quote:Als je niks toe te voegen hebt Pizzakoppo, blijf dan gewoon weg. Je bent nog niet eens zo lang terug van een maandban.
Omdat je ook kunt bookmarken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom worden mijn TVP telkens weggehaald?
Kinderachtig.
Omdat ze niets toevoegen. Je kan ze bookmarken als je even niets relevants te zeggen hebt en anders kom je later via de VBL-index even terug.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom worden mijn TVP telkens weggehaald?
Kinderachtig.
Zolang bookmarks niet in je AT lijst komen is bookmarken niet interessant.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Omdat je ook kunt bookmarken denk ik.
En tvp's zijn wel interessant?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zolang bookmarks niet in je AT lijst komen is bookmarken niet interessant.
Moet ik ze dan serieus gaan quoten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gechecked en ik ben nergens een trol tegengekomen.
Kom op BS, dit kun je niet menen. Je kent de achtergrond van deze user. Het zijn gewoon subtiele trolls.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gechecked en ik ben nergens een trol tegengekomen.
Ok.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die in het Dudek topic zijn gewoon gelijk aan al die andere posts, net als in het Feyenoord topic. Hij geeft netjes zijn mening, dat die verschilt van jullie kan wel zo zijn, maar dat betekent niet dat het gelijk een trol is.
Als ik elke negatieve mening over een bepaald persoon of club in een topic moet opvatten als een trol, dan kunnen we VBL wel opdoeken.
Negeer hem gewoon als het niet aanstaat wat ie post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |