Eindelijk duidelijkheid, die van mij gaat terug (als ik 'em heb) en ik moet en zal die verzendkosten terugkrijgen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:41 schreef sim_pul het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld.
Ik heb wel van tevoren en tijdens het bestellen duidelijk gevraagd of ze hem voor het opsturen uit de verpakking wilden halen en controleren of het de juiste versie is. Dus met 'Click wheel function', 'Shake to shuffle' en usb-adapter. Of anders mijn geld gewoon meteen terugstorten.
Ze zeggen dat ze het hebben gechecked (altijd afwachten natuurlijk) en het is ook de enige 8GB nano-clone op de site, dus volgens mij zit het wel goed.
quote:Dear Focalprice, as already expected I got the wrong version of the player like you already admitted on your forum. I heard that you don't want to refund the shippingcosts from Holland to HK, but I don't want to pay them because it is your fault at all. It's your deal to get the money back from your supplier. But, maybe here's a deal: If you sent me the 8GB version (EM237S) of the player, I will pay the shippingcosts for you. Is that all right? Kind regards, Ivo Budiman
Jack is offline!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef timottjj het volgende:
shit, DP licht plat, wat is jack's msn ?
Activeer je PM box maar even, om nou hier open en bloot email adressen van anderen te gaan postenquote:
gedaan, bedankt:)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Activeer je PM box maar even, om nou hier open en bloot email adressen van anderen te gaan posten
Hier kan dat trouwens:
http://messages.fok.nl/inbox.php
De oudste? Hoe kom je daar nou bij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
Oh God, ik ben dus echt de oudste in dit topic![]()
![]()
![]()
ach, ze hebben gezichtsmaskers op DXquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef raaavi het volgende:
ben je bang dat we je niet kunnen helpen met anti-rimpel creme?
Werkt dat dan echt, je ID fotoshoppen? Moet je dat door een professional laten doen of kan 't gewoon zelf?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar jij bent nog geeneens 16? Je moet 18 zijn voor PayPal
Je kan je ID fotoshoppen, ik wou dat ik dat gedaan heb. Maar ik heb het gewoon ingestuurd, en toen zeiden ze, je mag mailen over 2 jaarDus nu gebruik ik de PayPal-rekening van mijn pa.
[..]
Daar wordt wel om gevraagdHeel officieel volgens mij zelfs, je moet instemmen met ''Ik verklaar 18 jaar of ouder te zijn'' of iets dergelijks.
[..]
Jullie kennen me te goed
Barbies?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:06 schreef raaavi het volgende:
een vriend van mij had ongeveer 800 euro op paypal (marktplaats enzo)
kwamen ze erachter dat die 16 was.
had die voor de komende 2 jaar geen toegang tot die 800 euro!!
nu is die wel bijna 18 btw*
Ik speel heul niet met barbies!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat je niet medeplichtig wil zijn.
![]()
Ik verwacht wel even een 50 euro aan zwijggeld natuurlijkquote:
Geen idee? Waar staat jouw teller op?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
![]()
![]()
Dat is niet slim om te doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar jij bent nog geeneens 16? Je moet 18 zijn voor PayPal
Je kan je ID fotoshoppen, ik wou dat ik dat gedaan heb. Maar ik heb het gewoon ingestuurd, en toen zeiden ze, je mag mailen over 2 jaarDus nu gebruik ik de PayPal-rekening van mijn pa.
[..]
Daar wordt wel om gevraagdHeel officieel volgens mij zelfs, je moet instemmen met ''Ik verklaar 18 jaar of ouder te zijn'' of iets dergelijks.
[..]
Jullie kennen me te goed
32quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Geen idee? Waar staat jouw teller op?
Ik ga dit jaar (volgens mijn paspoort welliswaar) voor de derde keer aantikken.
Ik had je het niet gegeven! maw, compliment! Je bent zo oud als je je voeltquote:
Ach, je bent onze vrouwlijke gadget freakquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ach, je bent onze vrouwlijke gadget freak
Maakt dat het weer eventjes goed!
Papaquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Vanaf december hoor ik ook bij het selecte gezelschap dertigers.Heb er nu al zin in.
Sja, ze krijgen de verzendkosten van de staat vergoed, dus daar zijn ze makkelijk in, maar kan me goed voorstellen dat ze andersom niet zo happig zijn met vergoeden, zoveel winst per product zullen ze ook niet makenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
Woesj, FP wil mij 6 dollar teruggeven voor de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor mij 6 euro, maar goed, die 2 euro verschil maakt me niet zo veel uit.
Ja en je krijgt 4GB ipv 8GB?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
Woesj, FP wil mij 6 dollar teruggeven voor de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor mij 6 euro, maar goed, die 2 euro verschil maakt me niet zo veel uit.
Zeg gewoon DPquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja en je krijgt 4GB ipv 8GB?
Ik hou het lekker bij DX en Jack.
Nahquote:
Hoe bedoel je dat? Ik heb ze nu twee opties gegeven:quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja en je krijgt 4GB ipv 8GB?
Ik hou het lekker bij DX en Jack.
Oh ik dacht dat je een 4GB wou.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef henkjan90 het volgende:
Hoezo? Omdat niemand nu begrijpt dat het om DP gaat?
Wou ik eigenlijk ook, maar als zij de 8GB willen sturen vind ik dat niet erg voor die 6 euro verzendkosten. 't Zijn maar 2 (makkelijkequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een 4GB wou.
Wat een keuzes stuur je allemaal in
Ik sap niet hoe je het voor elkaar krijgt om voor 6 euro te verzenden. Verzend je niet met TNT? Mij kostte het namelijk 10 euro verzendkosten en dan nog 2 euro ofzo voor het pakketje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
Whooopsquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:48 schreef Esnader het volgende:
[..]
Ik sap niet hoe je het voor elkaar krijgt om voor 6 euro te verzenden. Verzend je niet met TNT? Mij kostte het namelijk 10 euro verzendkosten en dan nog 2 euro ofzo voor het pakketje.
Was btw je ontvangen ipod clone de verkeerde?
Beetje van mezelf en een beetje gejat van Bhuddyquote:Dear Focalprice, as expected I got the wrong version of the player like you already admitted on your forum.
I have also heard that you do not want to refund the shipping costs from The Netherlands to Hong Kong.
However I do not intend to pay them because it is your fault the incorrect player was sent out.
I would like to request a refund in the shape of store credit. I really like your site and intend to buy some products voor my Wii, so ultimately you would benefit from it too
Je hebt geen geboortedatum in je fobo staan, maar ik durf dat dus te betwisten..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
![]()
![]()
Maar heeft iemand de 8gb Nano al binnen? EM237S? En was die ook fout?
Ik ben het overzicht kwijt (dat krijg je op mijn leeftijd)
Ach, heel wat jonkies inderdaad, geeft niks, worden van zelf oud!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je hebt geen geboortedatum in je fobo staan, maar ik durf dat dus te betwisten..
Zitten hier overigens wel een hoop jonkies.. Maar goed, dat zie je af en toe ook aan de reakties.![]()
Vorige week uit een ticket begrepen dat ik "store credit" krijg bij DX.. Maar er is nog niets teruggestort op m'n paypal..Ticket uiteraard wel al gesloten. Maar even afwachten lijkt mij, maar goed.. Het is toch niet zo dat het bij de eerstvolgende bestelling bji DX verrekend wordt o.i.d toch?
Om een emailaddy te wijzigen bij een account is het denk ik het handigst om een ticket voor in te leggen?
3 DSTT's met 4GB No-Name'squote:Op woensdag 11 maart 2009 13:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wanneer verzonden? En wat zit erin?
Hou me tegen, hou me tegen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef mstr het volgende:
[..]
3 DSTT's met 4GB No-Name's
De 1e besteld, 4e opgestuurd, 11e ontvangen
idd!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je weer is iets gaat bestellen joh!
Mijn bb gun die het niet deed gingen ze nog eens opsturen, processingquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je weer is iets gaat bestellen joh!
Balletjespistool klinkt wel heel onschuldig als je daarna die foto bekijkt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef THEFXR het volgende:
Betrapt
http://www.spitsnieuws.nl(...)nbezit_via_hyve.html![]()
![]()
http://benjamin174.hyves.(...)os/381003844/0/6EDF/
Store credit krijg je niet teruggestort op PayPal. Het is een tegoed van DX dat je op hun site kunt gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je hebt geen geboortedatum in je fobo staan, maar ik durf dat dus te betwisten..
Zitten hier overigens wel een hoop jonkies.. Maar goed, dat zie je af en toe ook aan de reakties.![]()
Vorige week uit een ticket begrepen dat ik "store credit" krijg bij DX.. Maar er is nog niets teruggestort op m'n paypal..Ticket uiteraard wel al gesloten. Maar even afwachten lijkt mij, maar goed.. Het is toch niet zo dat het bij de eerstvolgende bestelling bji DX verrekend wordt o.i.d toch?
Om een emailaddy te wijzigen bij een account is het denk ik het handigst om een ticket voor in te leggen?
hier stopte ik, vond het al spannend genoegquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Syrena het volgende:
Pakketje-update![]()
Ik kom thuis, doe de brievenbus open
Geen idee of iemand het al had gezegd, maar:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het alleen stom dat hij dan voor de postbode wel opendoet en voor mij niet. Ik ga straks gewoon van buiten aanbellen.
De foto (achter een link, ik heb 'm groot gelaten zodat het nummer goed te zien is):
http://img.photobucket.com/albums/v610/syrena/IMG_0192.jpg
3SIMN02494239 is het niet
Zeg dat je deze informatie liever niet deelt, en vraag of er een andere methode is om jezelf te identificeren. Ze denken dan "oh, dat is te veel werk" en deblokkeren je accountquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Elias3 het volgende:
Shit manMijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
6 - 6 = 2quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
3sLquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het alleen stom dat hij dan voor de postbode wel opendoet en voor mij niet. Ik ga straks gewoon van buiten aanbellen.
De foto (achter een link, ik heb 'm groot gelaten zodat het nummer goed te zien is):
http://img.photobucket.com/albums/v610/syrena/IMG_0192.jpg
3SIMN02494239 is het niet
6 - ( 6 / 1.50 ) = 2quote:
~ is ongeveerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef joepie91 het volgende:
[..]
6 - ( 6 / 1.50 ) = 2
Dus niet 1.25
Zo'n typisch geval van failing at failing at failing.
Cool, thanks.. Ik vermoedde al zoiets, alleen ik zag verder niets gebeuren met m'n ticket..quote:
wah doettie dahn???????quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef lezut het volgende:
[..]
~ is ongeveerMaar 4.8 is idd meer 5 dan 4.
Beh, waarom is die groene laser nou weer ETA. Ik wil die gast van de marktplaats-advertentie nadoen
Owjah.. die had ik al is gezien!quote:
hoe groot is groot ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
Heb vandaag dit binnen gehad:
01100 White Flashlight Keychain 22000mcd 10-PACK x 1 Shipped $4.58 -
05790 TrustFire Protected 18650 Lithium Battery (2500mAh 2-Pack Blue) x 1 Shipped $10.00 -
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) x 1 Shipped $2.65 -
13820 OEM 2*18650 Lithium Battery Charger (110V~240V AC) x 1 Shipped $7.79 -
Wat zijn die 18650-batterijen groot, niet normaal
Ben benieuwd hoe ze bevallen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:26 schreef Granaatappel het volgende:
Heb net de BOSE in-ear earphones besteld op DX. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Het zijn wel mooie dingen, vriend van me op school had de echte, ze zitten wel lekker, beetje apart design.
Hier staat 1 pakketje al 2 of 3 dagen op packagingquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
hoe groot is groot ?
heb er ook wat van besteld, staan nu op packaging... al een dag lang
Zijn die voor een laser of wat ... ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier staat 1 pakketje al 2 of 3 dagen op packaging
Maar hoe groot groot is?
Die SoShine is een AA batterij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's wel groot jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier staat 1 pakketje al 2 of 3 dagen op packaging
Maar hoe groot groot is?
Die SoShine is een AA batterij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:59 schreef Elias3 het volgende:
50ste van de reeks komt er al bijna aanHeb trouwens wat lasers bij jack bestelt
Nee, voor een zaklamp, die ik nog niet binnen hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zijn die voor een laser of wat ... ?
Zijn oplaadbaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zijjn dat oplaadbare? Of moet je steeds nieuwe gaan kopen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |