abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:21:24 #226
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67406072
tvptje
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2009 @ 00:32:16 #227
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_67416873
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:57 schreef BlueMage het volgende:
Allerlei drugs gebruiken en dan je afvragen waarom je depressief bent. Kap eerst 'ns met die XTC en coke voordat je d'r nog wat pillen bij douwt.
xtc gebruik ik heel zelden, misschien een keer in de 2 maanden bij een speciaal feest ofzo. Coke gebruik ik helemaal nauwelijks, het is dat ik toevallig een hele poos geleden het met een vriend heb gekocht, nog voordat ik besloten ben met medicijnen te beginnen.

Ik denk veel eerder dat het sterk minderen met alcohol zal helpen, wat ik minstens 1x in de week flink dronk.
:')
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:29:53 #228
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_67421839
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dank je, ik ben juist gezond bezig laatste week, heb veel zin in fruit en ga op tijd slapen enzo. Dit weekend wel een hard feestje. Kijken hoe ik het ga doen maar zeker niet helemaal los . Morgen ook mijn 1e gesprek over de medicijnen.

Ik denk dat het weer inderdaad flink meewerkt aan mijn stemming.
misschien maar ff niet naar dat feestje gaan, want als je een beetje op mij lijkt wordt dan de verleiding wel erg groot om er xtc in te gooien ofzo Ik ben expres al dik een half jaar niet gaan feesten om die reden. Denk zelfs dat ik alleen nog maar overdag ga feesten (meer festivalachtige dingen dus) want ik weet gewoon dat ik snachts feesten met weinig drank en zonder drugs gewoon niet trek (dan vind ik het niet zo lang leuk en wil ik om 2 uur naar huis terwijl mn vrienden dan tot 7 uur willen doorgaan)

en xtc met AD is echt echt echt gevaarlijk hoor...doe het nou maar gewoon niet. mijn psychiater raakte echt soort van in paniek toen ik het over xtc had en zei dat ik dat echt niet moest doen omdat je eraan dood kan gaan (als je pech hebt dat wel, maar toch.... waarom het risico nemen als je juist aan jezelf wilt werken)

welk feestje is het trouwens? (daar ben ik dan wel weer benieuwd naar)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:31:18 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_67421875
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

xtc gebruik ik heel zelden, misschien een keer in de 2 maanden bij een speciaal feest ofzo. Coke gebruik ik helemaal nauwelijks, het is dat ik toevallig een hele poos geleden het met een vriend heb gekocht, nog voordat ik besloten ben met medicijnen te beginnen.

Ik denk veel eerder dat het sterk minderen met alcohol zal helpen, wat ik minstens 1x in de week flink dronk.
nog ff verder preken hoor: alcohol is bij meer dan 1 a 2 drankjes alleen slecht voor je stemming samen met AD, drugs is ook gevaarlijk. dus je mag kiezen
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2009 @ 17:19:24 #230
pi_67436327
Murmeli:

Ik was net bij de psych die het ook zei dat ik het gewoon niet moest doen. En wat het feestje betreft, een illegale kraakpand party met harde muziek, dus wel veel drugsverkeer.

Maar ik ga met vrienden die het ook niet van plan zijn op eentje na misschien, en ik zie wel erg uit naar dat feest, vooral omdat ik mensen zie die ik al tijden niet gezien heb. Dus ik ga erheen en pas op met alcohol. In iedergeval geen drugs .
  Moderator donderdag 26 maart 2009 @ 22:21:30 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67446481

Ik zit in Berlijn En ik voel me alweer een paar dagen erg goed
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2009 @ 23:48:54 #232
pi_67449481
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef MaJo het volgende:

Berlijn Ik was daar een paar maanden terug, helemaal mijn mind gecleared
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:09:39 #233
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_67454292
Hee sinterklaaskapoentje! goed van je dat je het hebt nagevraagd bij je psych. verstandig
succes met het feestje, ik hoop dat je het toch naar je zin gaat hebben.

MaJo: goed zo! hier al paar weken best goed het lijkt wel of het echt goed begint te gaan, haha
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:19:22 #234
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67455974
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef MaJo het volgende:

Vakantie? werk? stage?

mooi dat het goed met je gaat een andere omgeving kan echt heeel goed voor je zijn
pi_67487128
Ik begin te wennen aan de medicatie. De laatste paar dagen kom ik weer wat minder vermoeid mijn bed uit. En ik irriteer me stukken minder aan mensen in m'n omgeving.
Het geeft inderdaad wat rust.
pi_67488587
jee hier gaat het ook goed!
slaap goed op melatonine, en voel me weer een stuk stabieler als met die seroquel.
geniet weer van de tijd die ik heb, in plaats van me de hele tijd kut te voelen.

pi_67498053
Goed bezig mensen! Keep it up!

Dat gaat nog een vrolijke boel worden als volgende week de lente zich echt gaat aandoen. .
pi_67500906
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:44 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]

Sinds kort begonnen met passiflora compex tegen innerlijke stress en onrust en het middel lijkt stukken beter te helpen dan hetgeen dat mijn arts voorschrijft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Passiflora_incarnata

Middel werkt ook tegen depressie en heeft van die remmers of iets dergelijks in zich zitten. RAO remmers ? Weet even niet hoe die remmers heten, de remmers van de serotine afbraak als ik het goed gelezen heb.

Middel werkt ook om goed te slapen dus die temazepam kan ik voorlopig ook achterwege laten. Dat het natuurlijk is en niet chemisch is ook een fijne gedachte.

Voel me dus best relaxed bij 3 maal daags 2 tabletten. Geen gevaar in combinatie met depakine volgens mijn arts en volgens de bijsluiter dus ik neem straks mijn laatste dosis

Dan ook de gedachte dat planten, kruiden, bomen of wat anders uit de natuur evenveel of meer dan veel uitwerking kan hebben dan de chemische preparaten. Kan zweverig klinken maar de mens is in zekere zin ook natuurlijk dus waarom zouden natuurlijke middelen geen effect hebben? Velen twijfelen aan de werking van natuurlijke middelen maar waarom twijfelen eraan dus als een mens in zekere zin puur natuur is?

Ziet er goed uit. Ik denk trouwens dat je MAO remmers bedoeld. Trouwens als dit niet werkt voor je moet je eens Rhodiola Rosea proberen. Echt fantastisch spul. Werkt evengoed zo niet niet beter dan die SSRI troep.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:55:37 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67501652
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:26 schreef mark2012 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Ik denk trouwens dat je MAO remmers bedoeld. Trouwens als dit niet werkt voor je moet je eens Rhodiola Rosea proberen. Echt fantastisch spul. Werkt evengoed zo niet niet beter dan die SSRI troep.
bron?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 11:46:12 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_67541731
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:19 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Vakantie? werk? stage?

mooi dat het goed met je gaat een andere omgeving kan echt heeel goed voor je zijn
Vakantie

was echt super, totaal geen down gevoelens gehad. Nu hopen dat ik dat vasthoud
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_67544322
Nou is een vakantie wel idealiter een tijd om je een (langere) tijd goed te voelen. Dat zouden meer dippy mensen moeten doen. .
  maandag 30 maart 2009 @ 16:11:33 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67549866
Hier gaat het wel goed, de huisarts was weer tevreden vanmorgen .
Ik ga deze dosis trouwens een week langer aanhouden dan gepland, omdat ik het afbouwen naar mijn huidige dosis (van 50 naar 40 mg) toch wat moeilijker vond.
KuikenGuppy
  maandag 30 maart 2009 @ 16:35:41 #243
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67550642
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:20 schreef DeepChord het volgende:
Nou is een vakantie wel idealiter een tijd om je een (langere) tijd goed te voelen. Dat zouden meer dippy mensen moeten doen. .
Wil jij mijn vakantie financieren dan? kan het hard gebruiken zit beetje te kwakkelen met mijn dipjes (ondanks adtjes)
pi_67563547
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Wil jij mijn vakantie financieren dan? kan het hard gebruiken zit beetje te kwakkelen met mijn dipjes (ondanks adtjes)
Ach, als jij genoegen neemt met zo'n bustripje waarin een aantal verkopers proberen tupperware en andere rotzooi aan jou te slijten: dat wil ik best hoor! .

Wat is jouw rol trouwens binnen dit topic? Verliefd/verloofd/getrouwd/depressief/manisch depressief/<vul in>

mits je daarover wilt praten uiteraard
pi_67563596
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:11 schreef Burdie het volgende:
Hier gaat het wel goed, de huisarts was weer tevreden vanmorgen .
Ik ga deze dosis trouwens een week langer aanhouden dan gepland, omdat ik het afbouwen naar mijn huidige dosis (van 50 naar 40 mg) toch wat moeilijker vond.
Let je erg goed op jezelf? Af en toe krijg ik een beetje het gevoel dat je het zwaar hebt, misschien tegen het randje enzo.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:31:09 #246
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_67563925
Heb m'n dag niet vandaag, ben vreselijk emotioneel... Hoop dat de AD snel een beetje gaat werken... hiervoor ging t eigenlijk best goed met me, maar vandaag echt een enorme terugslag
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:49:19 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_67569289
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Pien85 het volgende:
Heb m'n dag niet vandaag, ben vreselijk emotioneel... Hoop dat de AD snel een beetje gaat werken... hiervoor ging t eigenlijk best goed met me, maar vandaag echt een enorme terugslag
Balen Maar het kan er een beetje bijhoren als je start met AD. Denk dat je er even doorheen moet. Dat is klote, maar het goede nieuws is dat je je er geen zorgen over hoeft te maken want het gaat vanzelf weer weg als de AD aanslaat
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:50:39 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_67569350
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Nog steeds dipjes? zijn het nog love-life dipjes en van je rug of ook andere dingen? misschien toch even een paar dagen aan de pijnstillers om daar even niet aan te hoeven denken?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:53:13 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_67569435
OJa, hier gaat het trouwens nog goed. Heb soms korte dipjes maar die duren dan een uur ofzo. meestal weet ik dan meteen hoe het komt en pak ik het aan
Waar ik wel weer wat last van heb is dat ik opgefokt ben. bijv: ik wil de straat oversteken en er komt een auto aan. ik wacht tot die langs is maar die gaat steeds langzamer rijden. Dan word ik dus echt kwaad en ik loop me gauw aan vriendje te ergeren en dat is ook irritant.
Iemand tips wat ik hiermee moet? Ik ga het iig ook even bij de psych neerleggen woensdag, hoop dat die er wat op weet. het is zo irritant. ik wou dat ik gewoon eens overal relaxed op kon reageren (ben wel relaxter door de AD maar het kan volgens mij nog beter)
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:20:32 #250
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_67578188
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:17 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Ach, als jij genoegen neemt met zo'n bustripje waarin een aantal verkopers proberen tupperware en andere rotzooi aan jou te slijten: dat wil ik best hoor! .

Wat is jouw rol trouwens binnen dit topic? Verliefd/verloofd/getrouwd/depressief/manisch depressief/<vul in>

mits je daarover wilt praten uiteraard
Ik ben in een soort van relatie wat geen relatie genoemd kan worden (te lang om uit te leggen dus ik date met iemand... das het makkelijkst) zit gezellig aan de ADtjes... zelfde als murm zit hier al bijna 2 jaar aan en moet dit jaar afbouwen maar eeeeeigenlijk wil ik dat niet maar ook weer wel.... lekker verwarrend.

Ik ben eigenlijk "chronisch ongelukkig" met depressieve neigingen en met de adtjes is dat wel beter geworden. Waarschijnlijk heb ik ook ADD, dat is in een voortest vastgesteld maar nog niet officieel.
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nog steeds dipjes? zijn het nog love-life dipjes en van je rug of ook andere dingen? misschien toch even een paar dagen aan de pijnstillers om daar even niet aan te hoeven denken?
nja ben gewoon down, kan ook best zijn door weersveranderingen daar ben ik echt vet gevoelig voor... en aangezien het erg wisselt op het moment gaat mijn stemming mee.... en ook me rug en vermoeidheid en financieel aspect spelen ook mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')