Klopt ja! Ik vind Christian Bale ook zijn beste rol neerleggen in die film! Wat een figuur...quote:Op maandag 28 december 2009 22:19 schreef julian6 het volgende:
zonet 'American Psycho' gekeken, wat een meesterlijke film en zeer duister
Salton Sea ken ik ook ja. Eén van de laatste films waar Val Kilmer nog een goeie rol neerzet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:05 schreef Trashcanman het volgende:
Soilent Green: wel een erg oude film maar de sfeer is duister en beeld wat de film van de toekomst schetst erg negatief.
The Salton Sea: redelijk vreemde film over een wraakactie.
Geen idee of je dit helemaal met duister bedoelt maar ze zijn imho hoe dan ook wel de moeite waard.
Die wilde ik dus voorstellen...Ik zit te scrollen om te kijken of iemand hem al genoemd heeft, en op de LAATSTE paginaquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:05 schreef Trashcanman het volgende:
Soilent Green: wel een erg oude film maar de sfeer is duister en beeld wat de film van de toekomst schetst erg negatief.
The Salton Sea: redelijk vreemde film over een wraakactie.
Geen idee of je dit helemaal met duister bedoelt maar ze zijn imho hoe dan ook wel de moeite waard.
Een belg toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Trashcanman het volgende:
Calvaire. Duister en vooral bizar.
Het gaat over een Franse volkzanger die in the middle of nowhere autopech krijgt en door de herbergier waar hij overnacht steeds meer als zijn weggelopen vrouw wordt behandeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |