Ja knap gedaan van Tommyquote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Coronel 2e plek gehouden![]()
![]()
Hij heeft vandaag goede zaken gedaan voor het kampioenschap (ik bedoel voor best of the rest achter de 3 Chevy's).
Enige fabrieksteam inderdaad, al krijgt b.v. het team van Coronel wel wat ondersteuning van BMW. Bij Sunred is er volgens mij sinds dit seizoen helemaal geen ondersteuning meer van SEAT.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje jammer dat die Chevy's zo veel beter zijn dan de rest, maar ja dat kun je ze ook niet kwalijk nemen. Zijn ook het enige fabrieksteam toch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 11 mrt Italië Monza 1 apr Spanje Valencia 15 apr Marokko Marrakech 29 apr Slowakije Bratislava 6 mei Hongarije Hungaroring 20 mei Oostenrijk Salzburgring 3 jun Portugal Estoril 22 jul Brazilië Autodromo Internacional de Curitiba 23 sep Verenigde Staten Infineon Raceway 21 okt Japan Suzuka 4 nov China Shanghai 18 nov Macau Macau |
Op zich geen slechte kalender voor een wereldkampioenschap. Infineon is echt een verrassing, nooit gedacht dat ze daar heen zouden gaan. Lijkt me best tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:31 schreef sasquatsch het volgende:
De kalender voor 2012
[ code verwijderd ]
TTA Citroen C5:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Sabata het volgende:
In die test gisteren zetten de Chevy's wel HEEL erg duidelijk de toon met vijf uit vijf: Muller 1, Huff 2, Menu 3, McDowall 4 en Rydell 5. In de tweede sessie wisten Coronel, d'Aste en Engstler zich er nog tussen te wringen, maar ik vrees dat het weer van hetzelfde wordt.
Volvo heeft het C30-project trouwens laten schieten. Rob Dahlgren rijdt dit jaar met een S60 in de TTA Elite, een silhouet-klasse die alleen Scandinavië als doelgroep heeft.
[ afbeelding ]
Als Tom een goede auto onder z'n kont heeft kan hij gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef Meike26 het volgende:
Aan de ene kant wel zonde, Tom gaat weg bij Seat omdat er geen progressie in zat en kreeg zover ik weet dus het aanbod van ROAL Motorsport, rijdt daar nu zijn 2e jaar en Seat gaat geld in het WTCC pompen en bij BMW staan ze nu stil.
Ik geloof er heilig in dat hij met goed en gelijkwaardig materiaal mee zou kunnen doen om het kampioensschap !
ja ik heb zitten slapen en per ongeluk de autogp race opgenomen ipv wtcc race 2...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist eerste race van het jaar gekeken. De sprintrace heeft al een beetje laten zien dat de Chevy's nog steeds de macht hebben, maar het zit wel wat dichter bij elkaar !
Straks de hoofdrace, op Eurosport om 16:45 ! Coronel zat er in de sprintrace half/half bij, heeft z'n 5e plek weten te behouden, maar niet echt aan kunnen vallen. Hoofdrace kan verrrassend goed gaan als hij z'n banden een beetje spaart. Ik gok wel op een podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |