Even het mailtje zoeken hoor..quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef WEST het volgende:
degene die zich echt voor de eerste keer opgeven of ook mensen die hem eerder wel eens gelopen hebben zij het uitgelopen of niet?
Dat gaat nog gezellig druk worden..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Orealo het volgende:
Op 17 maart (09.00 uur) hebben 15.719 deelnemers ingeschreven in de tweede periode.
Heb jij vorig jaar ook gelopen? Hoeveel mensen hebben zich er toen ingeschreven?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat gaat nog gezellig druk worden..
Er is vorig jaar niet geloot bij mijn weten. Geen idee hoeveel mensen zich hadden ingeschreven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:44 schreef Orealo het volgende:
Heb jij vorig jaar ook gelopen? Hoeveel mensen hebben zich er toen ingeschreven?
Oei! Is wel te hopen dan dat jullie alle 4 ingeloot worden! Ik heb al wel besloten dat als mijn vriendinnetje niet gaat lopen, ik zeker weten wel ga.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef Orealo het volgende:
Ben ik wel bang voor. Ik loop in een groep van 4 en we hebben gezegd dat als één van ons niet ingeloot wordt, we niet gaan. Samen uit, samen thuis. Spannend dus!
ik loop de 50 mits ingelootquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef Orealo het volgende:
Ben ik wel bang voor. Ik loop in een groep van 4 en we hebben gezegd dat als n van ons niet ingeloot wordt, we niet gaan. Samen uit, samen thuis. Spannend dus!
Het lijstje, update:
# Orealo (50km)
# nectarientje (40km)
# wyccie (40km)
# WEST (40km)
yups.. Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen voor de 1e keer meelopen, daar moet onder geloot worden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef Orealo het volgende:
Op 19 maart (12.00 uur) hebben 16.834 deelnemers ingeschreven in de tweede periode.
Morgen zijn we er dus overheen.
Inschrijving is nog niet gesloten toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:20 schreef Orealo het volgende:
Op 20 maart (12.00 uur) hebben 17.164 deelnemers ingeschreven in de tweede periode.
161 mensen worden uitgeloot.
Klopt.. Maar het wordt nu al loten omdat we de 17.003 grens hebben doorbroken!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Inschrijving is nog niet gesloten toch?
ah ok, je zet het er bij wijze van update onderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef Orealo het volgende:
Klopt.. Maar het wordt nu al loten omdat we de 17.003 grens hebben doorbroken!
Dat wordt spannend dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:20 schreef Orealo het volgende:
Op 20 maart (12.00 uur) hebben 17.164 deelnemers ingeschreven in de tweede periode.
161 mensen worden uitgeloot.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:26 schreef WEST het volgende:
Anyway ik vind gewoon als je die 45.000 bereikt heb inschrijving sluiten klaar en niet met zo'n loting. Mensen die dan te laat hebben ingeschreven is het jammer dan.
Je hebt gelijk, staat er inderdaad een beetje onhandig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah ok, je zet het er bij wijze van update onder
Ik wilde vandaag ook 30 kilometer gaan lopen als training maar kon vanmorgen m'n bed niet uitkomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:49 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, staat er inderdaad een beetje onhandig!
Ondanks het loting-risico, vandaag toch 30km lopen.
Daar gaat 't bij mij ook vaak misquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:28 schreef buachaille het volgende:
Ik wilde vandaag ook 30 kilometer gaan lopen als training maar kon vanmorgen m'n bed niet uitkomen
Ik ga altijd voor de georganiseerde wandeltochten via het Landelijk Wandel Programma. Aanstaande zaterdag is er in Rotterdam een tocht die ik waarschijnlijk ga doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:58 schreef nectarientje het volgende:
Daar gaat 't bij mij ook vaak misIk slaap lekker uit, bedenk me dat ik wil gaan lopen maar dan is het al te laat om een beetje kilometers te maken..
Klopt, vorig jaar zaten ze onder het maximaal aantal inschrijvingenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er is vorig jaar niet geloot bij mijn weten. Geen idee hoeveel mensen zich hadden ingeschreven.
Hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb wel eens sites gezien waar zulke tochten aangekondigd staan, maar ik wil graag weten of het wel iets voor mij is.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:14 schreef buachaille het volgende:
Ik ga altijd voor de georganiseerde wandeltochten via het Landelijk Wandel Programma. Aanstaande zaterdag is er in Rotterdam een tocht die ik waarschijnlijk ga doen.
Je loopt je eigen tempo. De start is binnen een x-aantal uren (bijv, tussen 800 en 1100). Bij praktisch elke tocht kan je je op de dag zelf inschrijven, kost wellicht een paar euro maar wie weet krijg je wel een mooie medaille!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
Hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb wel eens sites gezien waar zulke tochten aangekondigd staan, maar ik wil graag weten of het wel iets voor mij is.
Hoe zit het met het tempo/niveau? Moet je je ergens aanmelden en hoeveel mensen lopen er mee? Zijn het vooral oude mensen?
Een hele mooie tocht! Goed georganiseerd en als alles bloeit echt schitterend om te lopen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:38 schreef buachaille het volgende:
Een tocht die ik zeker ga lopen is de: www.rodekruisbloesemtocht.nl/
Aanvullingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef Orealo het volgende:
[..]
Lijstje:
# Orealo (50km)
# nectarientje (40km)
# wyccie (40km)
# WEST (50km)
# buachaille (50km)
# Boertie (50 km) Voor de eerste keer dus duimendraaien tot 16 april en hopen dat ik ingeloot word.
Gezellig!quote:
Ik train nog steeds nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
Hoe gaat het bij jullie met trainen?
Op hoeveel km zitten jullie nu? Ik ga zondag rond de twintig proberen op mijn nieuwe schoenen.
Ik vermoed dat het gezien het gezelschap de 25 gaat worden. En geen idee hoe je loopt, gaat de eerste keer worden dat ik 'm ga doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
Oh, de Duinenmars lijkt me ook wel wat, of loop je dan echt in de duinen in het zand?
Welke afstand ga jij doen?
Lijstje bijgewerktquote:[..]
Lijstje:
# Orealo (50km)
# nectarientje (40km)
# wyccie (40km)
# WEST (50km)
# buachaille (50km)
# Boertie (50 km) Voor de eerste keer dus duimendraaien tot 16 april en hopen dat ik ingeloot word.
# Joesse (50 km)
De duinenmars staat niet vermeld in het Landelijk Wandelprogramma (wat op zich wel vreemd is). Ik ga waarschijnlijk ook meedoen. Maar omdat ik een paar kleuters moet meezeulen waarschijnlijk maar 5 of 10 km. Van vorige jaren weet ik dat de tocht door Kijkduin gaat, vervolgens door duinen over het fiets/wandelpad, Scheveningse bossen en daarna door de duinen weer terug naar de puinduinen. Je hoeft dus niet door het zand te lopen behalve dan op sommige stukken waar stuifzand is opgehoopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
Oh, de Duinenmars lijkt me ook wel wat, of loop je dan echt in de duinen in het zand?
Welke afstand ga jij doen?
Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:48 schreef buachaille het volgende:
De duinenmars staat niet vermeld in het Landelijk Wandelprogramma (wat op zich wel vreemd is). Ik ga waarschijnlijk ook meedoen. Maar omdat ik een paar kleuters moet meezeulen waarschijnlijk maar 5 of 10 km. Van vorige jaren weet ik dat de tocht door Kijkduin gaat, vervolgens door duinen over het fiets/wandelpad, Scheveningse bossen en daarna door de duinen weer terug naar de puinduinen. Je hoeft dus niet door het zand te lopen behalve dan op sommige stukken waar stuifzand is opgehoopt.
Eind deze week toch?quote:
Spiffy schemaquote:
Tot 9 april.. en dan op 16 april de uitslag. Spannend dus!quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef buachaille het volgende:
Is die loterij nou nog niet afgelopen? Wordt wel eens tijd zo onderhand, al die teleurgesteld mensen straks...
Eindstand, na aftrek van dubbele inschrijvingen e.d.:quote:Net zoals ieder jaar wordt direct na sluiting van de inschrijving het bestand gecontroleerd op dubbele inschrijvingen en op andere onregelmatigheden.
Of je bent al terug van het lopen of je moet nog beginnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef Orealo het volgende:
De inschrijving is gesloten.
[..]
Eindstand, na aftrek van dubbele inschrijvingen e.d.:
[ afbeelding ]
Moet je eerlijk bekennen dat er wat tussen is gekomen inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Of je bent al terug van het lopen of je moet nog beginnenEn beide opties vind ik niet logisch
1 dag 40 lopen is ook niet het probleem, het wordt pas een uitdaging op dag 3/4.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:41 schreef buachaille het volgende:
Vandaag 40 kilometer getraindviel niet mee maar aan het eind had ik nog genoeg "lucht" over om er nog 10km aan vast te plakken. Ik kan dus stellen dat ik zo goed als "vierdaagse klaar" ben.
Mwah, ik zie het allemaal wat 'positiever' in. Tis nu midden april dus ik heb nog 3 maanden ter voorbereiding. Als nu al 50 kilometer lopen zonder problemen gaat dan is het straks helemaal mogelijk om 4x 50 km te lopen. Dus mijn zelfvertrouwen is weer gesterkt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:21 schreef nectarientje het volgende:
1 dag 40 lopen is ook niet het probleem, het wordt pas een uitdaging op dag 3/4.
Ik wilde je zelfvertrouwen ook niet onderuit halen hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:47 schreef buachaille het volgende:
Mwah, ik zie het allemaal wat 'positiever' in. Tis nu midden april dus ik heb nog 3 maanden ter voorbereiding. Als nu al 50 kilometer lopen zonder problemen gaat dan is het straks helemaal mogelijk om 4x 50 km te lopen. Dus mijn zelfvertrouwen is weer gesterkt.
De teen naast mijn grote teen van mijn rechtervoet is één grote blaar en ook met de liesstreek gaat het nog niet helamaal jofelquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:57 schreef nectarientje het volgende:
Ik wilde je zelfvertrouwen ook niet onderuit halen hoorMaar 1 keer 50 lopen, betekent niet dat je 4x 50 met gemak gaat halen
Maar je bent absoluut op de goede weg!
Ik tape mijn tenen altijd uit voorzorg. Het zal vast een kwestie van wennen zijn, maar als ik met een beetje tape blaarvrij kan lopen, tape ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:38 schreef buachaille het volgende:
De teen naast mijn grote teen van mijn rechtervoet is één grote blaar en ook met de liesstreek gaat het nog niet helamaal jofelmaar morgen zijn beide vast en zeker weer weggetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |