Vind jij dat een man moet kunnen klussen?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee maar dat zou ik een man in huis ook niet laten doen als ie er niet voor gelerd heeft
Op Net5 zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
kookprogrammas kijken als je op dieet bent is echt veeel minder leuk
Volgens mij hoor je nu juisti n elk kookprogramma heel vaak dat ze koken met zo min mogelijk calorieen of met juist de goede vetten. Dus volgens mij houden ze er wel rekening mee hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op Net5 zeker?
Dat vind ik inderdaad raar al die kookprogramma's maar geen enkel kookprogramma houdt rekening met dieten.
quote:
die op de bbc iig niet hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je nu juisti n elk kookprogramma heel vaak dat ze koken met zo min mogelijk calorieen of met juist de goede vetten. Dus volgens mij houden ze er wel rekening mee hoor.
Electriciteit wel, gas, daar blijf ik toch vanaf..quote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jij doet electriciteit?
En gas?
*verandert Snuitjes naam in telefoonboek
nee hoor, kan ik dus zelf wel, daar heb ik geen man voor nodigquote:Op zondag 8 maart 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind jij dat een man moet kunnen klussen?
electra is ook niet zo heel moeilijk, maar ivm verzekering enzo laat ik dat soort dingen liever doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Electriciteit wel, gas, daar blijf ik toch vanaf..
Dat zou best wel eens kunnen zo goed let ik daar nu ook weer niet op. Ik hoef namelijk niet op dieet.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je nu juisti n elk kookprogramma heel vaak dat ze koken met zo min mogelijk calorieen of met juist de goede vetten. Dus volgens mij houden ze er wel rekening mee hoor.
quote:
Gelukkig is het geen prutsenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
electra is ook niet zo heel moeilijk, maar ivm verzekering enzo laat ik dat soort dingen liever doen.
als je huis affickt en blijkt door electra te komen en je hebt er zelf aan geprutst kan je je verzekeringsgeld wel vergeten!
Sonja Bakkeren kan ook lekker zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die op de bbc iig niet haha
ik dacht lekker
gaat me er toch een plens gesmolte boter over! haha
Deal. Nu nog leren koken en strijken.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor, kan ik dus zelf wel, daar heb ik geen man voor nodig
als ie maar kan koken en dit ook doet en de strijk doet
Hoiquote:
euh nee euh ik heb nog meer eisen natuurlijk :pquote:Op zondag 8 maart 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deal. Nu nog leren koken en strijken.![]()
Mijn verloofde!quote:
Rhu!quote:
tijn je hoeft niet op elke post te reagerenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen zo goed let ik daar nu ook weer niet op. Ik hoef namelijk niet op dieet.
Hoi Tijn, vandaag weer werken of lekker vrij vandaag?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deal. Nu nog leren koken en strijken.![]()
[..]
Hoi
neequote:Op zondag 8 maart 2009 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn verloofde!![]()
Jaaaaa, als een blok
[..]
Rhu!Nog laat gemaakt gisteren?
Hoezo? Je eet gewoon normaal toch?quote:
Welke dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee euh ik heb nog meer eisen natuurlijk :p
Dat is waar. Goed punt.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijn je hoeft niet op elke post te reageren
als je niet reageert op dingen waar je geen weet van hebt hoef je waarschijnlijk een stuk minder later je woorden weer in te trekken
Vrij ik werk niet in het weekend. Of is het huishouden doen ook werken?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Tijn, vandaag weer werken of lekker vrij vandaag?
nee veeeeeeeeeeel te weinig (voor mij iig!)quote:Op zondag 8 maart 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Je eet gewoon normaal toch?
[..]
Welke dan?
Goed gedaan!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef Duimelot het volgende:
trouwens alles zit vast, ik ben klaar daarboven jeeeeeeeeeeeeej!
Tot een uur of half twee, ik heb 7,50 gewonnen hehe. Dus de sky is the limit voor onze bruiloftquote:
Toe maar zeg, was er niks op tv?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
lag braaf op door-de-week bedtijd in bed geloof ik haha
Oke.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee veeeeeeeeeeel te weinig (voor mij iig!)
sja er moet chemie zijn, aantrekkingskracht, in bed moet er vuurwerk ontstaan (al bij een kusje eigenlijk) dan is er nog de humor factor die enorm meespeelt en daarnaast zou afentoe een intelligent gesprek samen kunnen voeren ook erg fijn zijn. Om maar wat te noemen he
goed he ben trots op mezelf hahahaquote:Op zondag 8 maart 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Je had toch zelf vloerbedekking weggelegd?
Foto'squote:Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed he ben trots op mezelf hahaha
yep zelf vloerbedekking gehaald en gelegd!
jawel! engelse detectives! maar ik was kei moe opeensquote:
whoohoo 7,50 we zijn rijkquote:Op zondag 8 maart 2009 12:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot een uur of half twee, ik heb 7,50 gewonnen hehe. Dus de sky is the limit voor onze bruiloftIk heb trouwens via vrienden een eilandje voor de kust van Brazilie geregeld voor onze witte broodsweken
Dat iedereen over die 2000 of 2500 heen gaat komt door ons eetpatroon. Veel vette en zoete dingen. 20 jaar geleden was dat nog niet zo. En daar is het dieet van Sonja op gebaseerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
sonja bakkeren is geloof ik gewoon calorieen tellen alleen heeft zij het dan al even voor je gedaan
en dan onder de 1200 blijven toch?
even ter vergelijking een man eet (als ie niet te veel eet en zo) 2500
een vrouw 2000
(maar ik denk dat tegenwoordig kei veel mensen er over heen zitten eigenlijk)
duhquote:Op zondag 8 maart 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat iedereen over die 2000 of 2500 heen gaat komt door ons eetpatroon. Veel vette en zoete dingen. 20 jaar geleden was dat nog niet zo. En daar is het dieet van Sonja op gebaseerd.
Alleen het beste voor mijn toekomstig vrouwtje natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 12:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoohoo 7,50 we zijn rijk
(euh JIJ bent rijk)
ohhh super *zucht* wat een vooruitzichten hebben wij saampjes
Je telefoon toch?quote:
yep weinig calorien tot je nemen en als kan met dure merkproducten!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat iedereen over die 2000 of 2500 heen gaat komt door ons eetpatroon. Veel vette en zoete dingen. 20 jaar geleden was dat nog niet zo. En daar is het dieet van Sonja op gebaseerd.
Maar het dieet werkt wel als je er aan houdt.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh
maar ik geloof niet dat het daar op gebaseerd is
het is gewoon ordinair calorieen tellen
Het zogenaamde jojo-effect.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep weinig calorien tot je nemen en als kan met dure merkproducten!
maar wat als je er mee ophoud?
het is nu niet zo spannend dat mensen een heel leven er mee doorgaan en het dus echt een dieet is.
met als gevolg dat ze daarna weer aan zullen komen.
ohja mn telefoonquote:Op zondag 8 maart 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je telefoon toch?
Leuk verjaardagscadeautje!
tja als je niets meer eet zal je uiteindelijk ook afvallenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar het dieet werkt wel als je er aan houdt.
ik zeg toch ook niet dat het niet werkt?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar het dieet werkt wel als je er aan houdt.
Alle fokkers samen kunnen dat makkelijk gevenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja mn telefoon
moet ik alleen daarna weer kloten om ze op de pc te krijgen
zal er straks even naar kijken...
ik zal t de mensen vragen gheghe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |