Een spits huren is niks. Wat je al zegt die is na 1 seizoen toch weer weg. Hiermee schiet Ajax qua kapitaal niet mee op. Een speler moet vertrouwen op doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef toma het volgende:
[..]
Als Dario gewoon fit was geweest was er niets aan de hand. Maar als hij geblesseerd is blijft er weinig over. We hebben een goede balvaste spits nodig voor op de bank.
Afgelopen winterstop probeerde Ajax Bojan te huren maar daar schiet je ook niets mee op. Zo'n jongen doet het dan in een verloren seizoen aardig en gaat daarna weer terug. Je moet gewoon een onbekende spits scouten uit Zweden of uit Tsjaitsjikistan het maakt allemaal niet uit.
Als je niet van Ado kan winnen, dan vrees ik voor het ergste. Maarja, het blijft Ajax en we kunnen ook zo weer winnen in Frankrijkquote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou dan moeten jullie donderdag maar winnen van Marseille
Ajax heeft een goede middenvelder met diepgang nodig, op het middenveld kwam je vandaag helemaal neit aan het voetballen en dan kun je Sulejmani en Urby ook weinig verwijten met die halve ballen die ze kregen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ajax mist echte, trotse Amsterdamse jongens. Ajax heeft ERVARING nodig!
Die kunnen niet door 1 deur met van Basten.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
De selectie is gewoon niet uitgebalanceerd. Het is een bij elkaar geraapt zooitje. Individueel (vaak) nog wel te beargumenteren waarom ze d'r zitten maar de lijn ontbreekt.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een spits huren is niks. Wat je al zegt die is na 1 seizoen toch weer weg. Hiermee schiet Ajax qua kapitaal niet mee op. Een speler moet vertrouwen op doen.
Wie kan er wel door 1 deur met MvB? Gabri kon zelfs niet door 1 deur met MvB gelukkig zag hij in dat Gabri zeker een verbetering is voor het middenveld.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die kunnen niet door 1 deur met van Basten.
Idd, ik zag van de week nog een filmpje terug van de 1-5 met PSV. Als je ziet wat daar loopt aan karakter: Sneijder, Stam, Babel, Heitinga, Davids, Perez, Huntelaar, Gabriquote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik zou hem er graag bij willen hebben hoor, als je kijkt naar die middelmatige aanval van vandaagquote:
Van mij mag hij terugkomen hoor. In potentie is het een fantastische spits: snel, sterk en een goed schot.quote:
Als er een speler is waar ik me goed aan kan ergeren dan is het babel. Altijd maar die zelfde bewegingen en dan op zoek naar dat verpletterende "heupschot" dat vaker bij de cornervlag eindigde dan bij de doelpalen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van mij mag hij terugkomen hoor. In potentie is het een fantastische spits: snel, sterk en een goed schot.
Volkomen mee eens.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er een speler is waar ik me goed aan kan ergeren dan is het babel. Altijd maar die zelfde bewegingen en dan op zoek naar dat verpletterende "heupschot" dat vaker bij de cornervlag eindigde dan bij de doelpalen.
Flamboyantie 'an sich' kan me gestolen worden. Suarez is veruit onze beste speler en hem vervangen is praktisch onmogelijk. Het enige waarop ik hoop is dat zijn transfersom wijs wordt besteed. En dat ze dus niet, zoals in de afgelopen seizoenen, met een selectie die niet af is, de competitie ingaan en dan in de winterstop weer een paniekaankoop moeten doen. Voor volgend seizoen moet er sowieso een echte klasbak komen voor in de centrale verdediging, een sterke, creatieve middenvelder, type Cocu, en er moet een spits komen die kan concurreren met Cvitanich.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Overigens zou het me niks verbazen als Ajax suarez deze zomer kwijt raakt. Dan hebben ze geen enkele flamboyante speler meer.
Dan kopen ze Elia voor veel te veel geld, zo voorspelbaar is Ajax welquote:Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Overigens zou het me niks verbazen als Ajax suarez deze zomer kwijt raakt. Dan hebben ze geen enkele flamboyante speler meer.
Gezien zijn leeftijd kan het er nog wel uitkomen. De basiskwaliteiten voor een goede spits heeft hij gewoon. Misschien is hij te veel bezig met randzaken, muziek enzo, maar ik vind hem wel vrij goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Babel is een zwaar overschatte voetballer.
En zelfs toen geen kampioen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik zag van de week nog een filmpje terug van de 1-5 met PSV. Als je ziet wat daar loopt aan karakter: Sneijder, Stam, Babel, Heitinga, Davids, Perez, Huntelaar, Gabri![]()
Maar nu is het behelpen ja
Nee idd, niet te geloven eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |