Eindelijk lig je een keer niet in je bed te ronken , waardoor ik jalours aan je moet denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:34 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen vanaf stage![]()
Kom ik toch aan m'n dagelijkse dosis 3FM
Nee, normaal, als ik geen stage zou lopenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:45 schreef TIM-846 het volgende:
Stage lopen en dan nog slapen rond deze tijd?Wat voor afspraken heb jij kunnen maken dan?
quote:Op maandag 9 maart 2009 08:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eindelijk lig je een keer niet in je bed te ronken , waardoor ik jalours aan je moet denken
Gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 08:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, ik denk, laten we FOK weer eens opstarten
Hijs leukquote:Op maandag 9 maart 2009 08:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Onze kat is weer gepest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin anders elke ochtend met een leuke 'strip'.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Onze kat is weer gepest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft toch ook de MH van deze week?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
Dat just dance van Lady Gaga begint wel heel vervelend te worden..
jammergenoeg welquote:Op maandag 9 maart 2009 08:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heeft toch ook de MH van deze week?!
Geen idee. Luister nog 538 tot 10uquote:Op maandag 9 maart 2009 08:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heeft toch ook de MH van deze week?!
Altijd lekker die vrije vrijdagenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goed plan! * cosmick zoekt verlofkaart.
Hier (Utrecht) hangen donkere grijze wolken in het wolkendek en aardig windjequote:Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Prima weertje hier trouwens
7 graden, helder blauwe lucht, en een prachtig zonnetje!
Dan moet je hard aan het werkquote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie ze ook al verdampen met aankomende verbouwing/verhuizing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |