Lastig met FA's die nooit in VBL komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan alsnog moet je de FA's proberen te overtuigen hè.
Daarom is het ook lastig voor ons om FA's te overtuigen. Het enige wat wij kunnen laten zien zijn de notes. Alleen om een echte indruk te krijgen van een user, moet je voor een lange tijd de postgeschiedenis kennen. Er lopen genoeg users rond die verschrikkelijk irritant bezig zijn, maar waar het bijna onmogelijk is om het duidelijk te noten. Schelden en doodverwensingen zijn makkelijk, maar trolls zijn lastig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lastig met FA's die nooit in VBL komen.
Jorien is een overtuigende jongenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:08 schreef denthemen het volgende:
Het is Jorien toch ook gelukt om ze te overtuigen ?
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
Het enige wat wij kunnen laten zien zijn de notes.
Weet ik, en in veel gevallen is het ook onwetendheid van de mods. Kick ik het Ebbinge topic omdat ie naar Den Bosch gaat krijg ik een note "nutteloze kick"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
En nu wil je dat we elke note gaan bediscussiëren?.
Gewoon niet zoveel waarde hechten aan notes, vooral het aantal niet. Soms staan er tientallen posts in één note, soms voor elke post een aparte note. En het grootste deel van je notes zijn gezet door mods die al lang niet meer mod zijn.
Dat klinkt behoorlijk selectief. Zulke notes kan je bij iedere user wel plaatsen (de inhoud nog daar gelaten).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, en in veel gevallen is het ook onwetendheid van de mods. Kick ik het Ebbinge topic omdat ie naar Den Bosch gaat krijg ik een note "nutteloze kick"Reageer ik op een post dat een jeugdspeler die PSV bij Den Bosch heeft weggehaald die vervolgens naar Chelsea gaat dat wij geld willen zien krijg ik een note dat die post nergens op slaat
verschil is dat je dat topic niet kickt met het nieuwsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, en in veel gevallen is het ook onwetendheid van de mods. Kick ik het Ebbinge topic omdat ie naar Den Bosch gaat krijg ik een note "nutteloze kick"Reageer ik op een post dat een jeugdspeler die PSV bij Den Bosch heeft weggehaald die vervolgens naar Chelsea gaat dat wij geld willen zien krijg ik een note dat die post nergens op slaat
Inderdaad, als er serieus op deze manier bij iedere user genote wordt snap ik dat er zoveel verloop is onder de modsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:13 schreef Grulez het volgende:
Zulke notes kan je bij iedere user wel plaatsen (de inhoud nog daar gelaten).
Nee.quote:
Zie The_Vervequote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Rots het volgende:
Prosac er mag maar één livescore topic zijn. En die van mij was duidelijk eerder.
Zegt HeinekenAFCAquote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus Den, lekker boeiend. Laat dat zielige klikken lekker aan dk en jorientje over. Valt toch allemaal wel mee wat hij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |