quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef dennis00 het volgende:
Vanavond op TV kijken naar Marseille! Volgende week naar de Arena!
Ik ben tegenwoordig lid van youtube.com/ajax en youtube.com/sportweek. Kennen jullie nog leuke voetbal channels op YouTube waar jullie op geabboneerd zijn?
Je loopt alleen maar te zuigen om deze reacties te krijgen. Flikker toch op zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Marseille - AFC Ajax #5
Doodverwensing
Dat is toegestaan, aangezien Pizzakoppo dat al jaren doet. Al doet ie het wat subtieler dan DK.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar te zuigen om deze reacties te krijgen. Flikker toch op zeg
Ik zeg alleen "Lucky" omdat die pingel wel erg makkelijk gegeven werd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar te zuigen om deze reacties te krijgen. Flikker toch op zeg
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Marseille - AFC Ajax #5
Doodverwensing
Doe ook wat aan dirkje dan, pffff.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt.
aangepast en even naar achteren
Pak die mafkees dan ook eens aan. Het is echt om te kotsen dat beleid in VBL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt.
aangepast en even naar achteren
Probeer het te negeren. Niet erger dan waar anderen ook geen note voor krijgen en het is met mate.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe ook wat aan dirkje dan, pffff.
Weet je wel hoe rustig VBL zou worden als we elk speldeprikje gingen aanpakken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pak die mafkees dan ook eens aan. Het is echt om te kotsen dat beleid in VBL.
Een speldeprikje inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weet je wel hoe rustig VBL zou worden als we elk speldeprikje gingen aanpakken.
Wat doe ik verkeer dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pak die mafkees dan ook eens aan. Het is echt om te kotsen dat beleid in VBL.
Net als een heleboel anderen. Voornamelijk ajacieden en feyenoorders over en weer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een speldeprikje inderdaad. Die gozer loopt al jaren te zuigen
Dat valt hem wel mee, geef hem de tijd. Je kunt toch ook simpwelweg genieten van zijn degelijke concours?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een speldeprikje inderdaad. Die gozer loopt al jaren te zuigen
Ik vind het toch behoorlijk uitlokkendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #35
Dit was geen troll
Maar een mening,
Wat is dit nu weer
Dan wil ik dat het door een andere objectieve mod bekeken gaat wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het toch behoorlijk uitlokkend, zeker als het uit jouw toetsenbord komt.
Bedanktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef Prosac het volgende:
Bekeken en ik ga met Sjimz mee
Als je gewoon in het vervolg met die ene hersencel die je misschien nog hebt eerst even gaat nadenken voordat je weer een nutteloze trollende postopkrikkende post maakt dan scheelt ons dat wat werk.quote:
Het was in mijn ogen geen troll, en weer een bewijs dat dit beleid op ajax gericht is hierquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je gewoon in het vervolg met die ene hersencel die je misschien nog hebt eerst even gaat nadenken voordat je weer een nutteloze trollende postopkrikkende post maakt dan scheelt ons dat wat werk.
Al zal dat een utopie zijn.
Aan de andere kant, gewoon zo doorgaanJe vliegt er dan vanzelf weer voor een tijd af.
Het was in mijn ogen en die van Prosac wel een troll en dat is weer een bewijs dat jij niets toevoegt aan VBL en dat waarschijnlijk ook nooit zal gaan doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het was in mijn ogen geen troll, en weer een bewijs dat dit beleid op ajax gericht is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |