abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 16:28:44 #126
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_98374519
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Coronel 2e plek gehouden *O* *O*

Hij heeft vandaag goede zaken gedaan voor het kampioenschap (ik bedoel voor best of the rest achter de 3 Chevy's ;) ).
Ja knap gedaan van Tommy
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_98376717
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje jammer dat die Chevy's zo veel beter zijn dan de rest, maar ja dat kun je ze ook niet kwalijk nemen. Zijn ook het enige fabrieksteam toch?
Enige fabrieksteam inderdaad, al krijgt b.v. het team van Coronel wel wat ondersteuning van BMW. Bij Sunred is er volgens mij sinds dit seizoen helemaal geen ondersteuning meer van SEAT.

Er zijn geruchten dat Ford volgend seizoen instapt met de Ford Focus zoals we die in het BTCC zien en de motor uit de Fiesta WRC.
pi_99574758
Zo race 1 op Eurosport op nat Donington :9
Where facts are few, experts are many.
  zondag 17 juli 2011 @ 15:52:21 #129
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_99580556
Coronel rijdt ruim aan de leiding maar schiet er af... weg podium.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 februari 2012 @ 15:49:21 #130
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_107676276
Subtiel schopje. :P

Een race in Slowakijke zal op de kalender van het World Touring Car Championship de geschrapte race in Argentinië geen vervangen. De coureurs zullen in het weekend van 29 april gaan racen op de in 2009 geopende Slowakije Ring die net buiten hoofdstad Bratislava ligt.

Verder maakte Honda eind vorige week bekend aan het eind van dit jaar in enkele races een Civic in te zetten. Het Japanse merk zal volgens de planning gaan racen op Suzuka en tijdens de seizoensfinale in Macau. In 2013 zal er een volledig programma gedraaid worden via het Italiaanse team JAS Motorsport. Ook Lada en SEAT lijken dat jaar terug te keren naar de raceklasse, terwijl verwacht wordt dat ook Chevrolet weer enkele auto's in zal gaan zetten.

[WTCC] Slowakije op kalender, Honda kondigt inschrijving aan
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_107684849
Dit seizoen in ieder geval aan de start:
3x Chevrolet
2x Bamboo Chevrolet
2x of 3x Arena Ford
2x ROAL BMW (met Tommie Coronel)
1x of 2x Engstler BMW
1x of 2x Proteam BMW
2x Lukoil SEAT
1x of 2x STR SEAT
1x Lada (2 races)

Daarnaast waarschijnlijk nog wel een aantal wagens (Sunred SEAT, Wiechers BMW)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 februari 2012 @ 19:18:09 #132
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_107684965
Zo jammer dat dit kampioenschap niet op Zandvoort rijd. ;(
Kan het niet omgeruild worden met de DTM? :+
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_107686640
Niks mis met de DTM. Wel irritant dat alle circuits minimaal 1000km rijden zijn :(
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_107704398
De kalender voor 2012

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
11 mrt  Italië              Monza     
1 apr   Spanje              Valencia     
15 apr  Marokko             Marrakech
29 apr  Slowakije           Bratislava
6 mei   Hongarije           Hungaroring     
20 mei  Oostenrijk          Salzburgring     
3 jun   Portugal            Estoril     
22 jul  Brazilië            Autodromo Internacional de Curitiba     
23 sep  Verenigde Staten    Infineon Raceway     
21 okt  Japan               Suzuka     
4 nov   China               Shanghai     
18 nov  Macau               Macau    
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_107724595
Er zit wel een mooie jump in de Slovakiaring
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107725088
:D 8-)
pi_108857347
Komend weekend begint het WTCC seizoen op Monza. :P

Preview 2012 seizoen

Deelnemers Monza:
2012 FIA World Touring Car Championship Entry List - Monza
No - Driver - NAT - Team - Car
1 - Yvan Muller - FRA - Chevrolet - Chevrolet Cruze 1.6T
2 - Rob Huff - GBR - Chevrolet - Chevrolet Cruze 1.6T
3 - Gabriele Tarquini - ITA - Lukoil Racing Team - SEAT León WTCC
4 - Aleksei Dudukalo - RUS - Lukoil Racing Team - SEAT León WTCC
5 - Norbert Michelisz - HUN - Zengõ Motorsport - BMW 320 TC
6 - Franz Engstler - GER - Liqui Moly Team Engstler - BMW 320 TC
7 - Charles Ng - HKG - Liqui Moly Team Engstler - BMW 320 TC
8 - Alain Menu - SWI - Chevrolet - Chevrolet Cruze 1.6T
9 - Rickard Rydell - SWE - Chevrolet Motorsport Sweden - Chevrolet Cruze 1.6T
11 - Alex MacDowall - GBR - Bamboo Engineering - Chevrolet Cruze 1.6T
12 - Pasquale Di Sabatino - ITA - Bamboo Engineering - Chevrolet Cruze 1.6T
14 - James Nash - GBR - Arena International Motorsport - Ford Focus S2000 TC
15 - Tom Coronel - NED - ROAL Motorsport - BMW 320 TC
16 - Alberto Cerqui - ITA - ROAL Motorsport - BMW 320 TC
18 - Tiago Monteiro - POR - Tuenti Racing Team - SEAT León WTCC
20 - Darryl O'Young - HKG - Special Tuning Racing - SEAT León WTCC
22 - Tom Boardman - GBR - Special Tuning Racing - SEAT León WTCC
23 - Tom Chilton - GBR - Arena International Motorsport - Ford Focus S2000 TC
24 - Isaac Tutumlu - SPN - Proteam Racing - BMW 320 TC
25 - Mehdi Bennani - MOR - Proteam Racing - BMW 320 TC
26 - Stefano D'Aste - ITA - Wiechers-Sport - BMW 320 TC
27 - Gábor Wéber - HUN - Zengõ Motorsport - BMW 320 TC
40 - Andrea Barlesi - BEL - SUNRED Engineering - SEAT León WTCC
74 - Pepe Oriola - SPN - Tuenti Racing Team - SEAT León WTCC
88 - Fernando Monje - SPN - SUNRED Engineering - SEAT León WTCC
pi_108905240
In die test gisteren zetten de Chevy's wel HEEL erg duidelijk de toon met vijf uit vijf: Muller 1, Huff 2, Menu 3, McDowall 4 en Rydell 5. In de tweede sessie wisten Coronel, d'Aste en Engstler zich er nog tussen te wringen, maar ik vrees dat het weer van hetzelfde wordt.
Volvo heeft het C30-project trouwens laten schieten. Rob Dahlgren rijdt dit jaar met een S60 in de TTA Elite, een silhouet-klasse die alleen Scandinavië als doelgroep heeft.

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:38:43 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108905355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:31 schreef sasquatsch het volgende:
De kalender voor 2012
[ code verwijderd ]

Op zich geen slechte kalender voor een wereldkampioenschap. Infineon is echt een verrassing, nooit gedacht dat ze daar heen zouden gaan. Lijkt me best tof.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108914621
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Sabata het volgende:
In die test gisteren zetten de Chevy's wel HEEL erg duidelijk de toon met vijf uit vijf: Muller 1, Huff 2, Menu 3, McDowall 4 en Rydell 5. In de tweede sessie wisten Coronel, d'Aste en Engstler zich er nog tussen te wringen, maar ik vrees dat het weer van hetzelfde wordt.
Volvo heeft het C30-project trouwens laten schieten. Rob Dahlgren rijdt dit jaar met een S60 in de TTA Elite, een silhouet-klasse die alleen Scandinavië als doelgroep heeft.

[ afbeelding ]
TTA Citroen C5:

http://ttagroup.se/galleri/bilder/8/

Dit zit onder de body van de Volvo en Citroen:

http://ttagroup.se/galleri/bilder/10/

Betreft een Solution-F chassis aangedreven door een Nissan 3L V6.
pi_108933558
Erg jammer dat Volvo dat C30 project niet heeft doorgezet inderdaad, terwijl ze juist goed op weg
waren ! Dahlgren is trouwens ook een coureur om naar te kijken... zijn rijstijl is lekker agressief en behoorlijk op de limiet. :D

En die baan in Slowakije. Wat voor een race moet dat worden zeg *O*
pi_108938346
Stoppen van het C30 project is inderdaad erg jammer. De wagen had potentie.
pi_108968414
Zojuist eerste race van het jaar gekeken. De sprintrace heeft al een beetje laten zien dat de Chevy's nog steeds de macht hebben, maar het zit wel wat dichter bij elkaar !

Straks de hoofdrace, op Eurosport om 16:45 ! Coronel zat er in de sprintrace half/half bij, heeft z'n 5e plek weten te behouden, maar niet echt aan kunnen vallen. Hoofdrace kan verrrassend goed gaan als hij z'n banden een beetje spaart. Ik gok wel op een podium :Y
pi_108968603
Leuke race.

Ondanks dat Chevy dit seizoen weer zal domineren (Muller of Huff kampioen) is de nieuwe motor van SEAT veelbelovend. Die Rus Dudukalo was vorig jaar nergens maar rijdt nu gewoon met de beste mee.

Ik ben bang dat Coronel en de rest van de BMW's het moeilijk gaan krijgen. BMW heeft de ontwikkeling volledig gestopt. Waar SEAT met hun nieuwe motor nog stappen vooruit zal maken komt er bij BMW helemaal niets nieuws.
pi_108970282
Aan de ene kant wel zonde, Tom gaat weg bij Seat omdat er geen progressie in zat en kreeg zover ik weet dus het aanbod van ROAL Motorsport, rijdt daar nu zijn 2e jaar en Seat gaat geld in het WTCC pompen en bij BMW staan ze nu stil.

Ik geloof er heilig in dat hij met goed en gelijkwaardig materiaal mee zou kunnen doen om het kampioensschap !
pi_109001658
Moeten de Seats wel heel blijven. O'Young kon niet eens een tijd zetten en zijn auto ging bij de warmup in de hens. Dudekalo en Oriola konden in race 2 vanuit de pits starten vanwege problemen met de electronica. En er is bij Tuenti (team van Oriola en Monteiro) én bij SRT (O'Young en Boardman) een tekort aan onderdelen én motoren. Monteiro zou een 1.6 turbo krijgen, maar moest door de problemen van Oriola met een diesel starten. In die tijd kunnen de BMW-privateers nog profiteren. Halverwege het seizoen vrees ik dat Seat en ook Ford de problemen wel grotendeels op orde hebben. Dan wordt het idd knokken voor elk punt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 12 maart 2012 @ 09:25:47 #147
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_109001692
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef Meike26 het volgende:
Aan de ene kant wel zonde, Tom gaat weg bij Seat omdat er geen progressie in zat en kreeg zover ik weet dus het aanbod van ROAL Motorsport, rijdt daar nu zijn 2e jaar en Seat gaat geld in het WTCC pompen en bij BMW staan ze nu stil.

Ik geloof er heilig in dat hij met goed en gelijkwaardig materiaal mee zou kunnen doen om het kampioensschap !
Als Tom een goede auto onder z'n kont heeft kan hij gewoon kampioen worden.
pi_109001958
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist eerste race van het jaar gekeken. De sprintrace heeft al een beetje laten zien dat de Chevy's nog steeds de macht hebben, maar het zit wel wat dichter bij elkaar !

Straks de hoofdrace, op Eurosport om 16:45 ! Coronel zat er in de sprintrace half/half bij, heeft z'n 5e plek weten te behouden, maar niet echt aan kunnen vallen. Hoofdrace kan verrrassend goed gaan als hij z'n banden een beetje spaart. Ik gok wel op een podium :Y
ja ik heb zitten slapen en per ongeluk de autogp race opgenomen ipv wtcc race 2... :X
pi_109011031
Nou, het podium was niet ver weg. Tom had moeilijkheden bij het inhalen van Michelisz en in tussentijd kwamen de Chevy's aanboenderen. Nog even op het eind spannend, maar P4 was hoogst haalbare.

Er zijn nog zat races waar hij met de BMW in het voordeel moet zijn. Beetje chauvinistisch mag ik toch wel zijn ? O-)
pi_109081972
Off-topic:

TTA Saab 9-3 van Flash Engineering

Binnenkort wordt nog een BMW gepresenteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')