Eh, nee, dat was niet de vraag. 'Het gaat om de stad'. Ik vind dat de evenementen in Rotterdam een essentieel onderdeel van de stad zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jonge iemand vraagt je wat er nog meer gebeurt in Rotterdam behalve die lijst van evenementen die je opsomde, en vervolgens kom je weer met die evenementen aankakken![]()
![]()
Leuk hoor, die evenementen.. maar de vraag was wat Rotterdam (centrum) zo speciaal maakt ivm de Amsterdamse binnenstad
Nogmaals: In Rotterdam gebeurt wat dat betreft tenminste wat. In een stadscentrum op een terrasje of in een kroeg hangen kan ik in elke plaats met meer dan 10 inwoners. In een grotere plaats zal hooguit de keus groter zijn.quote:(En kom aub niet weer met zo'n lijstje evenementen)
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef DrPwn het volgende:
ik woon al 24 jaar in nederland maar heb nog nooit de behoefte gehad om rotterdam te bezoeken en zal waarschijnlijk sterven zonder het gezien te hebben
en die uitspraak is zo oud als de weg naar Kralingenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Enige goede in Rotterdam is de trein richting Amsterdam
Denk niet dat er 1 Rotterdammer is die dat wat interesseertquote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef DrPwn het volgende:
ik woon al 24 jaar in nederland maar heb nog nooit de behoefte gehad om rotterdam te bezoeken en zal waarschijnlijk sterven zonder het gezien te hebben
Ga je snel sterven?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef DrPwn het volgende:
Ah gij zijt tilburger?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef Stekelbees het volgende:
Rotterdam ;D
Wat een verneukte kankerstad is dat zeg, nondeju. Blegh.
welke?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben gisteren in de Irish pub in Rotterdam geweest, prima toeven daarGrote bieren, aardige mensen/relaxte sfeer, livemuziek. Prima
Dat mensen daar kunnen wonen is mij een raadselquote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef Stekelbees het volgende:
Rotterdam ;D
Wat een verneukte kankerstad is dat zeg, nondeju. Blegh.
Zo zou ik die foto's van Amsterdam niet willen noemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Provenierssingel, oude haven, gebied tussen het Park en de Erasmus in, daar kan je ook van die standaard huisje-straatje-water plaatjes maken
lijnbaan is een monument. mag niet verbouwd worden. en terechtquote:Op zondag 8 maart 2009 17:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En nu?
Nationaal monument ademt al meer sfeer uit dan de hele Rotterdomse binnenstad
Neemt niet weg dat het een van de meest sfeerloze stukjes Rotterdam is. 't Zal best prachtig en uniek geweest zijn in de tijd dat het gebouwd werd, maar ik kom er niet graag.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lijnbaan is een monument. mag niet verbouwd worden. en terecht
Echt waar?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lijnbaan is een monument. mag niet verbouwd worden. en terecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |