xtc gebruik ik heel zelden, misschien een keer in de 2 maanden bij een speciaal feest ofzo. Coke gebruik ik helemaal nauwelijks, het is dat ik toevallig een hele poos geleden het met een vriend heb gekocht, nog voordat ik besloten ben met medicijnen te beginnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:57 schreef BlueMage het volgende:
Allerlei drugs gebruiken en dan je afvragen waarom je depressief bent.Kap eerst 'ns met die XTC en coke voordat je d'r nog wat pillen bij douwt.
misschien maar ff niet naar dat feestje gaan, want als je een beetje op mij lijkt wordt dan de verleiding wel erg groot om er xtc in te gooien ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je, ik ben juist gezond bezig laatste week, heb veel zin in fruit en ga op tijd slapen enzo. Dit weekend wel een hard feestje. Kijken hoe ik het ga doen maar zeker niet helemaal los. Morgen ook mijn 1e gesprek over de medicijnen.
Ik denk dat het weer inderdaad flink meewerkt aan mijn stemming.
nog ff verder preken hoor: alcohol is bij meer dan 1 a 2 drankjes alleen slecht voor je stemming samen met AD, drugs is ook gevaarlijk. dus je mag kiezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
xtc gebruik ik heel zelden, misschien een keer in de 2 maanden bij een speciaal feest ofzo. Coke gebruik ik helemaal nauwelijks, het is dat ik toevallig een hele poos geleden het met een vriend heb gekocht, nog voordat ik besloten ben met medicijnen te beginnen.
Ik denk veel eerder dat het sterk minderen met alcohol zal helpen, wat ik minstens 1x in de week flink dronk.
Berlijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in BerlijnEn ik voel me alweer een paar dagen erg goed
Vakantie? werk? stage?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in BerlijnEn ik voel me alweer een paar dagen erg goed
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:44 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds kort begonnen met passiflora compex tegen innerlijke stress en onrust en het middel lijkt stukken beter te helpen dan hetgeen dat mijn arts voorschrijft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Passiflora_incarnata
Middel werkt ook tegen depressie en heeft van die remmers of iets dergelijks in zich zitten. RAO remmers ? Weet even niet hoe die remmers heten, de remmers van de serotine afbraak als ik het goed gelezen heb.
Middel werkt ook om goed te slapen dus die temazepam kan ik voorlopig ook achterwege laten. Dat het natuurlijk is en niet chemisch is ook een fijne gedachte.
Voel me dus best relaxed bij 3 maal daags 2 tabletten. Geen gevaar in combinatie met depakine volgens mijn arts en volgens de bijsluiter dus ik neem straks mijn laatste dosis
Dan ook de gedachte dat planten, kruiden, bomen of wat anders uit de natuur evenveel of meer dan veel uitwerking kan hebben dan de chemische preparaten. Kan zweverig klinken maar de mens is in zekere zin ook natuurlijk dus waarom zouden natuurlijke middelen geen effect hebben? Velen twijfelen aan de werking van natuurlijke middelen maar waarom twijfelen eraan dus als een mens in zekere zin puur natuur is?
bron?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:26 schreef mark2012 het volgende:
[..]
![]()
Ziet er goed uit. Ik denk trouwens dat je MAO remmers bedoeld. Trouwens als dit niet werkt voor je moet je eens Rhodiola Rosea proberen. Echt fantastisch spul. Werkt evengoed zo niet niet beter dan die SSRI troep.
Vakantiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vakantie? werk? stage?
mooi dat het goed met je gaateen andere omgeving kan echt heeel goed voor je zijn
Wil jij mijn vakantie financieren dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:20 schreef DeepChord het volgende:
Nou is een vakantie wel idealiter een tijd om je een (langere) tijd goed te voelen. Dat zouden meer dippy mensen moeten doen..
Ach, als jij genoegen neemt met zo'n bustripje waarin een aantal verkopers proberen tupperware en andere rotzooi aan jou te slijten: dat wil ik best hoor!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wil jij mijn vakantie financieren dan?kan het hard gebruiken zit beetje te kwakkelen met mijn dipjes (ondanks adtjes)
Let je erg goed op jezelf? Af en toe krijg ik een beetje het gevoel dat je het zwaar hebt, misschien tegen het randje enzo.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:11 schreef Burdie het volgende:
Hier gaat het wel goed, de huisarts was weer tevreden vanmorgen.
Ik ga deze dosis trouwens een week langer aanhouden dan gepland, omdat ik het afbouwen naar mijn huidige dosis (van 50 naar 40 mg) toch wat moeilijker vond.
Balenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Pien85 het volgende:
Heb m'n dag niet vandaag, ben vreselijk emotioneel... Hoop dat de AD snel een beetje gaat werken... hiervoor ging t eigenlijk best goed met me, maar vandaag echt een enorme terugslag
Nog steeds dipjes? zijn het nog love-life dipjes en van je rug of ook andere dingen? misschien toch even een paar dagen aan de pijnstillers om daar even niet aan te hoeven denken?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wil jij mijn vakantie financieren dan?kan het hard gebruiken zit beetje te kwakkelen met mijn dipjes (ondanks adtjes)
Ik ben in een soort van relatie wat geen relatie genoemd kan worden (te lang om uit te leggen dus ik date met iemand... das het makkelijkst) zit gezellig aan de ADtjes... zelfde als murm zit hier al bijna 2 jaar aan en moet dit jaar afbouwen maar eeeeeigenlijk wil ik dat niet maar ook weer wel.... lekker verwarrend.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:17 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Ach, als jij genoegen neemt met zo'n bustripje waarin een aantal verkopers proberen tupperware en andere rotzooi aan jou te slijten: dat wil ik best hoor!.
Wat is jouw rol trouwens binnen dit topic? Verliefd/verloofd/getrouwd/depressief/manisch depressief/<vul in>
mits je daarover wilt praten uiteraard
nja ben gewoon down, kan ook best zijn door weersveranderingen daar ben ik echt vet gevoelig voor... en aangezien het erg wisselt op het moment gaat mijn stemming mee.... en ook me rug en vermoeidheid en financieel aspect spelen ook mee...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nog steeds dipjes? zijn het nog love-life dipjes en van je rug of ook andere dingen? misschien toch even een paar dagen aan de pijnstillers om daar even niet aan te hoeven denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |