Dat lijkt me wel erg, tenzij je graag een kat met obesitas wilt hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ze wegen ongeveer 40 gram naar wat ik gelezen heb. Dus afhankelijk van hoeveel gram je voert. Geloof niet dat het erg is om meerdere kuikens per dag te voeren.
Ik geef alleen maar kattensnoepjes en gewoon voer, maar ze vangt zelf regelmatig lieveheersbeestjes en ander rondvliegend gespuisquote:Op zondag 8 maart 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
Geven jullie wel eens wat levends zoals een visje of zo?
Mijn kat vangt al genoeg zelfquote:Op zondag 8 maart 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
Van wat ik zo heb gelezen zijn er mensen die hun katten puur kuikens etc voeren, tot wel 7 per dag, zonder dat de kat extreem overgewicht krijgt.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg, tenzij je graag een kat met obesitas wilt hebben.
Nogmaals; het is geen compleet voer, maar een snack. Wij eten ook niet 3 kilo snacks per dag.
Gewoon een potje vissenvoer kopen, dat is bijna hetzelfde en minder smerig om te zien/opruimen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
Maar het jagen en loeren is gewoon erg leuk voor de katten.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon een potje vissenvoer kopen, dat is bijna hetzelfde en minder smerig om te zien/opruimen.
Die katten zullen dus een grondig tekort aan taurine hebben om maar wat te noemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Van wat ik zo heb gelezen zijn er mensen die hun katten puur kuikens etc voeren, tot wel 7 per dag, zonder dat de kat extreem overgewicht krijgt.
Kreeften worden ook levend gekookt, wat is je punt?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik snap dit niet, over dingen als de holocaust wordt zo'n ophef gemaakt en het invriezen van levende dieren wordt gewoon getolereerd?
Er worden dagelijks duizenden dieren geslacht zodat wij vlees kunnen eten. Wat is het punt?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik snap dit niet, over dingen als de holocaust wordt zo'n ophef gemaakt, maar het stelselmatig invriezen van levende dieren wordt gewoon getolereerd?
Sjah ik weet er niet veel van, het is maar wat ik gelezen heb.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die katten zullen dus een grondig tekort aan taurine hebben om maar wat te noemen..
Niet alles geloven wat je leest dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Sjah ik weet er niet veel van, het is maar wat ik gelezen heb.
Dat er wel een ophef over ontstaat als hetzelfde gebeurt bij een paar mensenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Er worden dagelijks duizenden dieren geslacht zodat wij vlees kunnen eten. Wat is het punt?
Zit je nou expres de extremen op te zoeken om reacties uit te lokken?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:30 schreef capricia het volgende:
Jullie laten de kat dus nooit vissen in een aquarium met guppen of zo?
Visjes heb je ook gedroogd trouwensquote:Op zondag 8 maart 2009 00:30 schreef capricia het volgende:
ik heb ooit mn goudvis voor de helft op de drempel van mn slaapkamer terug gevonden, ondanks het gaas over de viskom en de locatie in een kamer waar de kat niet kon komenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:30 schreef capricia het volgende:
Mensen zijn geen voedseldieren. Best een groot verschil, me dunkt.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat er wel een ophef over ontstaat als hetzelfde gebeurt bij een paar mensen
als je een mens doodslaat kom je in de krant, als je een mug doodslaat prikt ie je niet meer. Leer er maar mee levenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat er wel een ophef over ontstaat als hetzelfde gebeurt bij een paar mensen
Trollquote:Op zondag 8 maart 2009 00:30 schreef capricia het volgende:
Gaat me niet om extremen, maar om te horen wat andere mensen doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zit je nou expres de extremen op te zoeken om reacties uit te lokken?
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
en straks ga je vertellen dat je muizen fokt om levend aan je slangen te voeren, je word voorspelbaar.
Wat ben jij erg!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:39 schreef Rosbief het volgende:
Ik haal katten uit het asiel om ze thuis tegen de muur kapot te kunnen slaan en aan de honden te voeren.
Hmmm..hij vond de vis dus niet echt lekker genoeg om hem helemaal op te eten, zo te horen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit mn goudvis voor de helft op de drempel van mn slaapkamer terug gevonden, ondanks het gaas over de viskom en de locatie in een kamer waar de kat niet kon komen
Die optie kan je dus van je lijstje halen!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmmm..hij vond de vis dus niet echt lekker genoeg om hem helemaal op te eten, zo te horen.
Ja, kennelijk. Ze lusten gedroogde visjes ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die optie kan je dus van je lijstje halen!
Oh die van mij wel, helemaal gek!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, kennelijk. Ze lusten gedroogde visjes ook niet.
Als ze het niet aan mij geven als teken van dank dan mogen ze het zelf hebben!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:52 schreef capricia het volgende:
En als ze zelf iets vangen mogen ze dat dan van jou houden en opeten?
Of wat doe je er dan mee?
Geen beschaafd mens zou die bizarre praktijk goed mogen praten.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef Misstique het volgende:
Kreeften worden ook levend gekookt, wat is je punt?
Nee, jij bent een vegetarieerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |