Nee, normaal, als ik geen stage zou lopenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:45 schreef TIM-846 het volgende:
Stage lopen en dan nog slapen rond deze tijd?Wat voor afspraken heb jij kunnen maken dan?
quote:Op maandag 9 maart 2009 08:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eindelijk lig je een keer niet in je bed te ronken , waardoor ik jalours aan je moet denken
Gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 08:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, ik denk, laten we FOK weer eens opstarten
Hijs leukquote:Op maandag 9 maart 2009 08:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Onze kat is weer gepest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin anders elke ochtend met een leuke 'strip'.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Onze kat is weer gepest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft toch ook de MH van deze week?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
Dat just dance van Lady Gaga begint wel heel vervelend te worden..
jammergenoeg welquote:Op maandag 9 maart 2009 08:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heeft toch ook de MH van deze week?!
Geen idee. Luister nog 538 tot 10uquote:Op maandag 9 maart 2009 08:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heeft toch ook de MH van deze week?!
Altijd lekker die vrije vrijdagenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goed plan! * cosmick zoekt verlofkaart.
Hier (Utrecht) hangen donkere grijze wolken in het wolkendek en aardig windjequote:Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Prima weertje hier trouwens
7 graden, helder blauwe lucht, en een prachtig zonnetje!
Dan moet je hard aan het werkquote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie ze ook al verdampen met aankomende verbouwing/verhuizing
quote:
halve werkweek opbrengst weg, ga er maar vanuit dat ze er tonnen aan verdiend hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel es bij Kassa gezien ja.
http://www.nu.nl/internet/1928920/pretium-telecom-beboet.html
Wapenhandel tochquote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar haalt die johan vlemminx toch zijn geld vandaan om al die stompzinnige dingen te doen
Al geven ze het gratis weg, ik wil er niet heen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, weer een fucking 3FM Presents-concert![]()
. Dat heeft U2 toch helemaal niet nodig
![]()
.
Ik ga wel. Uiteraard.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al geven ze het gratis weg, ik wil er niet heen.
Zaterdag (waarschijnlijjk) door gebeld. Dat ik voor 20 cent meer per maand van 4 naar 8 MB internet ging.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel es bij Kassa gezien ja.
http://www.nu.nl/internet/1928920/pretium-telecom-beboet.html
Die smoes ('wij zijn van KPN') kwam zaterdag ook in Kassa voorbij. Zou 't dus opzeggen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zaterdag (waarschijnlijjk) door gebeld. Dat ik voor 20 cent meer per maand van 4 naar 8 MB internet ging.
Ik had nog nooit van Pretium gehoord, want aangezien het over mijn KPN-abonnement ging, ging ik er natuurlijk automatisch vanuit dat ik met KPN-zelf sprak.
Ik weet ook niet of ik mij nu zorgen moet gaan maken en actie moet ondernemen, of het even zijn beloop moet laten gaan.
Maar wat valt er op te zeggen? Ik heb nog niets gehoord of gezien van Pretium. Ik kan wel KPN verzoeken mij iig niet af te sluiten.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die smoes ('wij zijn van KPN') kwam zaterdag ook in Kassa voorbij. Zou 't dus opzeggen.
Denk dat op de website van Kassa heel veel negatiefs over Pretium staat. Check dat en je wil er meteen niets mee te maken hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar wat valt er op te zeggen? Ik heb nog niets gehoord of gezien van Pretium. Ik kan wel KPN verzoeken mij iig niet af te sluiten.
Wil ik ook niet natuurlijk, zeker nietquote:Op maandag 9 maart 2009 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat op de website van Kassa heel veel negatiefs over Pretium staat. Check dat en je wil er meteen niets mee te maken hebben.
Alles wordt aan de pretium kant wordt opgenomen, hebben ze een telefonische accoord melding laten doenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar wat valt er op te zeggen? Ik heb nog niets gehoord of gezien van Pretium. Ik kan wel KPN verzoeken mij iig niet af te sluiten.
Als je bedoelt of ze aangegeven hebben dat het gesprek opgenomen werd: neen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles wordt aan de pretium kant wordt opgenomen, hebben ze een telefonische accoord melding laten doen
zo van wilt u nu uw naam noemen blabla.
nee , dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je bedoelt of ze aangegeven hebben dat het gesprek opgenomen werd: neen.
Ja, okay. Maar in dit geval dacht ik dat ik met KPN sprak en dus vond ik het akkoord.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , dat bedoel ik niet.
Vodaphone verlengt abonnementen opbasis van het noemen van je naam en daar in het accoord geven voor verlenning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |