Gaaf!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga ze hier ook even showen want in dat andere topic reageert niemand.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de groene kleur heel gaaf bij je haarkleur en het paars mooi bij je kleur ogen!! (goed gekozen)quote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gelukkig dat je even de tijd had om te kijken en te luisteren![]()
Als je zwart te hard vindt dan is je grijsgroene eyeliner een goed begin lijkt me. Wat is de kleur van je ogen eigenlijk?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:52 schreef bladibladibla het volgende:
Hoi hoi!
Ik heb binnenkort een gala en wil die avond wel een beetje wat speciaals doen qua make-up. De nadruk wil ik op mijn ogen leggen. Normaal draag ik alleen mascara en grijsgroene eyeliner, dus er is zeker ruimte voor meer
Wat extra info: ik heb een zwarte jurk, maar zwarte make-up (bv. eyeliner, kohlpotlood) is te hard in mijn gezicht. Beetje vreemd, aangezien mijn huid een klein beetje getint is en ik heel donker haar heb.
Iemand een leuk idee?
Thanksquote:Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind de groene kleur heel gaaf bij je haarkleur en het paars mooi bij je kleur ogen!! (goed gekozen)
Er zat highlighter op, een wit met roze parelmoer en een gelige, maar dat zie je niet door het hel-wit van mijn huid en mijn fotografie talentquote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Burdie het volgende:
@Evil-Cherry: tip van flip, probeer de volgende keer je oogschaduw in het midden van je bewegend ooglid eens iets verder naar boven door te laten lopen, zodat je wat meer een amandelvorm maakt. En als je dan een highlighter onder je wenkbrauwen zet (bijvoorbeeld een hele lichte kleur oogschaduw - wit?) lijken je ogen groter. Je bent goed bezig iig.
Mijn ogen zijn donkerbruin! Dat had ik er idd niet bijgezet, niet zo handig van mequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je zwart te hard vindt dan is je grijsgroene eyeliner een goed begin lijkt me. Wat is de kleur van je ogen eigenlijk?
Of een donkergrijs of bruin (ik gebruik zelf ook een bruin als ik een zachter effect wil dan zwart) oogpotlood. Een deftige grijze oogschaduw, met wat glans of subtiele glitter. Met lichtgrijs en donkergrijs kun je eventueel wat diepte creeeren als je dat wil.
Maar het is wel lastig zo natuurlijk, om wat te verzinnen zonder foto's. Het is maar een beetje gissen wat leuk zou kunnen staan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
Je kan 'm ook op je hand proberen he.
Of op je badeend....
Ow, da's qua geduld nog prima op te brengenquote:
Hehehe, ik ben inmiddels druk zoekende naar de volgende bijpassende kledingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Burdie het volgende:
Oma BBQ-kip.
Ik ben benieuwd naar je EDM bestelling, zitten leuke kleurtjes tussen! Is dit je eerste bestelling bij EDM? Ik heb vanmiddag ook weer besteld, ik krijg o.a. het lavendelpakketje: de nieuwste lentekleurtjes samen met de eye kabuki brush.
Sunlight is trouwens fantastisch.
Maak je foto's als de zooi binnen is?.
Die heb ik ook en hij is inderdaad vrij licht maar voor mij nog te donker. Ik heb wel ontdekt dat als ik eerst een blop dagcreme op mijn hand doe en dan net genoeg foundation uit het kwastje knijp dat je het van boven omhoog ziet komen en dat dan samen door elkaar roer en aanbreng dat ik er prima mee weg kan komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Het heet "Light cover mineral make-up foundation" van ETOS-merk.
Ik zal binnenkort wat foto's makenquote:
Zo, je hebt aardig wat besteld zo te zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:10 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit allemaal is nog nooit gebruikt..
de andere helft zit in m`n toillettas..
Sinds ik het idee heb laten varen een hele strakke lijn langs mijn oog te maken met eyeliner vind ik het steeds leuker worden. Oogpotloodjes in verschillende kleuren en licht vervaagd staat mij veel beter. En het is nog makkelijker ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Miss_S het volgende:
toch maar een tvpheb besloten eyeliner te gaan gebruiken en ben daar nooit zo'n held in
eens kijken wat mijn vriendinnen en vandaag van zeggen, hoe het is gelukt
Ik gebruik al geruime tijd EDM.. er is in de loop der tijd het 1 en ander bijgekomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo, je hebt aardig wat besteld zo te zien
En dan zit de andere helft nog in je tas ook
Welke spulletjes heb je allemaal gekocht? Was het je eerste bestelling van EDM of had je al weleens iets gekocht?
Zwarte oogschaduw bij blond haar is bijvoorbeeld over het algemeen geen goede keus (uitzonderingen daar gelaten), veel meisjes kiezen daar o.a. blauw voor. Met lichtbruin haar kun je heel veel doen, maar dat ligt ook aan de kleur van je ogen...?quote:Op woensdag 1 april 2009 07:56 schreef Loqi het volgende:
Beetje een gekke vraag misschien, maar ik blijf een noob![]()
In hoeverre letten jullie/moet je letten op je haarkleur met het kiezen van kleurtjes in je gezicht?
Ik heb nu nog heel neutraal lichtbruin haar, maar vanmiddag hopelijk roodEn ik ben nogal van de felle kleurtjes oogschaduw (lipstick ed draag ik niet zo veel) en ik ben benieuwd of ik dan niet op een toverbal ga lijken
Ik heb bruine ogen, dus dat is ook vrij makkelijk combineren. Maar ik heb nog nooit rood haar gehad, dus ik heb geen idee wat daar fatsoenlijk mee te combineren isquote:Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zwarte oogschaduw bij blond haar is bijvoorbeeld over het algemeen geen goede keus (uitzonderingen daar gelaten), veel meisjes kiezen daar o.a. blauw voor. Met lichtbruin haar kun je heel veel doen, maar dat ligt ook aan de kleur van je ogen...?
Dan zou ik idd geen lipstick dragen btw, of je moet een neutrale gloss doen.
Zorgt ervoor dat je oogschaduw niet in de lijntjes gaat zitten en beter blijft zittenquote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef Marloes het volgende:
Misschien domme vraag, maar wat is dat precies, die primer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |