Bij een gelijkspel ligt het weer een beetje open idd. Maar toch vind ik Twente en Heerenveen een stuk stabieler dan Ajax.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij gelijkspel tegen PSV blijft het gat nog steeds 3 punten, hoe bedoel je uit zicht.![]()
Overigens doe je nu voor alsof Twente zo goed op dreef is. Ik zal je beter vertellen, na de winterstop is het aanzienlijk minder wat ze klaarspelen. Straks tegen de hoger genoteerde clubs zullen ze het lastig genoeg krijgen.
Dat zou meer van nut zijn dan wéér een shitload aan nieuwe spelers kopen van Heerenveen, Groningen of Twente.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij wilt Emile Ratelband gaan contracteren ofzo?
Het is meer een algemeen punt. Als je naar Ajax ging, had je in elk geval soortvan de garantie dat je Champions League speelde. Al werd je geen kampioen, kon je je toch op het hoogste niveau laten zien bij een club met een aardige historie voor een leuke cent. Nu vallen al die voordelen stukje bij beetje weg. Stel dat we dit seizoen tweede worden, dan zullen er bij de loting een hoop mensen denken "Ajax...Ajax....mmmmm.... De naam zegt me wat, maar waar kwamen die ook alweer vandaan?".quote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij gelijkspel tegen PSV blijft het gat nog steeds 3 punten, hoe bedoel je uit zicht.![]()
Overigens doe je nu voor alsof Twente zo goed op dreef is. Ik zal je beter vertellen, na de winterstop is het aanzienlijk minder wat ze klaarspelen. Straks tegen de hoger genoteerde clubs zullen ze het lastig genoeg krijgen.
Hahahahaquote:Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Het is meer een algemeen punt. Als je naar Ajax ging, had je in elk geval soortvan de garantie dat je Champions League speelde. Al werd je geen kampioen, kon je je toch op het hoogste niveau laten zien bij een club met een aardige historie voor een leuke cent. Nu vallen al die voordelen stukje bij beetje weg. Stel dat we dit seizoen tweede worden, dan zullen er bij de loting een hoop mensen denken "Ajax...Ajax....mmmmm.... De naam zegt me wat, maar waar kwamen die ook alweer vandaan?".
Het verschil op dit moment is, is dat Heerenveen en Twente slechte wedstrijden ook weten te winnen. Dat is knap. Als Ajax een slechte wedstrijd speelt, dan verspelen we punten tegen Heracles of ADO. Als bijvoorbeeld Twente slecht speelt, dan wint het alsnog met minieme cijfers van Sparta, Volendam of ADO en dan valt het doelpunt wel in de 90'. In tegenstelling tot Ajax.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel ligt het weer een beetje open idd. Maar toch vind ik Twente en Heerenveen een stuk stabieler dan Ajax.
Als je sarcastisch probeert te zijn, doe je het niet goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Het is meer een algemeen punt. Als je naar Ajax ging, had je in elk geval soortvan de garantie dat je Champions League speelde. Al werd je geen kampioen, kon je je toch op het hoogste niveau laten zien bij een club met een aardige historie voor een leuke cent. Nu vallen al die voordelen stukje bij beetje weg. Stel dat we dit seizoen tweede worden, dan zullen er bij de loting een hoop mensen denken "Ajax...Ajax....mmmmm.... De naam zegt me wat, maar waar kwamen die ook alweer vandaan?".
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:27 schreef Rots het volgende:
Hij reageert toch gewoon normaal, trollt niet ofzo. Dan kan je er toch gewoon normaal op terugreageren? Of heeft Crane zo'n erge reputatie hier.![]()
Idd, dat bedoel ik. Het spel daar is zeker niet beter dan bij Ajax maar die winnen kutwedstrijden nog.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het verschil op dit moment is, is dat Heerenveen en Twente slechte wedstrijden ook weten te winnen. Dat is knap. Als Ajax een slechte wedstrijd speelt, dan verspelen we punten tegen Heracles of ADO. Als bijvoorbeeld Twente slecht speelt, dan wint het alsnog met minieme cijfers van Sparta, Volendam of ADO en dan valt het doelpunt wel in de 90'. In tegenstelling tot Ajax.
Nee, elke Feyenoorder, AZ'er of PSV'er hier die niet komt melden dat Ajax geweldig speelde en ze feliciteert is per definitie al een mongool/troll.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:27 schreef Rots het volgende:
Hij reageert toch gewoon normaal, trollt niet ofzo. Dan kan je er toch gewoon normaal op terugreageren? Of heeft Crane zo'n erge reputatie hier.![]()
En volgens de media is Twente een topclub als het in de 90' wint van Sparta, na een zware, Europese wedstrijd tegen Marseille. Doet Ajax hetzelfde tegen Volendam (na Fiorentina uit), dan is het triest, slecht, onverdiend en blabla. Typisch vind ik dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd, dat bedoel ik. Het spel daar is zeker niet beter dan bij Ajax maar die winnen kutwedstrijden nog.
Het was wat overdreven, maar sarcastisch was 't niet. Vijf jaar op rij geen Champions League, denk niet dat er heel veel Europeanen zijn die Ajax de laatste jaren zijn beginnen te gaan missen. En dat heeft ook z'n uitwerking op de laatste/komende generatie spelers.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:27 schreef Crane het volgende:
Als je sarcastisch probeert te zijn, doe je het niet goed.
Als je komt melden dat Ajax slecht speelde ben je idd een mongool ja. Denk je echt dat wij er anders over dachten?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, elke Feyenoorder, AZ'er of PSV'er hier die niet komt melden dat Ajax geweldig speelde en ze feliciteert is per definitie al een mongool/troll.
Ik heb hier na Ajax - Feyenoord en Ajax - Fior nog gewoon gepost, mafkees.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stom van me inderdaad.... Had zijn reactie gewoon moeten laten varen.
Wel gênant overigens dat hij nu uitgerekend, nadat zijn club de eerste uitoverwinning in maanden boekt, hier komt reageren.
Je zou toch beter moeten weten als je de TT hier zo zietquote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, elke Feyenoorder, AZ'er of PSV'er hier die niet komt melden dat Ajax geweldig speelde en ze feliciteert is per definitie al een mongool/troll.
Ajax heeft nog wel een aardige reputatie (al was het maar omdat Amsterdam zo bekend is en om Cruijff/Van Basten) en de overwinning op Fior, en straks misschien de halve finale blijft ook wel hangen. Maar idd, de aantrekkingskracht neemt wel af als je in Europa je gezicht te weinig laat zien.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Het was wat overdreven, maar sarcastisch was 't niet. Vijf jaar op rij geen Champions League, denk niet dat er heel veel Europeanen zijn die Ajax de laatste jaren zijn beginnen te gaan missen. En dat heeft ook z'n uitwerking op de laatste/komende generatie spelers.
Ach ja, toen ik dat hoorde voelde ik mezelf ook Calimero. Maar juist dat je jezelf over zoiets een Calimero voelt geeft al aan dat we zo enorm de verkeerde kant op gaan met deze club.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
En volgens de media is Twente een topclub als het in de 90' wint van Sparta, na een zware, Europese wedstrijd tegen Marseille. Doet Ajax hetzelfde tegen Volendam (na Fiorentina uit), dan is het triest, slecht, onverdiend en blabla. Typisch vind ik dat.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef RayMania het volgende:
Stop eens met dat gezeur hier. Crane is gewoon welkom en reageer niet op hem als je dat niet wilt.
Twente zal nooit een echte topclub zijn. Al worden die 4 keer kampioen, dan zullen ze in Spanje en Italie nog steeds zeggen: "Twente, dat is toch die subtopper uit Duitsland?".quote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
En volgens de media is Twente een topclub als het in de 90' wint van Sparta, na een zware, Europese wedstrijd tegen Marseille. Doet Ajax hetzelfde tegen Volendam (na Fiorentina uit), dan is het triest, slecht, onverdiend en blabla. Typisch vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |