Eindelijk duidelijkheid, die van mij gaat terug (als ik 'em heb) en ik moet en zal die verzendkosten terugkrijgen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:41 schreef sim_pul het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld.
Ik heb wel van tevoren en tijdens het bestellen duidelijk gevraagd of ze hem voor het opsturen uit de verpakking wilden halen en controleren of het de juiste versie is. Dus met 'Click wheel function', 'Shake to shuffle' en usb-adapter. Of anders mijn geld gewoon meteen terugstorten.
Ze zeggen dat ze het hebben gechecked (altijd afwachten natuurlijk) en het is ook de enige 8GB nano-clone op de site, dus volgens mij zit het wel goed.
quote:Dear Focalprice, as already expected I got the wrong version of the player like you already admitted on your forum. I heard that you don't want to refund the shippingcosts from Holland to HK, but I don't want to pay them because it is your fault at all. It's your deal to get the money back from your supplier. But, maybe here's a deal: If you sent me the 8GB version (EM237S) of the player, I will pay the shippingcosts for you. Is that all right? Kind regards, Ivo Budiman
Jack is offline!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef timottjj het volgende:
shit, DP licht plat, wat is jack's msn ?
Activeer je PM box maar even, om nou hier open en bloot email adressen van anderen te gaan postenquote:
gedaan, bedankt:)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Activeer je PM box maar even, om nou hier open en bloot email adressen van anderen te gaan posten
Hier kan dat trouwens:
http://messages.fok.nl/inbox.php
De oudste? Hoe kom je daar nou bij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
Oh God, ik ben dus echt de oudste in dit topic![]()
![]()
![]()
ach, ze hebben gezichtsmaskers op DXquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef raaavi het volgende:
ben je bang dat we je niet kunnen helpen met anti-rimpel creme?
Werkt dat dan echt, je ID fotoshoppen? Moet je dat door een professional laten doen of kan 't gewoon zelf?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar jij bent nog geeneens 16? Je moet 18 zijn voor PayPal
Je kan je ID fotoshoppen, ik wou dat ik dat gedaan heb. Maar ik heb het gewoon ingestuurd, en toen zeiden ze, je mag mailen over 2 jaarDus nu gebruik ik de PayPal-rekening van mijn pa.
[..]
Daar wordt wel om gevraagdHeel officieel volgens mij zelfs, je moet instemmen met ''Ik verklaar 18 jaar of ouder te zijn'' of iets dergelijks.
[..]
Jullie kennen me te goed
Barbies?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:06 schreef raaavi het volgende:
een vriend van mij had ongeveer 800 euro op paypal (marktplaats enzo)
kwamen ze erachter dat die 16 was.
had die voor de komende 2 jaar geen toegang tot die 800 euro!!
nu is die wel bijna 18 btw*
Ik speel heul niet met barbies!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat je niet medeplichtig wil zijn.
![]()
Ik verwacht wel even een 50 euro aan zwijggeld natuurlijkquote:
Geen idee? Waar staat jouw teller op?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
Oh God, ik ben dus echt de oudste in dit topic![]()
![]()
![]()
Dat is niet slim om te doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had ik ook
Maar jij bent nog geeneens 16? Je moet 18 zijn voor PayPal
Je kan je ID fotoshoppen, ik wou dat ik dat gedaan heb. Maar ik heb het gewoon ingestuurd, en toen zeiden ze, je mag mailen over 2 jaarDus nu gebruik ik de PayPal-rekening van mijn pa.
[..]
Daar wordt wel om gevraagdHeel officieel volgens mij zelfs, je moet instemmen met ''Ik verklaar 18 jaar of ouder te zijn'' of iets dergelijks.
[..]
Jullie kennen me te goed
32quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Geen idee? Waar staat jouw teller op?
Ik ga dit jaar (volgens mijn paspoort welliswaar) voor de derde keer aantikken.
Ik had je het niet gegeven! maw, compliment! Je bent zo oud als je je voeltquote:
Ach, je bent onze vrouwlijke gadget freakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |