abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67602344
Via internet ben ik ook op zoek naar een goede foundation met gele basis. Heb nog wat geld in mijn paypal om uit te geven, maar geen idee waar ik moet beginnen.

Ik heb een redelijke kleur minerale foundation, maar met mijn droge huid is die niet zo fijn.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:55:06 #242
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_67611116
quote:
Op woensdag 1 april 2009 07:56 schreef Loqi het volgende:
Beetje een gekke vraag misschien, maar ik blijf een noob
In hoeverre letten jullie/moet je letten op je haarkleur met het kiezen van kleurtjes in je gezicht?
Ik heb nu nog heel neutraal lichtbruin haar, maar vanmiddag hopelijk rood En ik ben nogal van de felle kleurtjes oogschaduw (lipstick ed draag ik niet zo veel) en ik ben benieuwd of ik dan niet op een toverbal ga lijken
Zwarte oogschaduw bij blond haar is bijvoorbeeld over het algemeen geen goede keus (uitzonderingen daar gelaten), veel meisjes kiezen daar o.a. blauw voor. Met lichtbruin haar kun je heel veel doen, maar dat ligt ook aan de kleur van je ogen...?

Dan zou ik idd geen lipstick dragen btw, of je moet een neutrale gloss doen.
Well, I can take you far away, with my mind
  woensdag 1 april 2009 @ 16:29:10 #243
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_67616694
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef Armoed het volgende:

[..]

Zwarte oogschaduw bij blond haar is bijvoorbeeld over het algemeen geen goede keus (uitzonderingen daar gelaten), veel meisjes kiezen daar o.a. blauw voor. Met lichtbruin haar kun je heel veel doen, maar dat ligt ook aan de kleur van je ogen...?

Dan zou ik idd geen lipstick dragen btw, of je moet een neutrale gloss doen.
Ik heb bruine ogen, dus dat is ook vrij makkelijk combineren. Maar ik heb nog nooit rood haar gehad, dus ik heb geen idee wat daar fatsoenlijk mee te combineren is

En ik doe op mijn lippen idd alleen neutrale gloss omdat graag kleurtjes bij m'n ogen doe
Knoei
  zondag 5 april 2009 @ 23:27:30 #244
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67745129
Vrijdag in Sephora R'dam geweest en wat een leuke winkel zeg
Er was (zag ik toen ik er was) een actie gaande, 3 Sephora-merk make-upjes voor 10 euro en dat was te zien, chaos en bijna alles van dat merk was op
Ik zocht eye-primer en een liner-brush voor als mijn Everyday Minerals nou eindelijk eens arriveren, "meneer de postbode, ik zit er op te wachten ja"
Goed geholpen en ik verliet de winkel met de volgende spulletjes:

Van boven naar beneden, een liner brush (eindelijk, geen enkele andere winkel had ze of had geen idee waar ik het over had, en Sephora had zelfs keuze uit 3), een kleine smudge brush (ideaal voor mijn kleine priegeloogjes ) en de primer
Toen ik het kocht zei het meisje dat ze wekelijks 10 tubes binnen kregen en die altijd binnen 2 dagen op waren. Het werkte zo goed dat je er in theorie zelfs mee zou kunnen slapen.
Natuurlijk 's avonds thuis meteen uitgeprobeerd, te lui om weer van mijn oogjes af te halen en 's ochtends zat alles behalve mijn mascara nog precies zo als toen ik het erop had gedaan
Erg goed spul dus en voor mij ideaal omdat oogschaduw eigenlijk altijd een ramp is. Morgen heb ik een collega moeten beloven het op te doen naar werk, dus dat wordt vroeg eruit en fröbelen voor de spiegel
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 6 april 2009 @ 00:45:42 #245
57434 Marloes
Digital Love
pi_67747124
Misschien domme vraag, maar wat is dat precies, die primer?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_67751702
Heb jij de laatste insurance gekocht dan? Ik ging zaterdag en ze hadden toen alleen nog maar kleine primer potjes.
pi_67752651
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef Marloes het volgende:
Misschien domme vraag, maar wat is dat precies, die primer?
Zorgt ervoor dat je oogschaduw niet in de lijntjes gaat zitten en beter blijft zitten

Heb van de week de Maybelline Mineral Power liquid foundation gekregen van een lief vriendinnetje, goed spul! Niet al te dekkend maar blijft wel heel de dag zitten en ziet er natuurlijk uit
  maandag 6 april 2009 @ 16:27:54 #248
16715 Mylene
*schatje*
pi_67763637
Volgens mij verkoopt de Hema sinds kort ook een primer, 3,95 voor een tube. Ik heb het in ieder geval niet eerder in de schappen zien liggen. Het kan ook goed dat het er allang is.
  maandag 6 april 2009 @ 16:36:54 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67763958
Hebben ze al langer hoor! Ik vind het zelf niet te vergelijken met UDPP.
KuikenGuppy
pi_67766922
Bij mij zou hij een nacht niet overleven, na een hele dag dragen zie je heel vaag dat hij toch iets gaat creashen, maar desalniettemin; geweldig spul!!
  maandag 6 april 2009 @ 23:26:57 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67779487
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef n0a het volgende:
Heb jij de laatste insurance gekocht dan? Ik ging zaterdag en ze hadden toen alleen nog maar kleine primer potjes.
Ja sorry, ik had inderdaad de allerlaatste

Ik las op de EDM-site overigens dat die ook gaan komen met primer.

De too faced primer is prima spul, alles bleef prima zitten en na ongeveer 16 uur zag ik alleen een ieniemienie beetje in mijn "crease" opgehoopt zitten, echt verwaarloosbaar. Ook de shimmeroogschaduw (vert petillant o.i.d. van Bourjois) zat nog prima op zijn plek, terwijl ik die normaal eigenlijk nooit draag omdat die zo glittert en snel over mijn hele gezicht verspreidt.
Ik koop tegenwoordig mede daarom eigenlijk alleen maar niet glitterende/glimmende oogschaduw.
Maar goed, dit ging prima en ook de brushes waren super, zeker die korte/kleine smudgde-brush, ben ik nu al fan van
Als ik morgen op tijd mijn bed uit kan komen ga ik me weer opmaken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_67784327
Geeft niet hoor . Ik twijfel nog over welke primer ik ga kopen. Twijfel nog een beetje tussen urban decay en too faced. Denk toch dat het de laatste wordt. Ook omdat de UD in een rot flesje zit.

Zaterdag naar Maastricht, misschien dat ik daar nog even bij de V&D langs ga.
pi_67798442
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:

Ik las op de EDM-site overigens dat die ook gaan komen met primer.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:40:22 #254
45621 Suzanna
Mama van...
pi_67800796
Ik heb een vraagje voor de experts hier ... ik gebruik namelijk nooit make-up en heb dus echt nergens verstand van. Ik vraag me af wat voor foundation je moet gebruiken bij een gevoelige huid, wat voor spulletjes er zijn, en of je dan ook je nek etc. moet insmeren met dat spul. Het lijkt me niet echt mooi, bij anderen vind ik het wel goed staan maar ik ben erg wantrouwig denk ik.
Heeft het zin om huidcreme (bijv. lanette creme o.i.d.) onder je foundation te doen?

Ik heb een paar van die 'spatadertjes' in m'n gezicht, rood, en wil die eigenlijk weleens wegwerken. Echt oogschaduw etc. zou ik niet snel gebruiken want ik vind dat niet staan, maar foundation om mijn huid wat egaler te maken zou misschien wel mooi zijn.

Iemand met tips? mijn huid is best 'blank' maar ook wel een beetje snel rood, zegmaar.
  woensdag 8 april 2009 @ 00:04:49 #255
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67814733
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef n0a het volgende:
Geeft niet hoor . Ik twijfel nog over welke primer ik ga kopen. Twijfel nog een beetje tussen urban decay en too faced. Denk toch dat het de laatste wordt. Ook omdat de UD in een rot flesje zit.

Zaterdag naar Maastricht, misschien dat ik daar nog even bij de V&D langs ga.
Ik zag in een filmpje op youtube hoeveel spul er in een UD-potje blijft zitten wat je er niet uit krijgt en da's echt heul veul. Ik vind het tubetje eigenlijk wel handig van Too Faced. Maar goed, wat weet ik er ook van

Maastricht, cool! Mocht je geen restaurant weten waar je 's avonds zou willen eten, het Kruisherenhotel heeft een heerlijk en mooi restaurant

Mijn Everyday minerals spulletjes zijn trouwens bezorgd, ik was laat thuis dus heb de spulletjes en kleurtjes niet bij daglicht kunnen zien, morgenochtend lekker mee experimenteren

* BBQ-kip extra vroeg de wekker zet
pi_67818127
Via een Too Faced VS UD filmpje op youtube kwam ik deze site tegen.
http://www.clumpsofmascar(...)been-holdin-out.html
Belachelijk veel wat er nog in dat flesje blijft zitten.

Bedankt voor de restaurant tip! Ziet er erg mooi uit. Waarschijnlijk eten we gewoon bij mijn moeder. Kleine paasvakantie naar het zuiden.
pi_67851802
wederom een tof topic met interessante tips
pi_67869023
weg, je hebt hier geen toestemming voor.
vraag die eerst aan, bijvoorbeeld bij forum@fok.nl

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirjam op 10-04-2009 21:01:43 ]
pi_67869379
Heee die heb ik al ingevuld Bedankt voor Rimmel's Sexy Curves mascara!
pi_67877450
Val net tussen de groepen in *pout*
pi_67877925
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef n0a het volgende:
Val net tussen de groepen in *pout*
Oh lol, zie 't nu pas Maar ik ben 21 en heb gewoon de mascara gehad?
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:05:20 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67905437
Ik ben helemaal weg van de EDM-spulletjes
De afgelopen drie dagen al verschillende vragen gehad van collega's waar ik mijn eyeliner en foundation vandaan had en hoe ik mijn eyeliner zo mooi aan had kunnen brengen

De foundation uit mijn sample-kit was allemaal semi-matte in de kleuren fair, fair medium en multi task neutral. De fair is echt veel te licht, de fair medium iets te licht en de multitask lijkt vrij goed te matchen. Vanaf 14 april zijn er nieuwe productjes en acties bij EDM dus als ik dan iets bestel (wil een nieuwe kabuki en nog blushes enzo) doe ik er wel weer een samplekit bij met ietsjes donkerdere foundations, misschien matchen die nog beter met mijn huid.
Maar goed, het opbrengen lukt prima, is nog wel lastig inschatten of ik niet teveel gebruik, maar het resultaat is erg mooi. Het wordt geen plamuurbakkus en droogt niet de boel uit. Ik had onder de makeup wel mijn standaard dagelijkse lik Clinique dramatically different moisturizing lotion gedaan natuurlijk.
Het ziet er gewoon gezond uit. Dus geen overdreven poederbekkie, want door de semi-matte versie zit een mini beetje glimspul (mica denk ik) wat er gewoon als gezonde huid uitziet.

Ik ben verder erg blij met de brushes (blusher en eyekabuki), die laatste is echt veel te groot voor oogschaduw, maar perfect voro onder mijn ogen, om mijn blauwe bringen weg te poetsen. Met de concealers die ik besteld had moet ik ngo een beetje stoeien, om uit te zoeken welke het beste hiervoor geschikt is.

De blushers die ik had besteld (email me en swimming pool) zijn heel anders dan ik verwacht had. Email me is heel erg licht, dus nauwelijks zichtbaar en swimming pool is erg bruinig, dus mooi in de zomer (blusher en bronzer in één eigenlijk voor mij). Wel goed bruikbaar, maar voor elke dag zou ik liever een net even andere kleur willen, dus dat komt nog wel in een volgend pakketje. Wat ik heel erg fijn vind is dat er zoveel mogelijkheden zijn in matte producten qua blusher en oogschaduw, al die glimdingen vind ik altijd té.

Helemaal fan ben ik van de (matte) eyeliners die ik besteld had, Emerald en Postcards. Emerals is olijfgroenig (grijzig groen) en erg (heel erg) mooi, bij gebruik lijken mijn ogen blauwig/grijzig, in plaats van het blauwgroen dat ze zijn.
Postcards is diepgrijs/antraciet, perfect voor smokey eyes en legt juist de nadruk op de kleur van mijn ogen. Je hoeft er maar 1 "minikorreltje" van te gebruiken per oog, da's ruim voldoende, omdat de kleur zo diep is. Ik ga dus nog wel een aantal jaar doen met mijn potje van 2,5 gram

Verder kreeg ik 2 lipglosssticks erbij als cadeautje, maar die zijn drie keer niks. Ze stinken, zijn een lelijke kleur en geven een ongelijke dekking op mijn lippen, bah...

Maar goed, over het algemeen ben ik erg blij ermee, ga het eens een tijdje uitproberen en dan wellicht meer kleurtjes bestellen
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:47:18 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67911795
Hier zijn wat swatches voor je, dipkip .

Eyeshadow:

Blush:
KuikenGuppy
  zaterdag 11 april 2009 @ 01:13:49 #264
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67915972
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb een vraagje voor de experts hier ... ik gebruik namelijk nooit make-up en heb dus echt nergens verstand van. Ik vraag me af wat voor foundation je moet gebruiken bij een gevoelige huid, wat voor spulletjes er zijn, en of je dan ook je nek etc. moet insmeren met dat spul. Het lijkt me niet echt mooi, bij anderen vind ik het wel goed staan maar ik ben erg wantrouwig denk ik.
Heeft het zin om huidcreme (bijv. lanette creme o.i.d.) onder je foundation te doen?

Ik heb een paar van die 'spatadertjes' in m'n gezicht, rood, en wil die eigenlijk weleens wegwerken. Echt oogschaduw etc. zou ik niet snel gebruiken want ik vind dat niet staan, maar foundation om mijn huid wat egaler te maken zou misschien wel mooi zijn.

Iemand met tips? mijn huid is best 'blank' maar ook wel een beetje snel rood, zegmaar.
Ik ben niet echt een expert ofzo hoor, maar volgende is hoe ik er zo'n beetje over denk
Gevoelige huid is één ding, belangrijk is ook om te weten of je een droge, vette, onregelmatige of acnehuid hebt.
Wil je rode vlekjes in je gezicht verdoezelen of puistjes, wil je flinke dekking of alleen een beetje om de kleur te egaliseren.
Of je een mat gezicht (zonder glans), halfmat of een glanzende huid wilt maakt uit wat voor product je moet gebruiken etc.
Er zijn zo ontzettend veel producten op de markt, goede en slechte, dure en goedkope, vloeibaar, mousse, poeder, mineralen etc.
Wat zeker bij de poederige foundations heel belangrijk is om dagcreme of lotion te gebruiken zodat je huid niet squeeky clean en droog is, maar een klein beetje vet/olie heeft. Heel klein beetje vet maar hoor, ikzelf vind een dagcreme te vet, dat voelt niet lekker en laat make-up snel vies worden in mijn gezicht. Ik gebruik dus lotion.
Ik heb overigens geen idee wat Lanette creme is nooit van gehoord.

Foundation breng je aan over je hele gezicht en een stukje je nek, waarbij het het lekker laat uitvagen bij je nek richting je borst. Rode plekje e.d. kun je beter aanstippen met een concealer, ik heb eerst ook de fout gemaakt dit te willen doen met foundation, maar dan moet je veel teveel gebruiken om het dekkend te krijgen en lijk je een 14-jarige plamuurpuber.
Tenzij dat je bedoeling is is het mooier foundation te gebruiken om je gezicht egaler te maken, echte opvallende plekjes in je gezicht die er dan nog doorheen prikken kun je wegwerken met een concealer. Dit is een flink dekkend goedje wat op kleine plekjes gebruikt kan worden, je hebt donkere concealer om plekjes naar "de achtergrond" te laten verdwijnen en lichte (en glimmende) concealer om plekjes "naar voren" te laten komen.
Verder heb je nog groen, paars, geel en andere kleuren spul (poeder, creme etc) om blauwe, rode en andere kleuren plekjes in je gezicht op te heffen.

Wat ik je wel wil aanraden is om na je foundation (mits je een vloeibare of moussefoundation gebruikt) een heel klein beetje poeder aan te brengen (wel in je huidskleur, net als je foundation) met een grote kwast. Nooit het sponsje/donsje gebruiken wat soms in poederdoosjes erbij geleverd worden, dit zijn verschrikkelijke dingen. Hierdoor vlekt je foundation minder, blijft beter zitten en glimt niet teveel.

Als je geen oogschaduw wil gebruiken is dat natuurlijk prima (ik doe het ook zelden ), oogpotlood kan (maakt je ogen groter en je wimpers lijken er dikker en langer door als je het goed aanbrengt), maar mascara moet wel vind ik hoor. Ik ken iemand die altijd foundation en (heel veel) poeder opdoet en dan verder niets, wat er gek uitziet.
En het is wel heel erg mooi om blusher (vroeger ook wel "rouge" genoemd) te gebruiken. Anders is het net of je heel bleek bent, omdat je geen blos op je wangen hebt, wat vrijwel iedereen die geen foundation gebruikt wel heeft. Het ziet er gezelliger en gezonder uit als je wat blush gebruikt.

Verder ehm.... kun je het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt
  zaterdag 11 april 2009 @ 01:17:12 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67916017
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:47 schreef Burdie het volgende:
Hier zijn wat swatches voor je, dipkip .
Dipkip???? Dat bent ik heul niet!
quote:
Eyeshadow:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blush:
[ afbeelding ]
Mistletoe (zeker rond de kerst verkrijgbaar gok ik ) en Leaps and bouds zijn wel mooi zeg
Van de blushers vind ik salon fun, best friends en morning cup wel mooi.
Hmmm, na 14 april even checken, kost toch geen reet
  zaterdag 11 april 2009 @ 01:28:28 #266
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67916209
Ik vraag me trouwens wel af hoe je bronzer nou goed kunt opbrengen. Ik weet niet goed waar ik het wel en waar niet in mijn gezicht moet aanbrengen om het er gezellig uit te laten zien.
Iemand een goeie tutorial? Van google en youtube word ik niet veel wijzer namelijk
pi_67921240
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]
Mistletoe (zeker rond de kerst verkrijgbaar gok ik ) e
Nope, staat onder Pearl
pi_67969781
Coastal scents, daar krijg ik alleen de shipping opties van 48 of 52 dollar. Zijn ze daar zo duur? Misslipgloss heeft besteld voor 17 dollar verzenden... Hoe, wie, wat, waar?
  maandag 13 april 2009 @ 23:34:01 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67991472
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
Coastal scents, daar krijg ik alleen de shipping opties van 48 of 52 dollar. Zijn ze daar zo duur? Misslipgloss heeft besteld voor 17 dollar verzenden... Hoe, wie, wat, waar?
Yep, Coastalscents kost een fortuin aan verzendkosten. Het beste kan je meedoen met een grouporder (als die er toevallig is), maar je kunt ook kijken of ze het betreffende item hebben bij zoeva.de .

ps BBQ-kip: sorry voor de tikfout .
KuikenGuppy
pi_68014050
Maar er zijn ook mensen die voor weinig verzendkosten bestellen, welke optie hebben ze dan?
pi_68021234
Mag ook wel in dit topic vind ik.
Ik zoek een goede dagcreme met een SF factor er in. Ik heb een lekkere vette huid Niet gek duur natuurlijk... Iemand een ideetje? Groetjes!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_68041455
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef Frosting het volgende:
Ik zoek een goede dagcreme met een SF factor er in. Ik heb een lekkere vette huid Niet gek duur natuurlijk... Iemand een ideetje? Groetjes!
Daar heb k ook nog een vraag over, zit er standaard sf in een dagcreme?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 15 april 2009 @ 15:51:37 #273
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_68042036
Heavy !

In me Burberry......
  woensdag 15 april 2009 @ 16:42:41 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68043846
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef Frosting het volgende:
L'Oréal Revitalift. Die is redelijk betaalbaar (15 euro voor een potje denk ik?) of anders natuurlijk Oil of Olaz beautyfluid, mijn all time fav .
KuikenGuppy
  woensdag 15 april 2009 @ 16:47:05 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68043993
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef Chav het volgende:
Heavy !

[ afbeelding ]
Nice! Waar heb je het mee gedaan?
KuikenGuppy
  woensdag 15 april 2009 @ 16:54:10 #276
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_68044236
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nice! Waar heb je het mee gedaan?
Heb het niet zelf gedaan. Was voor de trouwerij van mn zwager en bij de kapster liep ook een Iraakse vrouw rond welke een visagieopleiding had gedaan. Het is goud met zwart. Het was oogschaduw van Claire`s
In me Burberry......
pi_68048950
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

L'Oréal Revitalift. Die is redelijk betaalbaar (15 euro voor een potje denk ik?) of anders natuurlijk Oil of Olaz beautyfluid, mijn all time fav .
Hmmm ja ik ben 22 om nu al een anti rimpel creme te gaan beginnen is dat niet een beetje vroeg?
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_68082365
Het schijnt dat je niet vroeg genoeg kan beginnen...
pi_68082529
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef Frosting het volgende:

[..]

Hmmm ja ik ben 22 om nu al een anti rimpel creme te gaan beginnen is dat niet een beetje vroeg?
Volgens mij is de 'regel' "wanneer je mag autorijden -> rimpelcreme".
Tenminste dat las ik ooit ergens
ook al niet
pi_68082697
Even een tip. Ik gebruik normaal gesproken EDM, maar omdat ik een zonnebankje gedaan en toen was mijn huidige kleur ineens wat te licht. Ik was bij de hema en zag dat ze daar ook minerale losse poeder hebben (¤5,95 ofzo). Ik heb het geprobeerd en het is echt superspul! Cheap en goed.
  zondag 19 april 2009 @ 10:17:20 #281
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68161796
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef French het volgende:
Even een tip. Ik gebruik normaal gesproken EDM, maar omdat ik een zonnebankje gedaan en toen was mijn huidige kleur ineens wat te licht. Ik was bij de hema en zag dat ze daar ook minerale losse poeder hebben (¤5,95 ofzo). Ik heb het geprobeerd en het is echt superspul! Cheap en goed.
Eens Ik heb een hele lichte huidskleur en gewone foundation zie je meestal te goed zitten, ook de lichtste kleur. Deze zie je haast niet, maar je krijgt er wel een mooi zacht uitziend huidje van. Mijn rouge ziet er meteen ook veel natuurlijker uit. Ik heb overigens geen duurdere merken geprobeerd.
pi_68165213
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef Frosting het volgende:

[..]

Het kan vast geen kwaad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68172432
Waarom zitten haren en make-up altijd perfect als je nergens naar toe gaat. Maar heb je een bad-alles day als je een leuk feestje hebt
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_68177138
Haha
pi_68183213
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom zitten haren en make-up altijd perfect als je nergens naar toe gaat. Maar heb je een bad-alles day als je een leuk feestje hebt

Herkenbaar

Trouwens... Gebruiken jullie ook kleurlenzen? Ik draag meestal kleurlenzen als ik vergaderingen of andere ontmoetingen heb. (Juist omdat je dan elkaar bewust aankijkt)

Als ik naar hoorcollege of werkcollege ga dus niet ('s ochtends heb ik meestal maar 10 min. tijd om mijzelf klaar te maken )

Mijn favoriete kleuren zijn donkerblauw en turquoise. Vroeger heb ik wel eens grijs gedragen... Niet zo mooi.

Kleurlenzen
pi_68251977
Weer een EM pakketje binnen 1 probleem: waar ga ik het laten Mijn opbergsysteem (zo'n kunststof ladekastje van Xenos) is al vol en Xenos heeft ze verder niet meer

Wat een stilte hier ineens
pi_68260348
Ik heb een nare eczeem/uitslag op mijn ogen die niet weg wil, dus de make-up ligt weer in een hoek.. Alleen soms een poedertje en een blush voor het idee, maar het is toch niet hetzelfde
  FOK!fossiel woensdag 22 april 2009 @ 15:16:16 #288
1455 Keroppi
kool kikker
pi_68272379
Heeft iemand hier ervaring met "First Base" van Too Faced make-up? Ik was bij de Sephora in de V&D van Utrecht maar daar had een of andere onverlaat dat tester-ding eruit gesloopt. Er was nog maar 1 verpakking open en die wilde ik niet open maken. Is het een beetje fijn spul? Is het ook (zoals de verpakking beweert) goed alleen te gebruiken?

Je ziet die rommelige/ half gesloopte schappen trouwens wel vaker bij de Sephora's in de V&D's hier in Nederland, ik vind het hier een beetje shabbyer dan in Amerika... Om over service maar niet te spreken. Als ik op een rustige woensdagochtend toch zeker 20 minuten bij het Benefit schap sta te dralen (aargh, mijn verlanglijst is weer huge!) dan zou dat voor zo'n verkoper toch een trigger moeten zijn om mij eens lekker over de streep te trekken/ te adviseren?

(Ik had er trouwens een ander topic over, die helaas slecht liep, maar als er hier nog tips voor goede matterende dagcreme's zijn, graag!)
Chick on a mission
pi_68274786
Haha, datzelfde had ik pas ook bij de Sephora. Het huismerk-schap leek wel bewerkt met een hamer. 70% van de testers waren weg, 10% was verpulverd en verspreid over het hele schap (GLITTER) waardoor de overige testers besmet waren met groene, blauwe, roze, paarse glitters en niets lag meer op zijn plek. Je zou toch zeggen dat ze af en toe een lappie eroverheen halen en de testers terug leggen, maar blijkbaar niet...
pi_68275219
Sowieso vind ik het asociaal hoe mensen met spullen omgaan. Ik erger me ook altijd kapot aan kleding die van het rek valt en mensen die het gewoon laten liggen of zelfs onder het rek schoppen. Ik bedoel, waarom kun je er niet normaal mee omgaan en netjes terug hangen/zetten, ookal is het niet van jou? Sommige mensen zijn echt varkens
pi_68290869
tvp'tje...omdat ik nog héél wat te leren heb zo te lezen
pi_68347058
Vandaag gebeauty-shopped !

- Too faced shadow insurance
- Rosebud salve minted rose
- dagcreme: Yes to carrots

Ben nu al verslaafd aan de Rosebud Salve. Wat een goddelijk spul!
pi_68349041
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:

Oh rosebud is echt awesom!!
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:04:58 #294
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_68351987
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:

Kost da?

Ik heb ook weer een EDM pakketje besteld, voor mij en mijn zus, voor een slordige 80 doller o.i.d.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:43:28 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68353486
Verslaafde !!!
Ik wil nog een EDM kwast bestellen, maar wil eigenlijk geen hele order bestellen, ivm dat ik niet weet wat ik nog zou willen hebben (ik heb alles al )
KuikenGuppy
pi_68417014
quote:
'Vrouwen gebruiken massaal verkeerde cosmetica'

AMSTERDAM – Van de Nederlandse vrouwen gebruikt 80 procent verkeerde cosmetica. Dat zegt Jetske Ultee van de Velthuis Kliniek. Zij gaat samen met het Erasmus MC onderzoek doen naar de ingrediënten van cosmetica en de manier waarop vrouwen deze gebruiken.

Doel van dit onderzoek is dat vrouwen een betere keuze kunnen maken als het gaat om huidverzorging.

20 procent van de vrouwen krijgt volgens Ultee namelijk huidproblemen als gevolg van verkeerd gebruik van make-up en crèmes.

Alcohol en parfum

“Veel crèmes bevatten alcohol en parfum, dat kan chronische huidirritatie veroorzaken waardoor de huidveroudering juist sneller gaat”, aldus Ultee.

Martino Neumann, hoofd dermatologie bij het Erasmus MC, onderschrijft deze theorie. “Er wordt steeds meer gesmeerd, maar er bestaat een gerede kans dat dit meer kwaad dan goed doet.”

Foute beloftes

Oorzaak van de kwade gevolgen zijn foute beloftes van producenten. “Reinigers zijn vaak agressief, veel crèmes bevatten onvoldoende werkzame stoffen en zelfs natuurlijk ingrediënten zoals menthol, bergamot, eucalyptus, lavendel en pepermunt kunnen huidaandoeningen veroorzaken", aldus Ultee.

“Tien jaar geleden was er een maatschappelijke discussie over kleur- en smaakstoffen in snoep. Nu gebruiken fabrikanten die nauwelijks meer. Wij hopen dat we met dit onderzoek soortgelijke veranderingen kunnen bewerkstelligen.”
Leek me wel relevant in dit topic.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68426576
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leek me wel relevant in dit topic.
Ik geloof idd dat er veel troep te koop is! En dat veel creme's niet zo goed voor je huid zijn als ze beloven. Maar 'gelukkig' heb k een hele gevoelige huid, dus als ik daar troep op smeer krijg ik meteen grote rode vlekken.

Heeft iemand btw deze mascara al gebruikt?

maandag 27 april 2009 @ 16:33:34 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68427587
Oh Lotje, die heeft m'n zus. Ik zal haar eens vragen wat ze ervan vind (al betwijfel ik of ze 'm ooit heeft gebruikt cq gaat gebruiken, ze kocht 'm omdat ze dan een paar schoenen voor de helft van de prijs kreeg )
KuikenGuppy
pi_68427925
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef Burdie het volgende:
Oh Lotje, die heeft m'n zus. Ik zal haar eens vragen wat ze ervan vind (al betwijfel ik of ze 'm ooit heeft gebruikt cq gaat gebruiken, ze kocht 'm omdat ze dan een paar schoenen voor de helft van de prijs kreeg )
haha ja daarom wilde ik eigenlijk ook die mascara, maar toen bedacht ik me dat ik eigenlijk al teveel schoenen heb en geen geld. Dus kon k de verleiding weerstaan
Maar k las net de advertentie is een blaadje en deze mascara beloofd weer heel wat, alleen geloof ik er bijzonder weinig van
pi_68428369
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kost da?

Ik had 'm bij de Douglas voor 9,99
  maandag 27 april 2009 @ 17:26:30 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68429424
Mijne was 12 euro bij douglas !
Afzetters .

Edit: hier verder Make-up-tips-topic #7: Wat is hot en wat is not?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')