Mddag mensen
Na ongeveer anderhalf jaar naar feesten gaan heb ik gisteravond m'n 1
ste avondje nuchter gedaan

(ohne drank und drogen). Ben naar de XX gegaan, samen met nog zo'n 400 pf-bezoekers.
Dit hield in dat het balkon gesloten was + wat ik nog nooit gezien had bij de XX, de VIP gedeelte was van vloer tot plafond afgeschermd middels een groot doek. (Verwachtte continu dat tie naar beneden zou vallen en er een koor achter zou staan

). Het blok wat normaal in het midden staat hadden ze nu helemaal naar voren tegen de dj-booth aangeschoven voor de live-act. Hierdoor was er dus 1 grote dansvloer waar de 400+ bezoekers mooi de ruimte hadden om flink los te gaan ... en dat was nodig.
We kwamen binnen net toen de NC plaats namen achter the weels of stéél. Twas 'n lekker beginnetje met KeepTheRythm - RevolutionIsHere & het InQontrol-Anthem (kweet niet hoor, ben er nog niet zo'n fan van

).
Daarna was Zatox aan de beurt. Die man is me een partij goed bezig hé

Eerste plaatje 'get hit', meteen een dikke sfeer ... daarna Master/Slave, Warphole, Builder (HHZ-rmix),Choirs, B2BW, UpgradeTheNoise en More Bounce. Toen legde hij ineens de Fathermocker erop

, maar hij mixte hem er aardig snel uit om daarna I Like It Loud te doen

. Maar toen kwam eindelijk weer 's de Philippe Rochard - Mash Up

. Toen nog ff de Bonzaï Tribure om af te sluiten met The Punishment.
jaa Dikke props voor onze Pettemans
Next Up; Hardstyle Masterz - Live; beginnend met Sex on the Streets. En ineens was er extra geluid wat ze verborgen gehouden hadden tijdens Zatox .. mèn het klapte erop. DDD, Trapped

, Stage is Our Home, Angel en afgesloten met Light of the Dark .
Toen Dozer; na de verhalen hier gelezen te hebben van zijn optreden @ Outland was ik extra benieuwd. Persoonlijk heb ik Dozer altijd gemogen, als persoon en als DJ. Nu heb ik nix van zijn persoontje meegekregen maar als DJ verbaasde hij me zelfs. Hij begon zijn set met een mash-up van Legacy/Church ofthe Darkside wat echt lekker klonk ... wat hij daarna deed had ik nog nooit gehoord. Het leek wel een Donkey-tribute ofzo heerlijk verrassende mash-up

(Hardstyle Rockers/Motherfuck/Immeasurably). Daarna nog Serenity & Showtime gehoord en toen moesten we helaas naar huis. Dus heb geen alphaverb gehoord
Helaas was er iets met het geluid gebeurd waardoor het een stuk zachter klonk tijdens Dozer. We konden gewoon met elkaar praten vooraan
Oja, nog even ... de security bij de Matrixx is streng geworden

. Heb verscheidene mensen van de dansvloer geplukt zien worden (had zelfs bijna een zakje met 20+ pillen te pakken van een gozer die gepakt was en het snel op de grond gooide, maar de security zag het ook

)