Inderdaad. Ik voelde het al aan toen die kneus het veld in kwam.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Jasza het volgende:
Wat wel weer opvallend is, dat kneusje Verhoek net tegen Ajax wel scoort natuurlijk.
Pecunia non olet. We zullen heus niet doorstoten tot de finale, maar het geld is zéér welkom.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Die hele CL kan me niks interesseren. Alsof je daar ook maar iets te zoeken hebt.
Cvita heeft echt die Zuid Amerikaanse dramatiek net als Suarez, niets mis mee opzich.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe Dario iedere keer in duel met Derijck met zijn handen stond te zwaaien was ook kansloos.![]()
Huntelaar bleef in dit soort situaties altijd zo sluw en koelbloedig.
Laat die Schilder maar bankzitten. Die gast hoort niet in de basis te starten aangezien hij toch na dit seizoen weg is.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
neu dan kiest hij voor Schilder of Alderweirld ofzo
Dat was ook verleidelijk ja, maar d'r had gewoon zo type spits moeten komen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar Huntelaar werd dan ook voor 4 keer zoveel geld verkocht
Nee dat weet ik zeker van niet. Van Basten heeft liever op de bank spelers zitten die op meerder plekken uit de voeten kunnen. En aangezien Silva alleen als rechtsback uit de voeten kan is dat vrij lastig. Een speler als Schilder kan op de linksback spelen en op meerdere plekken op het middenveld.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Let maar op, Silva wordt dan opnieuw gepasseerd.
Financieel gezien is CL welkom. Sportief gezien zit ik niet te wachten op die "4-0 tegen Bayern" achtige wedstrijdenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Met deze selectie zou dat wel moeten ja. Dat het er niet uitkomt dat is wat anders en moet in mijn ogen bij de trainer gezocht worden.
Mij ook, de komediantquote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
Dat geschreeuw van Leonardo trouwens. Ik dacht dat hij dit keer serieus weer een zware blessure had. Had ie me mooi weer te pakken
Maar hij werd wel weer tering hard geschopt. Die gast kreeg niet eens geel volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
Dat geschreeuw van Leonardo trouwens. Ik dacht dat hij dit keer serieus weer een zware blessure had. Had ie me mooi weer te pakken
Heeft het hele seizoen lopen te rotten op bank en mag vandaag weer eens aan het gras ruiken en scoort ook meteen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Jasza het volgende:
Wat wel weer opvallend is, dat kneusje Verhoek net tegen Ajax wel scoort natuurlijk.
Ik stond ook raar te kijken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
Ah oke. Mijn vergissing.quote:
Nee niets wijst daarop, Dat is nog nooit gebeurd dit seizoenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zeker van niet. Van Basten heeft liever op de bank spelers zitten die op meerder plekken uit de voeten kunnen. En aangezien Silva alleen als rechtsback uit de voeten kan is dat vrij lastig. Een speler als Schilder kan op de linksback spelen en op meerdere plekken op het middenveld.
Als vd Wiel geblesseerd of geschorst is zal Silva spelen.
Wat gewoon niet terecht is Silva hoort gewoon in de selectie te zitten. Voor die jonge ook niet goed voor zijn ontwikkeling dat hij op de tribune plaats moet nemen. Als ajax hem straks echt een keer nodig heeft is hij misschien wel weer uit vorm ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zeker van niet. Van Basten heeft liever op de bank spelers zitten die op meerder plekken uit de voeten kunnen. En aangezien Silva alleen als rechtsback uit de voeten kan is dat vrij lastig. Een speler als Schilder kan op de linksback spelen en op meerdere plekken op het middenveld.
Als vd Wiel geblesseerd of geschorst is zal Silva spelen.
Net zoals vorige week, teringbaby.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
Hij kan de plek opvullen inderdaad.. Typische net-niet spelerquote:Op zondag 8 maart 2009 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Een speler als Schilder kan op de linksback spelen en op meerdere plekken op het middenveld.
Haha dat was wel geweldig zeg. Ik ging er al vanuit dat ie het komende half jaar eruit zou liggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
nee, maar als je nu voor de zoveelste keer geen CL speelt en AZ en twente (of PSV zelfs) wel, wie komt er dan nog naar Ajax? je kijkt wel beter uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Financieel gezien is CL welkom. Sportief gezien zit ik niet te wachten op die "4-0 tegen Bayern" achtige wedstrijden
Denk je dat het verschil maakt of ie op de bank zit of op de tribune?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat gewoon niet terecht is Silva hoort gewoon in de selectie te zitten. Voor die jonge ook niet goed voor zijn ontwikkeling dat hij op de tribune plaats moet nemen. Als ajax hem straks echt een keer nodig heeft is hij misschien wel weer uit vorm ofzo.
....quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax staat op een hele gevaarlijke positie hoor, als we niet oppassen gaan we F'noord achterna.....
Maar toch zijn dat soort spelers erg handig om op de bank te hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij kan de plek opvullen inderdaad.. Typische net-niet speler
nee maar het is wel beter voor zn zelfvertrouwen dat hij tenminste bij de selectie zit.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef toma het volgende:
[..]
Denk je dat het verschil maakt of ie op de bank zit of op de tribune?
Misschien moeten we eens scouten op spelers die minder vaak geblesseerd zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef Jasza het volgende:
Enoh geweldige speler maar alweer iemand die 100 blessures heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |