Muwoa sleutelbos, portemonnee telefoon ipod , toch liever zo weinig mogelijk in m'n zakkenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:29 schreef Metatron het volgende:
[..]
Want dat verpest de D&G lijn van je broek?
Parkzichtquote:Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef IJsblock het volgende:
Energiehal FTW.
Parkzicht
Zo, en nu weer terug naar 2009.
Deelder - Pleuris Amsterdamquote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef LostFormat het volgende:
Amsterdam, daar heb je pas kapsones.
Vind juist dat dat in Rotterdam reuze meevalt.
Fucking faler, je durft niet eens je woonplaats te vermelden.quote:
Eens.quote:
1x radenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fucking faler, je durft niet eens je woonplaats te vermelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want 1 keer per jaar Kauniegiennedag en een gay-parade kan zich ook echt meten metquote:Op zondag 8 maart 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eens.Dat hele begrip 'randstad' komt mij de strot uit, vooral met die kutdorpen als rotterdam en den haag die daardoor denken dat ze zich kunnen meten met Amsterdam.
Amazing Stroopwafelsquote:Op zondag 8 maart 2009 17:09 schreef IJsblock het volgende:
Sitting on a highway in a broken van
Thinking of you again
Guess I have to hitch hike to the station
With every step I see your face
Like a mirror looking back at me
Saying you're the only one
Making me feel I could survive
I'm so glad to be alive
Nowhere to run and not a guitar to play
Messed up inside and it's been raining allday
Since you went away
Manhattan Island Serenade
Ik zit hier op de snelweg met een lege tank
Regen klettert op het dak
Ik zal nu wel naar huis toe moeten liften
Ik denk aan jou bij elke stap
In de verte blijft de Transit staan
Ik kom nooit meer van je los
Ik zie de Caltex in de nevel
Olievlekken op de Maas
Ik loop wel door maar ik kan nergens heen
'T regent nog steeds en ik voel me zo alleen
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg kwart voor drie
Puuuure poezie, hier kan Jules Deelder bijna niet tegenop!
Nationaal Monument ...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:19 schreef J.Herrer het volgende:
Altijd als ik die winkelstraat zie springen de tranen uit mn ogen... van het lachen
Wel de hele stad volgooien met 'hoog'bouw, maar opknappen komt niet in het R'damse woordenboek voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een fuckin favela
En nu?quote:
Het gaat toch om de stad, idioot.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, want 1 keer per jaar Kauniegiennedag en een gay-parade kan zich ook echt meten met
- zomercanaval
- danceparade
- City Racing
- Internationaal Film Festival
- North Sea Jazz
Om maar een paar dingen te noemen.
Precies, en Rotterdam is een stad waar wat gebeurt, in plaats van een openluchtmuseum waar mensen in rondlopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het gaat toch om de stad, idioot.Komt ie aanzetten met een paar evenementen.
![]()
Die was al vermeldquote:
Waar wat gebeurt? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef Metatron het volgende:
[..]
Precies, en Rotterdam is een stad waar wat gebeurt, in plaats van een openluchtmuseum waar mensen in rondlopen.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen Amsterdam, ik kom er graag, maar de illusie die veel Amsterdammers koesteren dat A'dam 'the one and only place to be' is, kan ik echt niet plaatsen.
*wijst naar lijstje*quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar wat gebeurt? Laat me niet lachen.Hoe kom je op het idiote idee dat er in rotterdam meer zou gebeuren?
Ja, maar luister, nu ben je weer allemaal bullshit-evenementen aan het opnoemen die mij en velen met mij totaal niet boeien.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Metatron het volgende:
[..]
*wijst naar lijstje*
Oh, Red Bull Air Race helemaal vergeten.
En Wereldhavendagen natuurlijk.
Rotterdam en Amsterdam kun je echt absoluut niet met mekaar vergelijken ten eerste: de mentaliteit.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar wat gebeurt? Laat me niet lachen.Hoe kom je op het idiote idee dat er in rotterdam meer zou gebeuren?
Sssst. Dadelijk zitten alle toffe kroegen vol met breezersquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Gisteren was Museumnacht. Dan moet je gewoon lekker de Witte de With induiken, niet naar de Maassilo
Komt ie weer met die evenementenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Metatron het volgende:
[..]
*wijst naar lijstje*
Oh, Red Bull Air Race helemaal vergeten.
En Wereldhavendagen natuurlijk.
*zucht*quote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Komt ie weer met die evenementenfaalhaas
Jonge iemand vraagt je wat er nog meer gebeurt in Rotterdam behalve die lijst van evenementen die je opsomde, en vervolgens kom je weer met die evenementen aankakkenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:40 schreef Metatron het volgende:
[..]
*zucht*
Ga jij nou maar fijn in je openluchtmuseum zitten.
Denk dat ik het hier wel mee eens ben, alleen het muziek-gedeelte is wel heel erg zwart-wit natuurlijk (misschien dat het in '94 opging, nu in elk geval niet meer).quote:Op zondag 8 maart 2009 17:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Rotterdam en Amsterdam kun je echt absoluut niet met mekaar vergelijken ten eerste: de mentaliteit.
Een Rotterdammer is het type "muil houwen en doorwerken" en een Amsterdammer is wat makkelijker, wat niet af is komt morgen wel (noord-zuidlijn?).
Rotterdam is de havenstad, Amsterdam de grachtengordel.
Rotterdam is introverter, vrijdag na het werk een biertje met maten in de kroeg, Amsterdammers gaan echt vanaf donderdag al stappen tot het weer licht is.
Muziek: Rotterdam is hakken, Amsterdam is clubben.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Enige goede in Rotterdam is het IFFR de trein richting Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |