Shut the fuck up dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je denk serieus dat ik even al die delen weer terug ga lezen met je gekut richting wd altijd? Geen zin in, geen tijd voor.
quote:
Oh dan mag ik die niet gebruiken nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet dat dit plaatje door mij gemaakt is, hè?
't Maakt het allemaal wel wat ironischer.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh dan mag ik die niet gebruiken nee.
Mwah.quote:
Sorry dat ik mijn kamer aan het vegen was.quote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn kamer aan het vegen was.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn kamer aan het vegen was.
Hm, gisteren al kreukelfriet opquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, gisteren al kreukelfriet op(Ja, kreukelfriet, zonder kreukels is t patat).
Hm, hopelijk zijn er twisters, ga k die wel proberen.
Wat een kutpizzeriaquote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Marurk het volgende:
Godver, net gebeld met de Pizzeria, willen ze straks niet speciaal komen voor één pizza.
Zondag, patat-dag.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, gisteren al kreukelfriet op(Ja, kreukelfriet, zonder kreukels is t patat).
Hm, hopelijk zijn er twisters, ga k die wel proberen.
Met je neus!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou je smoel dicht, kleine opdonder.
quote:
Nou heb er net een gevonden die het wel wil doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een kutpizzeria![]()
Waar ik werkte brachten we ook weleens 1 pizza, naar het volgende dorp 8 km verderop.
Een zakje patat brengen was dan wel weer overdreven.
Maar misschien heb je dan ook wel watquote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou heb er net een gevonden die het wel wil doen.
Maar zou dan misschien wel wat langer duren ofzo
Marsquote:Op zondag 8 maart 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zolang je maar niet elke dag een mars eet.
Jij jaquote:
Lul nietquote:Op zondag 8 maart 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op de meet had je respect voor me en liep je als een mak lammetje achter me aan.
Wann gehst du nach Berlin meinen Freund?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hehe.
Wat zal ik meenemen naar Berlijn
?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef zaadvragendeoog het volgende:
NG, wat was er eigenlijk vorig jaar aan de hand met dsudzak? Die heeft, net zoals 2 seizoenen geleden, weer een goed seizoen gedraaid.
Nou en ofquote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien heb je dan ook wel wat
Ik voor woensdag.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
kankerkankerkanker moet ik vanavond alsnog na GroningenWaarom vergeet ik telkens ales
Dit keer een presentatie vergeten die ik morgen om 9u meot fixen
HIj is een PSV-er, hij moet dat wetenquote:
Whehe.. Presentatie waar over?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
kankerkankerkanker moet ik vanavond alsnog na GroningenWaarom vergeet ik telkens ales
23 maartquote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wann gehst du nach Berlin meinen Freund?
HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAquote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
Red Bullquote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef zaadvragendeoog het volgende:
NG, wat was er eigenlijk vorig jaar aan de hand met dsudzak? Die heeft, net zoals 2 seizoenen geleden, weer een goed seizoen gedraaid.
quote:
Die heb ik niet. Even downloaden.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Fascination het volgende:
Wolvendagen wat vind je van Sinead O'Connor met Feel so different?
Ik geef de voorkeur aan pizza shoarma, met champignons en verse ui.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou en of![]()
Pizza Taco met gekruid gehakt, sla erop, en eigengemaakte knoflooksaus![]()
![]()
'Netzoals 2 seizoenen geleden' hij speelt pas sinds 2008 bij PSV.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
HIj is een PSV-er, hij moet dat weten
Oke. Hij lijkt wat op Troy.quote:
Presentaties.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
Hij speelde een tijdje en toen weer lange tijd niet, dat in ieder geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Netzoals 2 seizoenen geleden' hij speelt pas sinds 2008 bij PSV.
Daarnaast is hij bagger dit seizoen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef Sena het volgende:
[..]
Ben je het er nou mee eens? Of juist niet?
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij is eens, maar vind het vervelend dus '[ afbeelding ]' gok ik.
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hij speelde een tijdje en toen weer lange tijd niet, dat in ieder geval.
hij speelde in seizoen 2007-2008 ook alquote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Netzoals 2 seizoenen geleden' hij speelt pas sinds 2008 bij PSV.
Daarnaast is hij bagger dit seizoen.
Da's ook lekker wat jij zegt.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan pizza shoarma, met champignons en verse ui.
Inclusief tomaten-uiensaus of knoflook.
Maar eh.. sla op je pizza?![]()
Wordt dat niet een beetje vies, warm en slap?
Dat is toch geen 2 seizoenen geleden?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
hij speelde in seizoen 2007-2008 ook al
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is toch geen 2 seizoenen geleden?
Veel mensen bestelden idd deze pizza zonder champignonsquote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Da's ook lekker wat jij zegt.Alleen houd ik niet zo van champignons.
Eens kijken wat ze nog meer hebben...
Maar het wordt niet vies, warm en slap hoor.Smaakt een beetje shoarma-achtig, zo met die sla en knoflooksaus.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:13 schreef Marurk het volgende:
WTF kom nu trouwens dit tegen: Pizza met Nuttella![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Is dat dan met chocolade of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nou als het echt nutella is, dan is het idd pizza met hazelnootpasta.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Is dat dan met chocolade of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Staat er niet bij.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou als het echt nutella is, dan is het idd pizza met hazelnootpasta.
Wat zit er nog meer bij?
Salami?
Ik kan 'm wel sturen.quote:
Hosselaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel sturen.Pm je mail maar even.
Geef maar, mijn cavia's lusten dat wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef Syb-rund. het volgende:
kanker, men appel is bruin van binnen
waar kan je hem bestellenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, het ziet er enigzins te eten uit.
Maar het heeft wel iets weg van sultana hartig.
Je verwacht zoet, maar krijgt hartig![]()
En dan andersom.
Dat ziet er echt kankersmerig uitquote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
En dan andersom.
Audacity is een slecht plan, want dan moet je opnieuw coderen, en aangezien MP3 lossy is levert dat kwaliteitsverlies op. Beter voor dit klusje: KeepVid en FLV Extract.quote:
Kennelijk waar Marurk woontquote:
vers ,minder doen en een betere kwaliteit! dankjewel!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef Sena het volgende:
[..]
Audacity is een slecht plan, want dan moet je opnieuw coderen, en aangezien MP3 lossy is levert dat kwaliteitsverlies op. Beter voor dit klusje: KeepVid en FLV Extract.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
En dan andersom.
Booooooh gek dat ga je toch niet zelf maken he, zo'n chocolade pizza.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vers ,minder doen en een betere kwaliteit! dankjewel!(de keepvid site doet het alleen niet )
http://www.kookjijook.nl/recept/1293/chocola met banaan
als ik hem eens heb gemaakt bericht ik jullie er wel over of ie daadwerkelijk lekker is (over een paar jaar dus, gezien mijn kookskills)
Ja, inclusief foto's dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.kookjijook.nl/recept/1293/chocola met banaan
als ik hem eens heb gemaakt bericht ik jullie er wel over of ie daadwerkelijk lekker is (over een paar jaar dus, gezien mijn kookskills)
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:44 schreef kurk_droog het volgende:
MENSEN
NOG 1 NOTE EN DAN HEB IK ER 80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mede mogelijk gemaakt door tandartsen in heel Nederland.quote:
fransen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
Wie was dat nou die die franse gast op msn had? Ik praat nu met hem.
Hij blijkt ook nog eens niet Frans te zijn maar Marokkaans.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
fransen.![]()
Ik gun ze geen hoofdletter, de klootzakken.
Oh, dat valt dan weer mee.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij blijkt ook nog eens niet Frans te zijn maar Marokkaans.
Klinkt als een meisjesnaam, maar goed, erg veel verstand heb ik niet van zulke namen.quote:
Ja dat vond ik ook toen ik het las.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een meisjesnaam, maar goed, erg veel verstand heb ik niet van zulke namen.
En jij bent gewoon in het frans aan het chatten met die gast?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij blijkt ook nog eens niet Frans te zijn maar Marokkaans.
Doen we hierna 1009!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom klopt de telling van de SC niet meer? van 1008 naar 1010 gaan
![]()
Oui. Français est très simple.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En jij bent gewoon in het frans aan het chatten met die gast?
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Doen we hierna 1009!En gaan we daarna weer verder met 1012.
Wat?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik stel iets voor waar uberhaupt niet op gereageerd wordt, onbeschoft heet zoiets.
Ooit over nagedacht dat ze er misschien wel overheen heeft gelezen? Ik zag het ook pas, nadat jij moord en brand schreeuwde en ik control-F'de op je naam.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik stel iets voor waar uberhaupt niet op gereageerd wordt, onbeschoft heet zoiets.
Oke, bedankt voor de mededeling.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:19 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil een vriendin.
graag gedaan hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de mededeling.
Und deutsch...quote:
zo ernstig is het ook weer niet bij mij. Maar ik heb al heel lang niemand meer gehad voor langer dan 1 weekquote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook. Sta al ruim een half jaar droog.
Moord en brand schreeuwde?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht dat ze er misschien wel overheen heeft gelezen? Ik zag het ook pas, nadat jij moord en brand schreeuwde en ik control-F'de op je naam.
Zeik dan nietquote:Op zondag 8 maart 2009 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zo ernstig is het ook weer niet bij mij. Maar ik heb al heel lang niemand meer gehad voor langer dan 1 week
Denk aan je hart.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moord en brand schreeuwde?![]()
Wat verrassend trouwens weer dat je 't voor opneemt, kankerkneus.
Ohh jeetje ik scheld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handigquote:
*Popcorn wegsmijt en maar M&O gaat lerenquote:
Ik zie dit nu pas. Sorry.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel sturen.Pm je mail maar even.
Fas begint zich zo snel aan te stellen en te huiliën als iets niet naar haar zin is.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Popcorn wegsmijt en maar M&O gaat leren
Dáár ageer ik tegen. Ik neem het voor helemaal niemand op.quote:
Best belangijk, joahquote:
quote:
Ik vind het nog steeds geen overdreven reactie, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Fas begint zich zo snel aan te stellen en te huiliën als iets niet naar haar zin is.
[..]
Dáár ageer ik tegen. Ik neem het voor helemaal niemand op.
Het is blijkbaar moeilijk om objectief te blijven in deze barre tijden.
ik zeg ik wil een vriendin, niet iemand om even te hosselen. en dat heb ik dus al heel lang niet gehad.quote:
Ach kom, Fasje.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen overdreven reactie, maar dat zal wel aan mij liggen.
Zij komt tenminste uit de kast.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach kom, Fasje.Als je 'hoi' zegt en niemand reageert toevallig, gaat ook gelijk de bokkenpruik op en worden de
's in zowel smiley- als PI-vorm uit de kast gehaald...
wtfquote:Op zondag 8 maart 2009 18:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik zeg ik wil een vriendin, niet iemand om even te hosselen. en dat heb ik dus al heel lang niet gehad.
met je kneuzen msnnamenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:57 schreef GasTurbine het volgende:
HET IS FUCKING CRISIS! CRISIS ZEG IK JE!
Volgens mij dat je graag aan seks met palingen doet.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:58 schreef Silentalarm het volgende:
Ik weet alleen niet precies wat sentimenteel betekent, maar het klinkt wel deftig.
Mijn excuus, G-Unit!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:58 schreef Silentalarm het volgende:
Ik weet alleen niet precies wat sentimenteel betekent, maar het klinkt wel deftig.
dan ben ik beeresentimenteel.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij dat je graag aan seks met palingen doet.
Wat ben je van plan?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
waar zit eigenlijk de kut van een vrouwelijke paling?
Ik gleuf je niet!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat 1 "mentosje" of "mentos" eigenlijk 1 Mento heet.
Flikker in je kist.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRR HOOR !
DUITSERSSSSS
Oh. Maar wat ik dus wilde zeggen is dat ik toe ben aan liefde van mijn medemens, en in het speciaal van een vrouwmens.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nou in die context klopt het iig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh. Maar wat ik dus wilde zeggen is dat ik toe ben aan liefde van mijn medemens, en in het speciaal van een vrouwmens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van die laatste geloof ik geen kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJAX AMSTERDAM!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Nee, want dan heb je zo'n vieze laffe mint-nasmaak in je bakkes.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind die niet zo lekker. Ik vind de gewone witte mint smaakachtige lekkerder.![]()
Is best te doen, geloof ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
Boh, gekken! Ik eet Mentos Fresh Cola!
[ afbeelding ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
omdat nec geen pressievoetbal speelt.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom speelt Rommedahl bij NEC wel redelijk?
![]()
Goffedomme, ik had nog zo gezegd mijn kist dicht te laten tot m'n dood anders kruipt er misschien een flikker in.quote:
0 topics op naam. 14.gif![]()
Nou dan kon hij vandaag zo aanschuiven bij ado-ajaxquote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omdat nec geen pressievoetbal speelt.
AJAX AMSTERDAM!![]()
klopt. Voor dat soort wedstrijden werd hij meestal ook gebruikt.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nou dan kon hij vandaag zo aanschuiven bij ado-ajax
![]()
Ik moest lachen maar ik vind em slecht. Het wordt me allemaal te sentimenteel.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goffedomme, ik had nog zo gezegd mijn kist dicht te laten tot m'n dood anders kruipt er misschien een flikker in.
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
klopt. Voor dat soort wedstrijden werd hij meestal ook gebruikt.
misschien had hij dan wel de winnende gescoord
AJAX AMSTERDAM!![]()
ja. Misschien had jou ster dan wel een rondje geweest.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]misschien had hij dan wel de winnende gescoord
![]()
Dat jij je ster nou verkoopt achter het CSquote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja. Misschien had jou ster dan wel een rondje geweest.
AJAX AMSTERDAM!![]()
sterfquote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat jij je ster nou verkoopt achter het CS
![]()
![]()
hahaha, lekker voor je, ik niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:12 schreef Silentalarm het volgende:
Kanker ik ben chagerijnig.![]()
Ja maar jou cluppie heeft een goed resultaat gehaald, mijnes niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, lekker voor je, ik niet.
![]()
Vur die is min of meer niet bezet. Lekker en heeft zin in sex en is over 2 weken misschien weer hierquote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
Luc zoek eens iemand op mijn hyves uit die lekker is, niet bezet, en cool. En die van sex houdt.
AJAX AMSTERDAM!![]()
Emma zegt:
Misschien kan jij me beter maken?
Jelle. zegt:
nee.
Emma zegt:
Dan niet
Jelle. zegt:
doei.
En nu is ze boos![]()
![]()
kanker zit die nog steeds achter je aan?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
Emma zegt:
Jelle. zegt:
nee.
Emma zegt:
Dan niet
Jelle. zegt:
doei.
dit word weer msnAJAX AMSTERDAM!![]()
die is min of meer wel bezet. En die wil ik ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vur die is min of meer niet bezet. Lekker en heeft zin in sex en is over 2 weken misschien weer hier
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
Emma zegt:
Jelle. zegt:
nee.
Emma zegt:
Dan niet
Jelle. zegt:
doei.
En nu is ze boos
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ze neukt wel..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die is min of meer wel bezet. En die wil ik ook niet.
AJAX AMSTERDAM!![]()
Ja, ik reageer niet/kut op haar. Maar ze begrijpt het niet. Ik wacht nog 1 dag en dan laat ik het haar weten op een iets duidelijkere manier. Maar dat vind ik zielig.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
kanker zit die nog steeds achter je aan?
dit word weer msn
![]()
Eigenlijk wel ja.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
Emma zegt:
Jelle. zegt:
nee.
Emma zegt:
Dan niet
Jelle. zegt:
doei.
En nu is ze boos
geil, neuk jij ook?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
meer mensen maar ik zeg nu niks meer
![]()
vertel maar even op msn.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef bloodysunday het volgende:
als ik verder ga vertellen krijg ik weer problemen
![]()
Jij, komt vrij bot over he.quote:Hossel ze dan niet voor een keer.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
Mensen die denken dat je ze leuk vind als je ze een keertje hosselt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij, komt vrij bot over he.
[..]
Hossel ze dan niet voor een keer.Jamaar, soms doe ik ook lief. Maar ik durf niet te zeggen dat ik er echt niet leuk vind ofzo. En ze wil steeds afspreken en ik bedenk steeds smoesjes. Maar ze snapt het nietquote:![]()
Waarom niet, voor een avondje kan het best leuk zijn toch?![]()
Ja maar je snapt toch wel dat dat gevoelens/verwachtingen bij de ander kan losmaken?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Jamaar, soms doe ik ook lief. Maar ik durf niet te zeggen dat ik er echt niet leuk vind ofzo. En ze wil steeds afspreken en ik bedenk steeds smoesjes. Maar ze snapt het niet![]()
Waarom niet, voor een avondje kan het best leuk zijn toch?
Ja ik weet ook niet wat je er verder mee moet, ben geen expert op dat gebied.
Jij kan dat alleen weten als je zelf ook online bent...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom komen sommige mensen zo vaak online op hyves?![]()
Gewoon vanaf het begin duidelijk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Jamaar, soms doe ik ook lief. Maar ik durf niet te zeggen dat ik er echt niet leuk vind ofzo. En ze wil steeds afspreken en ik bedenk steeds smoesjes. Maar ze snapt het niet![]()
Waarom niet, voor een avondje kan het best leuk zijn toch?![]()
Ja opzich wel. Maar dat is nog geen reden om het niet te doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch wel dat dat gevoelens/verwachtingen bij de ander kan losmaken?
Ja ik weet ook niet wat je er verder mee moet, ben geen expert op dat gebied.
![]()
dat bedoel ik niet. Maar bij hyves heb je zon schermpje dat ze inloggen, zo vanquote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kan dat alleen weten als je zelf ook online bent...
PLOEM* ****** logt in.
En degenen die als laatst ingelogd zijn staan bij die eerste 9 vrienden op je hyves pagina.
En dan zijn er van die mensen waarvan ik binnen een half uur 20x zo ploep hoor, en die de hele tijd in dat blokje met je eerste 9 vrienden staan.![]()
![]()
Ja over betaling in naturaquote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ewaaaaa. Vanavond komt een geile undercover in Nederland men!!1
AJAX AMSTERDAM!![]()
Ik zag laatst op marktplaats een advertentie voor een kamer hier in de stad, die vent wilde ook betaling in natura.!
![]()
Wat als het die bimbo zou zijn waar al die meiden en IQM op geilen?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag laatst op marktplaats een advertentie voor een kamer hier in de stad, die vent wilde ook betaling in natura.!
wolvendagen?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat als het die bimbo zou zijn waar al die meiden en IQM op geilen?![]()
Ahh even kijken dan, toch geen herhaling of wel?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ewaaaaa. Vanavond komt een geile undercover in Nederland men!!1Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Volgens mij niet nee. Maar ik kan dan ook niet zeggen dat ik het altijd kijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh even kijken dan, toch geen herhaling of wel?
![]()
![]()
Nee, vrij land. Van ome Wilders mag ik zeggen wat ik wil.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
Oh, Jude Law. Dude, leer de definitie van 'bimbo', voordat je het gebruikt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Oh zo, ik snapte 'm al niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
Oh, Jude Law. Dude, leer de definitie van 'bimbo', voordat je het gebruikt.
En ik dus ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, vrij land. Van ome Wilders mag ik zeggen wat ik wil.![]()
OMG! Naakt to the max!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
Whihihi de kans is groot dat ik straks uit me vel spring.![]()
![]()
Oke, weten we dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
Whihihi de kans is groot dat ik straks uit me vel spring.
quote:
En dan ben je zo een mooie vlindert?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
Whihihi de kans is groot dat ik straks uit me vel spring.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan ben je zo een mooie vlindert?![]()
Ik wil best wat plaatjes posten.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
Jezes, in 3 uur niet eens een SC vol kunnen krijgen![]()
You said it, man! Nobody fucks with the Jesus.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
Jezes, in 3 uur niet eens een SC vol kunnen krijgenWe are living in a material world, and I am a material girl![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
You said it, man! Nobody fucks with the Jesus.
AJAX AMSTERDAM!![]()
Hahah zo'n homo voor de NOS. Ja ik ben mode ontwerper geworden door de barbie. Daar maakte ik vroeger allemaal kleertjes voor
AJAX AMSTERDAM!![]()
hehe die laatsteThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
![]()
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ik doe wel dezelfde opleidingquote:
Alleen wat minder oud.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: