Al lange tijd geen origineel KLBtopic van mijn hand gelezen? Klopt. Hier komt er één.
(als je niet van semi-lange verhalen houdt: scroll noar beneden)
Gisteravond gezellig. Een goeie vriend was de dag ervoor jarig dus moesten we dat nog een keertje overdoen. We zaten in zo'n 'sloopvrije' hangplek die zwoar gesloopt was. Een broer van een vriend had zijn vrienden ook meegenomen. (en aangezien die 2 jaar ouder dan mij zijn, terwijl ik een jaar ouder ben dan de rest was dat wel even tof.)
De liters bier gingen erdoorheen en we voerden mee met de magie van de nacht. (mensen de dachten dat ik Nightelf wilde schrijven. -lees: WoW'ers- zullen mijn verhaal vol sociale contacten niet begrijpen.) Een jongen, die mee was genomen door iemand anders verdroeg de alcohol niet en ging dus liggen. In de regen. In zijn eigen kots. We lieten even drie vrienden wat water bij een pompstation halen. We hadden dus even onze aandacht op hem gericht.
Tot daar ineens een man van in de 30 stond.(wij waren 16 t/m 19j) Hij kwam even 'gezellig' bier drinken met ons. Hij had zijn eigen bier bij zich, dus niemand bekommerde zich erom. Toen kwamen zijn verhalen eruit. Hij was baggeraar(in de scheepvaart welteverstaan), gaat binnenkort naar Frans-Guyana om daar te baggeren en heeft een hekel aan de 'ajax onder de baggeraars', Boskalis. Uiteraard snapten wij de shit ervan en keken dus een beetje moeilijk toen hij baggertermen en spreekwoorden ging gebruiken.
Toen kwam hij op het idee om het enige meisje (16 jaar, jongeste van de groep) rondjes te draaien op zijn schouder. Ze wilde dit niet, maar hij deed het toch. En omdat het waarschijnlijk niet tactisch zou zijn om hem neer te slaan terwijl hij haar in zijn handen heeft lieten we het even toe. Die rondjes draaide hij binnen het huisje, dus als hij ook maar even zijn evenwicht verloor knalde ze met d'r kop tegen een ijzeren paal. Dit gebeurde dan ook na 5 seconden maar gelukkig waren het haar voeten. Na een hoop gescheld enzo zou je denken dat hij de benenwagen zou nemen, maar nee. Die modderfucker (Een baggeraar modderfucker noemen!) beef nog een kwartier staan.
Na dat kwartier nam hij toch maar het hazenpad en konden wij onze chilling voortzetten.
Uiteindelijk heeft hij DRIE UUR bij ons gestaan.
Klacht: Een man van in de 30 die stoer probeert te doen tov een paar tieners om 3 uur 's nachts door een meisje rond te draaien tegen haar wil.
Klacht 2: Pochen met je beroep terwijl je nog bij je moeder woont, als 30jarige.
Klacht 3: Termen gebruiken als: kankerjoden, kankerlijers uit Nieuwerkerk, Kankerboskalis, 'ai swa' en 'onmin ziek'. Als 30-jarige.
Nu ik toch kan klagen, waar komen die wolken ineens vandaan?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”