Beetje respect gaarnequote:Op zaterdag 25 april 2009 08:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet denken aan de tokkies en hun kerstsingle van jaren terug
Ik eerder:quote:Op zondag 8 maart 2009 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Bij een McDark krijg ik best een toffe visual.
Hoe krijgt ie die beats zo voor elkaar? Als iemand dat ff voor mij doet zet ik die gangsterrap wel ff!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef Fritztiaan het volgende:
Whehhe, die beat is wel gruuw, maar die focked up stem, eigenlijk alles![]()
Maar vooral, die hema microfoon met ruis![]()
Ik gok op knip en plak werk. Het enige wat rest is de 4maatse beat loopen. Verder nadat die beat 2 a 3 keer gelooped is, wat handmatigs aanpassen zodat er iets aan variatie inzit. Maar ik kan wel een beat maken, als jij een goeie tekst neerzet wil ik daar wel tijd in stoppen. Ricko die spit, dat gaat verder dan de verwachtingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie die beats zo voor elkaar? Als iemand dat ff voor mij doet zet ik die gangsterrap wel ff!
Omdat?quote:
Check zn moves vanaf 47 secondenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Deze moeten we weer ff kicken, mijn god zeg![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:23 schreef Fritztiaan het volgende:
Kanker SlettoKun, ga je nog wat doen offe
WAT GAAT DEZE FAALHAAS DE MUZIEK VAN EEN VAN DE MOOISTE LIEDJES OOIT GEBRUIKEN!?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 02:24 schreef based het volgende:
die doc john (die al eerder was gepost) is juist zo geniaal vanwege die meisjes in de clip die bloedserieus die jochies aan het schuren zijn..
het blijft echt een fenomeen, deze verschijning
prachting
ff ter herinnering
..quote:Op zondag 8 maart 2009 17:03 schreef Mattt het volgende:
Dit is mijn ding, dit is het leven.
Drank voor altijd, een kater voor even.
Dagenlang wakker, met hoofdpijn in mijn bed.
Het gaat over als ik erover hebt gerapt.
Zal wel zelfgemaakt zijn, Zo moeilijk is dat nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die gejatte beat heet bij:
Die klink hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |