Sno heeft wel 'body' natuurlijk. Vooral nu Aissati een basisplaats heeft is dat zeer welkom.quote:
Nu nog een beetje inzet en willen werken, dan wordt het misschien nog eens wat.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sno heeft wel 'body' natuurlijk. Vooral nu Aissati een basisplaats heeft is dat zeer welkom.
WTF, iedere speler die van aan een erehaag of iets dergelijks meedoet, mag van mij een schot door z'n knieschijf en dondert maar lekker op naar een andere club!quote:
Wat lievquote:Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
WTF, iedere speler die van aan een erehaag of iets dergelijks meedoet, mag van mij een schot door z'n knieschijf en dondert maar lekker op naar een andere club!
Tell me..quote:
Hij dolde twee Hagenezen.quote:
idd, uber kanloosquote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Weer dat gezang over pannekoek.Kutkneuzen daar.
Misschien moeten we Leonardo wisselen voor Bakkie Choco en hem het laatste kwartier weer laten invallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:19 schreef Silaz het volgende:
Zo zie je maar weer dat je een paar buffels mist. Kan maar weinig voetballers zien die zitten te buffelen. En leonardo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |