Ja, gebruik hem meestal voor het boeken van hotels, treinreizen, concert of voetbalkaarten.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik hoef niet per se een creditcard.
Voor die ene keer per jaar dat ik dat ding gebruik.
Plus dat het nog jaarlijks geld kost.
Heb jij er wel een?
Tja voor het huren van een auto of het boeken van een vlucht is het idd handig.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, gebruik hem meestal voor het boeken van hotels, treinreizen, concert of voetbalkaarten.
Precies, zo los je dat probleem op!quote:Op zondag 8 maart 2009 04:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja voor het huren van een auto of het boeken van een vlucht is het idd handig.
Maar dan leen ik die van mijn moeder even
Ik woon op mezelfquote:Op zondag 8 maart 2009 04:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Precies, zo los je dat probleem op!
Maar asl je op jezelf woont kan het heel handig zijn hoor, zolang je maar in de gaten houdt wat je ervan af haalt en dat ook weer tijdig terugstort is er niks aan de hand!
Een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:18 schreef Emimich het volgende:
Deze SC is saai geworden.
Ik heb mezelf bij deze afgesplitst.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een beter milieu begint bij jezelf.
Ik zie het.quote:
Voor 2010 heb ik de #1000 behaald.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie het.
Veel succes met het topic, voor zo lang deze open blijft.
Mea Maxima Culpa...ik was in de veronderstelling dat....nou ja, sorry....iig....quote:Op zondag 8 maart 2009 04:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf![]()
En idd, ik haat het om schulden te hebben, waar dan ook.
Dus ik zorg gewoon dat ik ze niet heb.
Eensch !quote:Op zondag 8 maart 2009 04:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mea Maxima Culpa...ik was in de veronderstelling dat....nou ja, sorry....iig....
Ik heb ook geen schulden hoor, vind het veel fijner om te sparen voor alles wat ik wil, met eigen zuurvediende centen gekocht!
En als dan iedereen een patatje ging halen at jij braaf je bammetjes op?quote:Op zondag 8 maart 2009 04:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eensch !![]()
Zelfs op de middelbare school leende ik geen euro, omdat ik dat vervelend vond._!
quote:
Ah, je kent hem niet dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Waarom laat je ons gebruikte condooms zien? (al dan niet gevuld)
Mijn school was ongeveer 5 km van de stad (en frituurkraam) af, dus iedereen bleef maar braaf op schoolquote:Op zondag 8 maart 2009 04:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En als dan iedereen een patatje ging halen at jij braaf je bammetjes op?
En niemand geeft er een fuck om zo te zien, k zal m downloadenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 05:09 schreef jordeeeh het volgende:
OMFG
Loop ik de hele tijd in die cancer Kempi SC te posten terwijl er hier gewoon een SC is![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 05:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn school was ongeveer 5 km van de stad (en frituurkraam) af, dus iedereen bleef maar braaf op school![]()
Overigens had ik wel een meisje in de klas zitten die om half 10 's ochtends een kipburger bij de Mac bestelde![]()
Ik ook van jouquote:
Bwuh en iedere grote pauze standaard een chocoladereep (mars, twix, dove)quote:Op zondag 8 maart 2009 05:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gadverdamme, das nog voor de kleine pauze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |