Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
moet terug te vinden zijn wie er waren
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Venco ik zou niet te veel naar tijn luisteren hoor
hij vind het grappig om te doen alsof ie dingen weet terwijl ie niks weet
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
TTs verzinnen is niet je sterkste punt hè Tijn?.
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Venco ik zou niet te veel naar tijn luisteren hoor
hij vind het grappig om te doen alsof ie dingen weet terwijl ie niks weet
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.
En ik ga er vrolijk op in.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.
Nee, ík heb het Sedan verteld. Want daar praat ik nog wel tegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
oke het is dus iemand die nog tegen sedan praat.... dat scheelt zo'n 90% van de mensen die hier posten...
Wie zegt dat, ik heb het helemaal van niemand ik wist het al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
oke het is dus iemand die nog tegen sedan praat.... dat scheelt zo'n 90% van de mensen die hier posten...
he jammerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ík heb het Sedan verteld. Want daar praat ik nog wel tegen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad sommige dingen weet je gewoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat, ik heb het helemaal van niemand ik wist het al.
Toch jammer dat je niet even een stukje wilde fietsenquote:
Haha katten heb ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |