quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
The Ninth Gate
Erg duister en sprookjesachtig ja, maar ook wel redelijk geweldadig.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Appelsientjee het volgende:
Pan's Labyrinth vond ik ook wel vrij duister
Ben benieuwd.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Erg duister en sprookjesachtig ja, maar ook wel redelijk geweldadig.
Zie dat eerder als een zware drama film.quote:
Vond Mysterious Skin al heftig... Is dit nog zo'n variant dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef ErikSchierboom het volgende:
Ik heb volgens mij niemand nog Brick zien noemen. Een heerlijke neo-noir met een fantastisch sfeertje.
Die vond ik erg tegenvallen.. Zooo clichequote:Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Cube!!
http://www.imdb.com/title/tt0123755/
Je kan hem er wel mee vergelijken. Toevalligerwijs speelt Joseph Gordon-Levitt in beide films mee.quote:Vond Mysterious Skin al heftig... Is dit nog zo'n variant dan?![]()
O jaaa!quote:
Klopt wel ja, al vind ik Happiness soms wel iets verder gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Tvp,
Happiness op de planning te gaan bestellen:
http://moviemeter.nl/film/240
Had gelezen dat deze film een beetje vergelijkbaar is met American Beauty dus ik ben benieuwd!
Ik heb alleen die laatste nog niet gezien, maar ik hoorde dat die wel ECHT heel vaag was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:20 schreef webfreak het volgende:
Mullholland Drive en Eraserhead werden al genoemd... Eigenlijk kan vrijwel het gehele oeuvre van Lynch erbij.
In elk geval deze:
- Blue Velvet
- Wild At Heart
- Lost Highway
- Twin Peaks (meest duistere TV-serie ooit. En de beste, mijn inziens. De speelfilm die erop volgde kun je beter mijden)
- Inland Empire (voor de liefhebber)
Op wat voor manier liever niet kijken, op wat voor manier duister?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef sinadO het volgende:
Op volgorde van te behappen naar eigenlijk liever niet kijken:
Happiness
Hard Candy
A Short film about Killing
Salo
Vace de noces
Cutting Moments
Inside
Veel plezier...
Ik heb nog meer trouwens maar ik denk dat veel daarvan te ver voor je gaat.
Dat kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen die laatste nog niet gezien, maar ik hoorde dat die wel ECHT heel vaag was.
Ja, 'leuk' inderdaad. Maar de genialiteit van de serie haalt 'ie bijlange niet.quote:En de speelfilm van TP is alleen leuk als je de serie hebt gezien.
....................quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef matthisl het volgende:
Gran Torino
Oh, deze heb ik over het hoofd gezienquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaaa!
Komt een remake van heb ik gelezen
Bedankt, die ga ik even checkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef sinadO het volgende:
Op volgorde van te behappen naar eigenlijk liever niet kijken:
Happiness
Hard Candy
A Short film about Killing
Salo
Vace de noces
Cutting Moments
Inside
Veel plezier...
Ik heb nog meer trouwens maar ik denk dat veel daarvan te ver voor je gaat.
Geniale film. Ook zo een waarbij je de eerste keer dat je 'm ziet denkt 'wtf is dit', de tweede keer 'lol wut', de derde keer denk je het hele verhaal eindelijk te vatten, de vierde keer kom je erachter dat je je toch vergist hebt... etc..quote:
ook maar even gekeken, idd zeer duister.. maar erg goed. Precies zoals ik ze hebben wilquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef incognitoomuch het volgende:
tvptje gisteren Jacobs Ladder gezien. Wat een duistere film was dat zeg! Erg freaky...
Zag dat ie op verschillende sites een erg hoge rating krijgt, dus ben wel benieuwd!quote:Op woensdag 11 november 2009 05:30 schreef Henno het volgende:
[..]
Geniale film. Ook zo een waarbij je de eerste keer dat je 'm ziet denkt 'wtf is dit', de tweede keer 'lol wut', de derde keer denk je het hele verhaal eindelijk te vatten, de vierde keer kom je erachter dat je je toch vergist hebt... etc..Erg 'rewatchable' dus, dat alles anders lijkt te verlopen als je 'm nog eens ziet (en hoe Brad Pitt doet in die film
)
Klopt,quote:Op maandag 30 november 2009 17:33 schreef Meursault het volgende:
Was the Number 23 hier al genoemd? Die vond ik persoonlijk ook wel erg goed.
http://www.imdb.com/title/tt0481369/
Gaaf is die he, die film was veel beter dan ik had verwacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef incognitoomuch het volgende:
tvptje gisteren Jacobs Ladder gezien. Wat een duistere film was dat zeg! Erg freaky...
Die wilde ik dus aanraden gvd!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:03 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm in elk geval geweldig. Ook leuk als je wat boeken van Lovecraft hebt gelezen, heeft het wel wat van weg
De imdb site: http://www.imdb.com/title/tt0113409/
Die moet ik nog steeds proberen, ik heb alleen Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth gespeeld, die is ook best wel duister.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb het spel vroegah nog gespeelt:
[ afbeelding ]
setting was iig erg duister ja!
* RaXz maakt snel een notitiequote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef julian6 het volgende:
Ik zit nu Spun te kijken en die is ook wel redelijk duisterHeeft veel met drugs te maken wat mij (altijd) wel interesseert
Micky Rourke ook er nog in? Ok vette shit!quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef julian6 het volgende:
Ik zit nu Spun te kijken en die is ook wel redelijk duisterHeeft veel met drugs te maken wat mij (altijd) wel interesseert
A group of men hire some prostitutes and go to a villa in the countryside. There, they engage in group sex and resolve to eat themselves to death.quote:
Jawel hoor, maar duister vond ik hem nietquote:
Klopt ja! Ik vind Christian Bale ook zijn beste rol neerleggen in die film! Wat een figuur...quote:Op maandag 28 december 2009 22:19 schreef julian6 het volgende:
zonet 'American Psycho' gekeken, wat een meesterlijke film en zeer duister
Salton Sea ken ik ook ja. Eén van de laatste films waar Val Kilmer nog een goeie rol neerzet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:05 schreef Trashcanman het volgende:
Soilent Green: wel een erg oude film maar de sfeer is duister en beeld wat de film van de toekomst schetst erg negatief.
The Salton Sea: redelijk vreemde film over een wraakactie.
Geen idee of je dit helemaal met duister bedoelt maar ze zijn imho hoe dan ook wel de moeite waard.
Die wilde ik dus voorstellen...Ik zit te scrollen om te kijken of iemand hem al genoemd heeft, en op de LAATSTE paginaquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:05 schreef Trashcanman het volgende:
Soilent Green: wel een erg oude film maar de sfeer is duister en beeld wat de film van de toekomst schetst erg negatief.
The Salton Sea: redelijk vreemde film over een wraakactie.
Geen idee of je dit helemaal met duister bedoelt maar ze zijn imho hoe dan ook wel de moeite waard.
Een belg toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Trashcanman het volgende:
Calvaire. Duister en vooral bizar.
Het gaat over een Franse volkzanger die in the middle of nowhere autopech krijgt en door de herbergier waar hij overnacht steeds meer als zijn weggelopen vrouw wordt behandeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |