En dan zo doorblijven postenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Inderdaad ik heb tenslotte ook nog nooit een ban gehad, ook recentelijk niet van 2 maand.
Je hebt wel een beetje de schijn tegen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mag ik uberhaubt nog een mening posten hier of is alles in jullie ogen een troll?
Waarom blijf je dan doorgaan? Je mag best je mening verkondigen maar bij jou is het ALTIJD met een cynische, zeikerige of negatieve ondertoon wanneer het over Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Inderdaad ik heb tenslotte ook nog nooit een ban gehad, ook recentelijk niet van 2 maand.
Ik vind het geen troll.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #456: Jon Dahl Tomasson!
Kijk dit is wat Pizzakoppo constant aan het doen is. De post heeft totaal geen toegevoegde waarde + dat het ook nog eens als een trol is bedoeld.
Vind deze ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het Henk Timmer topic #1: Blunderen tegen Oostenrijk!
Nog zo een
Die is al door Prosac geedit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog een
Het Diego Biseswar-topic #1: Opgestaan uit de dood
Vind het bij deze ook meevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog een
Het grote Stekelenburg topic #3: Eerste keeper Oranje, bankzitter Ajax.
Kap jij ook gewoon eens.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Pizzakoppo, ik kan het mij wel voorstellen dat de Feyenoorders niet altijd blij zijn met je postgedrag want je hebt toch een verleden met het plaatsen van trolls richting Feyenoorders.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:21 schreef denthemen het volgende:
Pizza, rot gewoon op uit die topics, je hebt er alleen wat te zoeken als je normaal een discussie kan aangaan, door users zoals jij kunnen andere Ajax users niet eens een normale discussie meer aangaan omdat we dan al meteen weer het verwijt krijgen alleen maar te komen trollen
Bedankt, gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef RayMania het volgende:
Die opmerking over dat 75% is Ajax-mod ben ik eigenlijk ook strontzat.
Serieus, als je een fucking probleem hebt daarmee, mail dan nu onmiddellijk naar de FA's ([ afbeelding ]FORUM@FOK.NL[ afbeelding ]) en vraag of iemand van ons per direct mag oprotten.
Wow, alweer!quote:
Nu eens kijken of we dit keer wel keihard aangesproken worden door de FA's. Stay tuned.quote:
Jullie geven toch geen feedback aan ons.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef RayMania het volgende:
Nu eens kijken of we dit keer wel keihard aangesproken worden door de FA's. Stay tuned.
Ik kom voorlopig maar niet naar achteren. Elke keer als Jorien weer gemaild heeft, krijg ik het achter ook te horen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wow, alweer!
[..]
Nu eens kijken of we dit keer wel keihard aangesproken worden door de FA's. Stay tuned.
ik zoek niet hoor. Valt me gewoon op dat ie in elk Feyenoord gerelateerd topic een zelfde soort reactie plaatst puur om de reacties zoals hierboven uit te lokken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het geen troll.
[..]
Vind deze ook wel meevallen.
[..]
Die is al door Prosac geedit.
[..]
Vind het bij deze ook meevallen.
Ik vind 3 op de 4 nou niet echte trolls.
Ga elkaar gewoon niet zo zoeken want het wordt met de minuut triester hier
Met het zoeken heb ik het over users als D-K en jorien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik zoek niet hoor. Valt me gewoon op dat ie in elk Feyenoord gerelateerd topic een zelfde soort reactie plaatst puur om de reacties zoals hierboven uit te lokken.
Man je bent niet meer serieus te nemen als mod, je hebt al gezegd mij anders te behandelen enzo, lekker objectief ben je dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met het zoeken heb ik het over users als D-K en jorien.
En de reacties die echt een troll zijn worden wel geedit en het is onzin dat we niets tegen hem (Pizzakoppo) doen want hij is net terug van een ban.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Man je bent niet meer serieus te nemen als mod, je hebt al gezegd mij anders te behandelen enzo, lekker objectief ben je dan.
En zelf ook gaan trollen ( zie net in Feyenoord topic )
Bekeken, niks aan de hand, doorlopen mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En zelf ook gaan trollen ( zie net in Feyenoord topic )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |