Dat is niet zo. Dan had ik DK er gisteren wel af laten gooien en Pizzakoppo laatst lekker door laten trollen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het was in mijn ogen geen troll, en weer een bewijs dat dit beleid op ajax gericht is hier
Ach, een doodverwensing richting DK blijft zonder sanctie hier op fokquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Dan had ik DK er gisteren wel af laten gooien en Pizzakoppo laatst lekker door laten trollen.
Kap je nou, klein kind?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach, een doodverwensing richting DK blijft zonder sanctie hier op fok
Ah, je had antwoord van de FA's?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach, een doodverwensing richting DK blijft zonder sanctie hier op fok
Als we echt zo pro-ajax zouden zijn, zouden we elk "geklier" tegen Ajax of in een Ajax topic lekker bestraffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Mij eraf laten gooien? Waarvoor?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:33 schreef RayMania het volgende:
Gezellig. Wat blijft VBL toch een heerlijk forum met nog leukere users.
Nee, jullie doen het subtiel, zodat het niet echt opvalt. Alleen de echt heldere lichten zien het.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als we echt zo pro-ajax zouden zijn, zouden we elk "geklier" tegen Ajax of in een Ajax topic lekker bestraffen.
Pro Ajax mods he.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand loopt een ontopic post van mij over ons aller ajax te verwijderen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand loopt een ontopic post van mij over ons aller ajax te verwijderen
Ik wil graag dat Raymania die berichten bekijktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pro Ajax mods he.
Je voegt gewoon helemaal niets toe op welke manier dan ook en dus verwijder ik gewoon die berichten.
Speciale voorkeursbehandeling voor mijn liefste jorien
Dan PM je hem maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wil graag dat Raymania die berichten bekijkt
Jij functioneert niet meer als goede mod
Hij vraagt wie er woensdag gaan..... Jezusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pro Ajax mods he.
Je voegt gewoon helemaal niets toe op welke manier dan ook en dus verwijder ik gewoon die berichten.
Speciale voorkeursbehandeling voor mijn liefste jorien
Ik own de modjes jeweetog joodscomplot enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is toegestaan, aangezien Pizzakoppo dat al jaren doet. Al doet ie het wat subtieler dan DK.
mee eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #456: Jon Dahl Tomasson!
Kijk dit is wat Pizzakoppo constant aan het doen is. De post heeft totaal geen toegevoegde waarde + dat het ook nog eens als een trol is bedoeld.
Ja dat is een trollquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mag ik uberhaubt nog een mening posten hier of is alles in jullie ogen een troll?
Idd, waarom plaatsen jullie bij DK en Jorien opmerkingen als: "we halen je posts weg want we kennen je postverleden" of iets dergelijks en kan die randdebiel van een Pizzakoppo ongestraft in elk Feyenoord-gerelateerd topic lopen kloten, al dan wat subtieler? Z'n posts opzich zijn niet note/banwaardig maar als je een beetje verder kijkt als mod dan zie je ook wel dat hij het er om doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
mee eens.
Voegt echt totaal niks toe.
Omdat 75, fucking 75 procent van de modsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd, waarom plaatsen jullie bij DK en Jorien opmerkingen als: "we halen je posts weg want we kennen je postverleden" of iets dergelijks en kan die randdebiel van een Pizzakoppo ongestraft in elk Feyenoord-gerelateerd topic lopen kloten, al dan wat subtieler? Z'n posts opzich zijn niet note/banwaardig maar als je een beetje verder kijkt als mod dan zie je ook wel dat hij het er om doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |