quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef Timmie1983 het volgende:
Zou het juridisch niet mogelijk zijn om spelers als Castro, Hadouir en Kah aan te klagen wegens het opgeven van onjuiste informatie aan, pak hem beet, de belastingdienst? Ze staan namelijk ten onrechte geregistreerd als profvoetballer...
Ik zie Roda thuis misschien ook nog wel winnen van Ajax. Sterker: Ik zie ze eerder winnen van Ajax dan van Volendam.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:38 schreef Plato1980 het volgende:
Gezien het programma zou het eigenlijk mogelijk moeten zij om geen laatste te worden. Als de thuiswedstrijden tegen ADO, Volendam en Willem II gewonnen worden, wat normaalgesproken zou moeten lukken, dan ben je denk ik zo ver. Weet je nog een andere wedstrijd te winnen dan kan ook de nacompetitie nog ontlopen worden. Toch zou k daar niet al teveel geld op in willen zetten.
Dat sluit ik ook zeker niet uit, ik probeerde het even rationeel te benaderen, maar bij Roda is dat meestal niet mogelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 11:26 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik zie Roda thuis misschien ook nog wel winnen van Ajax. Sterker: Ik zie ze eerder winnen van Ajax dan van Volendam.
Misschien presteren de spelers weer wat beter als ze zelf ook eens weten waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef iehlaak het volgende:
Als tegen ADO bekend is dat de fusie niet doorgaat, gaan de supporters dan weer 100% achter Roda staan?
Als tegen ADO bekend is dat de fusie wel doorgaat, gaan de supporters dan 100% achter ADO staan zodat Roda degradeert?
Grappig zeg. Eerst werd Hadiour op handen gedragen hier, ook al speelde ie slecht. Ook werd er nog geklaagd dat Castro dit keer de pispaal was samen met De Jong dat deze nooit iets goed konden doen... En nu ditquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef Timmie1983 het volgende:
Zou het juridisch niet mogelijk zijn om spelers als Castro, Hadouir en Kah aan te klagen wegens het opgeven van onjuiste informatie aan, pak hem beet, de belastingdienst? Ze staan namelijk ten onrechte geregistreerd als profvoetballer...
Niet door mij hoor. Het is een egoïst en een onrustzaaier. Helaas moet hij, gezien de selectie, wel opgesteld worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Grappig zeg. Eerst werd Hadiour op handen gedragen hier, ook al speelde ie slecht.
En het is een ongelofelijke luie lam-bal eerste klasquote:Op zondag 15 maart 2009 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Niet door mij hoor. Het is een egoïst en een onrustzaaier. Helaas moet hij, gezien de selectie, wel opgesteld worden.
Maar als het aan mij lag....![]()
Misschien, maar hij is ook 1 van onze beste spelers en zo ongeveer de enige die met een individuele actie een wedstrijd open kan breken. Hij moet dan ook altijd spelen, want zonder hem is de creativiteit helemaal nul.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
En het is een ongelofelijke luie lam-bal eerste klas
Dat dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien, maar hij is ook 1 van onze beste spelers en zo ongeveer de enige die met een individuele actie een wedstrijd open kan breken. Hij moet dan ook altijd spelen, want zonder hem is de creativiteit helemaal nul.
ik dacht dat dat plan afgelopen vrijdag aan beide directies voorgelegd was?quote:De stuurgroep legt op dit moment de laatste hand aan het Businessplan, dat later deze week gepresenteerd gaat worden.
morgen gaan de gemeentes met frissen praten, vrijdag valt de beslissing zoals ik het begrepen heb. Maar de stuurgroep TOPVOETBAL(HAHAHA) limburg zegt wel vaker iets dat niet blijkt te kloppen....quote:Op maandag 16 maart 2009 14:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Morgen zou er toch een defeniteif voorstel/planning/begrotingsstatuut bekend gemaakt worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |