En dan leven ze nog?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:06 schreef capricia het volgende:
Spelen (op het terras) er eerst een uur mee
quote:
2 kilo kuikens voor 1 euro?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:10 schreef capricia het volgende:
Nee die kuikens koop je ingevroren in een zak. Ongeveer 2 kilo voor 1 euro.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Dierenspeciaalzaak waar ze een vriezer hebben...vaak de winkels die ook barf enzo verkopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
2 kilo kuikens voor 1 euro?
Dan heb je 20 kuikens ofzo?
Waar kan je die kopen?
Enig idee hoeveel ze er mogen per week?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn kat krijgt gewoon brokjes en zachtvoer, maar goed.
De voedingswaarde van een eendagskuiken kan je vergelijken met dat van een ei. Er zit allleen wat meer calcium in. Je kan het het beste geven als hapje erbij. Doordat de kat het met huid en haar eet is het gelijk ook goed als voedingsvezel. [Even gegoogled]
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:09 schreef Rosbief het volgende:
als dit echt is wens ik TS 3x daags een nekschot toe
Want?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:09 schreef Rosbief het volgende:
Leuke troll, als dit echt is wens ik TS 3x daags een nekschot toe
Ik dacht eerst dat ze levend waren.quote:
Ja. Dat heb ik gemerkt. Vies karweitje om het weer schoon te maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef Aoristus het volgende:
in de magnetron stollen de eiwitten in dat kuiken, tip ! Doe het alleen niet te lang, anders kan je je magnetron schoonboenen
Het is bedoeld als snack, niet als compleet voer, dus gewoon af en toe voor erbij. Ik zou ze niet elke dag geven.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ze er mogen per week?
En idd het is met huid en haar, maar geen botjes of zo te vinden in de kattenbak.
Kan ook, maar dan zien die kuikens er zo verregend uit, dat is ook zieligquote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik gemerkt. Vies karweitje om het weer schoon te maken.
Ik ontdooi ze in heet water.
Jij eet nooit vlees wat uit de diepvries komt?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze levend waren.![]()
Maar dan nog, kuikens invriezen om op te eten? Dat doe je nog niet met mensen
Ze zijn er zoooo gek op.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is bedoeld als snack, niet als compleet voer, dus gewoon af en toe voor erbij. Ik zou ze niet elke dag geven.
Ze wegen ongeveer 40 gram naar wat ik gelezen heb. Dus afhankelijk van hoeveel gram je voert. Geloof niet dat het erg is om meerdere kuikens per dag te voeren.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ze er mogen per week?
En idd het is met huid en haar, maar geen botjes of zo te vinden in de kattenbak.
Een valk, als speelmaatje.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:08 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou je katten eens een reiger geven, kijken wat ze ermee doen
Ik geef ze zelf niet, ik hou het bij gewone kattensnoepjes.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn er zoooo gek op.
Als ik alleen al naar de vriezer loop dan dansen ze rond mijn benen mee...
Dus nu doen we het 1 X per week ieder een kuikentje.
Niet iedere dag idd.
Hoe vaak geef jij ze?
Wouw wat een artikel!quote:Op zondag 8 maart 2009 00:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[b]Na de al besproken vers vlees ’snacks’, vandaag een eerste stap op het pad van echt rauw voeren: eendagskuikens. Ze hebben vrijwel een identieke voedingswaarde als hele eieren met schaal.
[..]
Dat lijkt me wel erg, tenzij je graag een kat met obesitas wilt hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ze wegen ongeveer 40 gram naar wat ik gelezen heb. Dus afhankelijk van hoeveel gram je voert. Geloof niet dat het erg is om meerdere kuikens per dag te voeren.
Ik geef alleen maar kattensnoepjes en gewoon voer, maar ze vangt zelf regelmatig lieveheersbeestjes en ander rondvliegend gespuisquote:Op zondag 8 maart 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
Geven jullie wel eens wat levends zoals een visje of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |