Dat is zo'n jeuknaam. Dat doe je gewoon expres, ondeugend Bengeltje.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
dawgjelief idd. Maar er zijn er die liever zijn.
Ik vind de mijne wel meevallenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok een neger die vervaagt is wel een beetje raar
Maar die ogen van die van jouwe
Hoi!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoi! iemand nog een idee wat ik kan gaan eten vanavond?
Frietjes met een frikandel en appelmoes.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoi! iemand nog een idee wat ik kan gaan eten vanavond?
Echt niet, zo ben ik helemaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is zo'n jeuknaam. Dat doe je gewoon expres, ondeugend Bengeltje.
Gewoon in je pc pluggen met usb, connectie aanzetten op telefoon en overzetten?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
Zusje!
Hoe krijg jij je bestanden van telefoon op de computer? Het lukt me niet.. Er zit ook geen cd-rom bij de telefoon...
Ik doe dat altijd met bluetoothquote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
Zusje!
Hoe krijg jij je bestanden van telefoon op de computer? Het lukt me niet.. Er zit ook geen cd-rom bij de telefoon...
Doe ik, maar dan selecteer ik "bestandoverdracht" en probeer ik de verwisselbare schijf te openen, zoals het ging met mijn vorige SE, maar dan zegt ie dat er geen verwisselbare schijf is..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon in je pc pluggen met usb, connectie aanzetten op telefoon en overzetten?
Mijn bluetooth USB doet het ook niet bij mij..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met bluetooth
Maaaaár! Je kan ook iets bij SE downloaden, momentje Zus!
Oh, wat raar?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn bluetooth USB doet het ook niet bij mij..
Zo moet het ook kunnen, maar het klinkt weer als een kwaaltje dan...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik, maar dan selecteer ik "bestandoverdracht" en probeer ik de verwisselbare schijf te openen, zoals het ging met mijn vorige SE, maar dan zegt ie dat er geen verwisselbare schijf is..
Welke smaak?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb pizza in de oven
En ik heb zin om te kletsen enzo
Probeer eens een andere usb poort, misschien doet die vaag ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik, maar dan selecteer ik "bestandoverdracht" en probeer ik de verwisselbare schijf te openen, zoals het ging met mijn vorige SE, maar dan zegt ie dat er geen verwisselbare schijf is..
Ik heb ook 3x gelezen voor ik een reactie gafquote:
Ook geprobeerd...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Probeer eens een andere usb poort, misschien doet die vaag ofzo.
Telefoon uit en aan?quote:
Op zondagavond is er nooit veel op TVquote:Op zondag 8 maart 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo es ff kijken of er vanavond nog wat op tv komt.....
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Op zondagavond is er nooit veel op TV
Oke, ik weet al weer genoeg over een gedeelte van je weekendquote:Op zondag 8 maart 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tonijn en over mn weekend, maar das eerder geschikt voor KPD
Film?quote:
film die komt ken ik al en dvd's heb ik te weinigquote:
kan dat niet online? doe ik wel meequote:Op zondag 8 maart 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zin om Kolonisten van Catan te spelen![]()
Zo, die ging bijna niet meer aan ...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Telefoon uit en aan?
De mijne liep vandaag vast en ik kreeg een melding "onvoldoende geheugen"; zucht...
Hmm... Dan iets op UG kijken wat je nog nooit hebt gezienquote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
film die komt ken ik al en dvd's heb ik te weinig
alle gemiste uitzendingen die ik wilde zien heb ik al gezien....
ik voel me opeens heel sielug
Ja! Dat kan!quote:
Haha, ja dan hapert hij een beetje hèquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
'
IEDEREENwaar ik wel mee wil sexe woont zover weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:
Uitzending Gemistquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok is dat moeilijk verder?
moeten we wat afspreken van hoe wat waar?
en wat is UG?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roep even als je er bent
Je moet je wel aanmelden etc. & daarna moeten we kiezen Basic of Steden/Ridders.
Mijnenveger op msn is makkelijkerquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok is dat moeilijk verder?
moeten we wat afspreken van hoe wat waar?
en wat is UG?
Verpest het nu eens nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |