dan bel je mijquote:Op zondag 8 maart 2009 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook! en ik vind het leuk
nou niet alles eletriciteit en zo begin ik niet aan
ja nee maar dat zou ik een man in huis ook niet laten doen als ie er niet voor gelerd heeftquote:Op zondag 8 maart 2009 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook! en ik vind het leuk
nou niet alles eletriciteit en zo begin ik niet aan
Vind jij dat een man moet kunnen klussen?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee maar dat zou ik een man in huis ook niet laten doen als ie er niet voor gelerd heeft
Op Net5 zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
kookprogrammas kijken als je op dieet bent is echt veeel minder leuk
Volgens mij hoor je nu juisti n elk kookprogramma heel vaak dat ze koken met zo min mogelijk calorieen of met juist de goede vetten. Dus volgens mij houden ze er wel rekening mee hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op Net5 zeker?
Dat vind ik inderdaad raar al die kookprogramma's maar geen enkel kookprogramma houdt rekening met dieten.
quote:
die op de bbc iig niet hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je nu juisti n elk kookprogramma heel vaak dat ze koken met zo min mogelijk calorieen of met juist de goede vetten. Dus volgens mij houden ze er wel rekening mee hoor.
Electriciteit wel, gas, daar blijf ik toch vanaf..quote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jij doet electriciteit?
En gas?
*verandert Snuitjes naam in telefoonboek
nee hoor, kan ik dus zelf wel, daar heb ik geen man voor nodigquote:Op zondag 8 maart 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind jij dat een man moet kunnen klussen?
electra is ook niet zo heel moeilijk, maar ivm verzekering enzo laat ik dat soort dingen liever doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Electriciteit wel, gas, daar blijf ik toch vanaf..
Dat zou best wel eens kunnen zo goed let ik daar nu ook weer niet op. Ik hoef namelijk niet op dieet.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je nu juisti n elk kookprogramma heel vaak dat ze koken met zo min mogelijk calorieen of met juist de goede vetten. Dus volgens mij houden ze er wel rekening mee hoor.
quote:
Gelukkig is het geen prutsenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
electra is ook niet zo heel moeilijk, maar ivm verzekering enzo laat ik dat soort dingen liever doen.
als je huis affickt en blijkt door electra te komen en je hebt er zelf aan geprutst kan je je verzekeringsgeld wel vergeten!
Sonja Bakkeren kan ook lekker zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die op de bbc iig niet haha
ik dacht lekker
gaat me er toch een plens gesmolte boter over! haha
Deal. Nu nog leren koken en strijken.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor, kan ik dus zelf wel, daar heb ik geen man voor nodig
als ie maar kan koken en dit ook doet en de strijk doet
Hoiquote:
euh nee euh ik heb nog meer eisen natuurlijk :pquote:Op zondag 8 maart 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deal. Nu nog leren koken en strijken.![]()
Mijn verloofde!quote:
Rhu!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |