Zwarte oogschaduw bij blond haar is bijvoorbeeld over het algemeen geen goede keus (uitzonderingen daar gelaten), veel meisjes kiezen daar o.a. blauw voor. Met lichtbruin haar kun je heel veel doen, maar dat ligt ook aan de kleur van je ogen...?quote:Op woensdag 1 april 2009 07:56 schreef Loqi het volgende:
Beetje een gekke vraag misschien, maar ik blijf een noob![]()
In hoeverre letten jullie/moet je letten op je haarkleur met het kiezen van kleurtjes in je gezicht?
Ik heb nu nog heel neutraal lichtbruin haar, maar vanmiddag hopelijk roodEn ik ben nogal van de felle kleurtjes oogschaduw (lipstick ed draag ik niet zo veel) en ik ben benieuwd of ik dan niet op een toverbal ga lijken
Ik heb bruine ogen, dus dat is ook vrij makkelijk combineren. Maar ik heb nog nooit rood haar gehad, dus ik heb geen idee wat daar fatsoenlijk mee te combineren isquote:Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zwarte oogschaduw bij blond haar is bijvoorbeeld over het algemeen geen goede keus (uitzonderingen daar gelaten), veel meisjes kiezen daar o.a. blauw voor. Met lichtbruin haar kun je heel veel doen, maar dat ligt ook aan de kleur van je ogen...?
Dan zou ik idd geen lipstick dragen btw, of je moet een neutrale gloss doen.
Zorgt ervoor dat je oogschaduw niet in de lijntjes gaat zitten en beter blijft zittenquote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef Marloes het volgende:
Misschien domme vraag, maar wat is dat precies, die primer?
Ja sorry, ik had inderdaad de allerlaatstequote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef n0a het volgende:
Heb jij de laatste insurance gekocht dan? Ik ging zaterdag en ze hadden toen alleen nog maar kleine primer potjes.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik las op de EDM-site overigens dat die ook gaan komen met primer.
Ik zag in een filmpje op youtube hoeveel spul er in een UD-potje blijft zitten wat je er niet uit krijgt en da's echt heul veul. Ik vind het tubetje eigenlijk wel handig van Too Faced. Maar goed, wat weet ik er ook vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef n0a het volgende:
Geeft niet hoor. Ik twijfel nog over welke primer ik ga kopen. Twijfel nog een beetje tussen urban decay en too faced. Denk toch dat het de laatste wordt. Ook omdat de UD in een rot flesje zit.
Zaterdag naar Maastricht, misschien dat ik daar nog even bij de V&D langs ga.
Ik ben niet echt een expert ofzo hoor, maar volgende is hoe ik er zo'n beetje over denkquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb een vraagje voor de experts hier... ik gebruik namelijk nooit make-up en heb dus echt nergens verstand van. Ik vraag me af wat voor foundation je moet gebruiken bij een gevoelige huid, wat voor spulletjes er zijn, en of je dan ook je nek etc. moet insmeren met dat spul. Het lijkt me niet echt mooi, bij anderen vind ik het wel goed staan maar ik ben erg wantrouwig denk ik.
Heeft het zin om huidcreme (bijv. lanette creme o.i.d.) onder je foundation te doen?
Ik heb een paar van die 'spatadertjes' in m'n gezicht, rood, en wil die eigenlijk weleens wegwerken. Echt oogschaduw etc. zou ik niet snel gebruiken want ik vind dat niet staan, maar foundation om mijn huid wat egaler te maken zou misschien wel mooi zijn.
Iemand met tips? mijn huid is best 'blank' maar ook wel een beetje snel rood, zegmaar.
Dipkip????quote:
Mistletoe (zeker rond de kerst verkrijgbaar gok ikquote:
Nope, staat onder Pearlquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mistletoe (zeker rond de kerst verkrijgbaar gok ik) e
Yep, Coastalscents kost een fortuin aan verzendkosten. Het beste kan je meedoen met een grouporder (als die er toevallig is), maar je kunt ook kijken of ze het betreffende item hebben bij zoeva.dequote:Op maandag 13 april 2009 10:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
Coastal scents, daar krijg ik alleen de shipping opties van 48 of 52 dollar. Zijn ze daar zo duur? Misslipgloss heeft besteld voor 17 dollar verzenden... Hoe, wie, wat, waar?
Daar heb k ook nog een vraag over, zit er standaard sf in een dagcreme?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef Frosting het volgende:
Mag ook wel in dit topic vind ik.
Ik zoek een goede dagcreme met een SF factor er in. Ik heb een lekkere vette huidNiet gek duur natuurlijk... Iemand een ideetje? Groetjes!
L'Oréal Revitalift. Die is redelijk betaalbaar (15 euro voor een potje denk ik?) of anders natuurlijk Oil of Olaz beautyfluid, mijn all time favquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef Frosting het volgende:
Mag ook wel in dit topic vind ik.
Ik zoek een goede dagcreme met een SF factor er in. Ik heb een lekkere vette huidNiet gek duur natuurlijk... Iemand een ideetje? Groetjes!
Heb het niet zelf gedaan. Was voor de trouwerij van mn zwager en bij de kapster liep ook een Iraakse vrouw rond welke een visagieopleiding had gedaan. Het is goud met zwart. Het was oogschaduw van Claire`squote:
Hmmm ja ik ben 22 om nu al een anti rimpel creme te gaan beginnen is dat niet een beetje vroeg?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
L'Oréal Revitalift. Die is redelijk betaalbaar (15 euro voor een potje denk ik?) of anders natuurlijk Oil of Olaz beautyfluid, mijn all time fav![]()
.
Volgens mij is de 'regel' "wanneer je mag autorijden -> rimpelcreme".quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef Frosting het volgende:
[..]
Hmmm ja ik ben 22 om nu al een anti rimpel creme te gaan beginnen is dat niet een beetje vroeg?
Eensquote:Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef French het volgende:
Even een tip. Ik gebruik normaal gesproken EDM, maar omdat ik een zonnebankje gedaan en toen was mijn huidige kleur ineens wat te licht. Ik was bij de hema en zag dat ze daar ook minerale losse poeder hebben (¤5,95 ofzo). Ik heb het geprobeerd en het is echt superspul! Cheap en goed.
Het kan vast geen kwaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef Frosting het volgende:
[..]
Hmmm ja ik ben 22 om nu al een anti rimpel creme te gaan beginnen is dat niet een beetje vroeg?
quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom zitten haren en make-up altijd perfect als je nergens naar toe gaat. Maar heb je een bad-alles day als je een leuk feestje hebt
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag gebeauty-shopped!
- Too faced shadow insurance
- Rosebud salve minted rose
- dagcreme: Yes to carrots
Ben nu al verslaafd aan de Rosebud Salve. Wat een goddelijk spul!
Kost da?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag gebeauty-shopped!
- Too faced shadow insurance
- Rosebud salve minted rose
- dagcreme: Yes to carrots
Ben nu al verslaafd aan de Rosebud Salve. Wat een goddelijk spul!
Leek me wel relevant in dit topic.quote:'Vrouwen gebruiken massaal verkeerde cosmetica'
AMSTERDAM – Van de Nederlandse vrouwen gebruikt 80 procent verkeerde cosmetica. Dat zegt Jetske Ultee van de Velthuis Kliniek. Zij gaat samen met het Erasmus MC onderzoek doen naar de ingrediënten van cosmetica en de manier waarop vrouwen deze gebruiken.
Doel van dit onderzoek is dat vrouwen een betere keuze kunnen maken als het gaat om huidverzorging.
20 procent van de vrouwen krijgt volgens Ultee namelijk huidproblemen als gevolg van verkeerd gebruik van make-up en crèmes.
Alcohol en parfum
“Veel crèmes bevatten alcohol en parfum, dat kan chronische huidirritatie veroorzaken waardoor de huidveroudering juist sneller gaat”, aldus Ultee.
Martino Neumann, hoofd dermatologie bij het Erasmus MC, onderschrijft deze theorie. “Er wordt steeds meer gesmeerd, maar er bestaat een gerede kans dat dit meer kwaad dan goed doet.”
Foute beloftes
Oorzaak van de kwade gevolgen zijn foute beloftes van producenten. “Reinigers zijn vaak agressief, veel crèmes bevatten onvoldoende werkzame stoffen en zelfs natuurlijk ingrediënten zoals menthol, bergamot, eucalyptus, lavendel en pepermunt kunnen huidaandoeningen veroorzaken", aldus Ultee.
“Tien jaar geleden was er een maatschappelijke discussie over kleur- en smaakstoffen in snoep. Nu gebruiken fabrikanten die nauwelijks meer. Wij hopen dat we met dit onderzoek soortgelijke veranderingen kunnen bewerkstelligen.”
Ik geloof idd dat er veel troep te koop is! En dat veel creme's niet zo goed voor je huid zijn als ze beloven. Maar 'gelukkig' heb k een hele gevoelige huid, dus als ik daar troep op smeer krijg ik meteen grote rode vlekken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leek me wel relevant in dit topic.
haha ja daarom wilde ik eigenlijk ook die mascara, maar toen bedacht ik me dat ik eigenlijk al teveel schoenen heb en geen geld. Dus kon k de verleiding weerstaanquote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef Burdie het volgende:
Oh Lotje, die heeft m'n zus. Ik zal haar eens vragen wat ze ervan vind (al betwijfel ik of ze 'm ooit heeft gebruikt cq gaat gebruiken, ze kocht 'm omdat ze dan een paar schoenen voor de helft van de prijs kreeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |