quote:Vertrouwen in Van Veldhoven volledig zoek bij Roda JC
EXCLUSIEF - Het rommelt opnieuw bij Roda JC. De club uit Kerkrade stevent keihard af op degradatie, de spelers hebben geen vertrouwen meer in trainer Harm van Veldhoven en intussen voelt geldschieter Arnold Hendriks zich volledig genegeerd.
In de eerste dagen na zijn aanstelling eind november 2008 noemden de spelers van Roda Van Veldhoven nog een verademing vergeleken bij zijn ontslagen voorganger Raymond Atteveld, die veel kwaad bloed zette met zijn driftbuien.
Inmiddels verlangt een deel van de selectie alweer terug naar de Amsterdammer. Niet naar zijn gedrag, maar wel naar zijn voetbalinhoudelijke aanpak. Van Veldhoven komt er juist heel slecht vanaf in gesprekken met spelers. Ze noemen hem slap en tactisch zwak.
Op de achtergrond voelt geldschieter Arnold Hendriks zich genegeerd. Hij was blij dat er in juli met de aanstelling van Martin van Geel als manager voetbalzaken iemand met voetbalverstand in huis was gehaald, maar is inmiddels veel minder enthousiast. Hendriks was bereid te investeren in jonge spelers met potentie, maar naar eigen zeggen heeft Van Geel hem nooit om advies gevraagd.
Na de verloren bekerwedstrijd tegen FC Volendam van begin deze maand was de maat vol voor Hendriks. De man die Roda JC in het verleden overeind hield met financiële injecties belde met trainer Van Veldhoven, sprak zijn ongenoegen uit over enkele keuzes van de Brabander en souffleerde hem over de opstelling.
Een uitdrukkelijke wens van de textielbaron was het meespelen van Pa-Modou Kah. En zowaar, drie dagen later keerde de Afrikaanse Noor terug in de basis van Roda voor het thuisduel met FC Utrecht. 'Ach, zoals iedereen heb óók ik een mening over voetbal. Ik heb de trainer inderdaad twee keer gebeld om mijn mening te geven over een aantal zaken', aldus Hendriks.
VI
Beter wordt alleen Kuijer in dat plaatje vermeld. Narinx werd/wordt alleen maar onder druk gehouden door deze smeerlapquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:08 schreef iehlaak het volgende:
Dat onderzoekje van hypercube:
[ afbeelding ]
Met hoeveel pixels heb je dit plaatje moeten verkeinen om ervoor te zorgen dat die kuusjekop van Kuijer niet het hele beeldscherm in beslag neemtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:08 schreef iehlaak het volgende:
Dat onderzoekje van hypercube:
[ afbeelding ]
ach gut ben je nog steeds pro-narinx? Hij kan leuk babbelen maar daarachter gaat gewoon een regelrechte leugenaar schuil. Als ie dan zo tegen een fusie zou zijn dan had ie het allang moeten dwarsbomen of opstappen en niet opeens de grootste pro-fusie aanhanger gaan spelen. Daarnaast kunnen we nu ook niet bepaald zeggen dat het er beter op geworden is sinds narinx aan het roer staat. Kortom: veel gelul, weinig inhoudquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef LeonH het volgende:
[..]
Beter wordt alleen Kuijer in dat plaatje vermeld. Narinx werd/wordt alleen maar onder druk gehouden door deze smeerlap
volkomen mee eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
ach gut ben je nog steeds pro-narinx? Hij kan leuk babbelen maar daarachter gaat gewoon een regelrechte leugenaar schuil. Als ie dan zo tegen een fusie zou zijn dan had ie het allang moeten dwarsbomen of opstappen en niet opeens de grootste pro-fusie aanhanger gaan spelen. Daarnaast kunnen we nu ook niet bepaald zeggen dat het er beter op geworden is sinds narinx aan het roer staat. Kortom: veel gelul, weinig inhoud
quote:Juist in misschien wel het moeilijkste en turbulenste seizoen uit de historie is het zaak en wenselijk dat de gelederen gesloten blijven en de rust zo veel als mogelijk wordt bewaard. Daarom is het teleurstellend te moeten constateren dat de heer Arnold Hendriks zich juist op dit moment heeft geuit in de media. Roda JC heeft de heer Arnold Hendriks dit seizoen overal in proberen te betrekken.
Kritiek op Nolchen is meestal het begin van het einde van een werknemer van Roda. Go Nol!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef DarkShine het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op het "statement" van 'Roda JC'? Hoe durft het huidige bestuur, de RvC en spelersgroep Nol een dergelijke schop na te geven?!
[..]
Nol laat zich tenminste niet als een naief schaap naar de slachtbank leiden. Die man heeft een winnaarsmentaliteit en dat is zeldzaam in het bestuur van Roda.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
Het is niet handig van Nol, hij had het misschien niet moeten doen, maar het is lachwekkend dat het bestuur over het belang van het bewaren van de rust en de eenheid durft te spreken.
Nee, natuurlijk niet. De mentaliteit in de Mijnstreek is waardeloos en in zekere zin krijgt men nu wat men verdient.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Nol laat zich tenminste niet als een naief schaap naar de slachtbank leiden. Die man heeft een winnaarsmentaliteit en dat is zeldzaam in het bestuur van Roda.
Ik moet zeggen dat ik steeds meer teleurgesteld raak in de slaafse mentaliteit van de mensen in de mijnstreek. Toen de mijnen dichtgingen was het ja-en-amen, toen het geld vanuit Den Haag naar Maastricht ging sliepen ze en nu Roda en Fortuna langzaam opgedoekt worden maakt slechts een handvol mensen zich druk. Straks klagen als ze voor betaald voetbal naar Maastricht moeten, nu de supporters uitfluiten die een 15 minuten te laat actie uitvoeren. Die mensen hebben vroeger veel te goed naar de kerk en de politici geluisterd en dat zit er nu nog in.
Stel je voor: We sluiten de haven in Rotterdam, sluizen de compensatiemiddelen naar Den Haag en laten vervolgens Feyenoord met Sparta fuseren (om in de toekomst op te gaan in Ajax en te gaan spelen in Amsterdam). Zouden die Rotterdammers dit allemaal slikken?
Nee hoor, zij gaan niet naar het nieuwe stadion in Maastricht rijden. Maar ze gaan dan uiteraard wel kankeren dat de kloep kapot is gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:45 schreef Schimpie het volgende:
Zeker 75% van het publiek bestaat uit dat soort types. Ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van die lieden binnen 2 jaar na een eventuele fusie gewoon weer in het stadion is te vinden.
Zolang ze in het PLS blijven uiteraard. Maar als ze afhaken bij een verhuizing naar Maastricht dan heeft de fusieclub daar niks aan natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:00 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Nee hoor, zij gaan niet naar het nieuwe stadion in Maastricht rijden. Maar ze gaan dan uiteraard wel kankeren dat de kloep kapot is gemaakt.
SVNquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef Timmie1983 het volgende:
Als die fusie er komt, zeg ik het Nederlandse betaalde voetbal vaarwel. Het wordt dan vrijwel wekelijks ijshockey kijken in Geleen bij de Eaters
en af en toe eens naar SVN , want met Alemannia Aachen en de rest van het Duitse voetbal heb ik niets, laat staan met die club uit de banlieue van Luik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |