Hij krijgt er voor betaald.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef iCor het volgende:
[..]
Je bent dan toch niet verplicht die te gebruiken, of wel?
ook daar vind ik niet veel aanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef -SG- het volgende:
Het nummer La bouche is ook vetter vind ik. Maar ik vind deze clip wel geinig.
Hard is geniaal.quote:
Ik denk dat de andere layouts gaan verdwijnen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef iCor het volgende:
[..]
Je bent dan toch niet verplicht die te gebruiken, of wel?
Zij herhaalt mij gewoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
Yvonne goed bezig in Privégegevens op Fok: waar ligt de grens?
nogmaals toppie IQM
Nou dan hoop ik maar dat de nieuwe leuk wordtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik denk dat de andere layouts gaan verdwijnen eerlijk gezegd.
Jazeker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef iCor het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat de nieuwe leuk wordt
kom penis aqua rosa, je hebt goed werk verrichtquote:
daar had ik google even voor nodigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom penis aqua rosa, je hebt goed werk verricht
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef GGMM het volgende:
Dicht. Dat was leuk.
Ik ga het einde van Groningen Heerenveen kijken, tot zo.
heb je een stream? had er net wel even 1tje maar die was kutquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef GGMM het volgende:
Dicht. Dat was leuk.
Ik ga het einde van Groningen Heerenveen kijken, tot zo.
Je kan toch wel een beetje Latijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
daar had ik google even voor nodignog nooit van gehoord maar het schijnt dus wel bekend te zijn.
ik zou zo geen woord kunnen bedenkenquote:
D'r komen meer woorden uit het Latijn dan je denkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zou zo geen woord kunnen bedenken
ja dat weet ik wel maar ik herken ze niet. Maar die hupt net zei was redelijk logisch nou ik de vertaling weet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r komen meer woorden uit het Latijn dan je denkt.
hoezo jouw schuld?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:38 schreef -SG- het volgende:
Enne wat zei de paus ook alweer.
Mea mea Culpa?
Jep.. kga hem zo kijken om 9 uurquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:38 schreef eNGine10 het volgende:
iCor, nog steeds van plan om meet the spartans te gaan kijken?
soort kim de gelder idee?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef -SG- het volgende:
Alleen moet ik even in mijn geheugen graven waarvoor ook alweer.
veel plezier ermee, hoop dat je een beetje van die humor houdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef iCor het volgende:
Ik ga film kijken, tot straks schattebouten![]()
hehe ik heb ook wel eens dat ik 's morgens wakker word met de laptop langs me en dat er allemaal "vreemde" sites openstaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef -SG- het volgende:
Ik zal de computer maar afsluiten voordat ik vanacht allemaal rare dingen ga uitkramen hier op FOK!.
Wat ben je ook een mongool he.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
![]()
Bakkes jij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |