Gebruik je alleen proefdiervrije producten dan? Nivea is niet proefdiervrij trouwens. En: www.cosmeticagids.nl voor proefdiervrije merkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Niara het volgende:
Ik heb ook make-up kriebels gekregen van dit topic![]()
Om maar te beginnen heb ik wat ehm, basic spul aangeschaft, bij de Hema.![]()
Ik had namelijk geen zin om verder uit te zoeken wat proefdiervrij was en zover ik niets van andere merken weet laat ik het hier maar even bij![]()
Oké, nouja. Ik heb je iig de cosmeticagids link gegeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Niara het volgende:
@Assiej dankje voor de tip
@ChipsZak, ik wil het toch zo veel mogelijk proberen. Nivea twijfelde ik over, maar ik wilde graag een andere mascara dan het standaard Hema merk. Maar ach, ik weet niet in hoeverre ik er mee door kan/wil gaan.
Jij ook bedankt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, nouja. Ik heb je iig de cosmeticagids link gegeven.
Ik let er persoonlijk wel op. Ik ben zelf ook vrijwilliger van de regiogroep proefdiervrij Groningen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Niara het volgende:
[..]
Jij ook bedankt natuurlijk![]()
Letten jullie er trouwens erg op? Of het proefdiervrij is of niet?
En is de kwaliteit daarom beter/slecter?
Qua merk kan ik je niet helpen, maar dit zijn een aantal dingen om op te letten:quote:Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
Paletten of palletsquote:Op maandag 16 maart 2009 18:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik wacht met spannend op mijn coastal scents palettes (pallets? palets?)
Heb je een idee van wat je wilt ongeveer? Wat voor jurk heb je aan, bijvoorbeeld? Welke kleur?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
even een meeleespost.
woensdag gala en zoek wat tips om simpel, niet overdreven maar toch classy te kunnen verschijnen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Qua merk kan ik je niet helpen, maar dit zijn een aantal dingen om op te letten:een oogpotlood is wat anders dan een kohlpotlood, die laatste is namelijk uit zichzelf veel vetter en zal dus veel sneller uitlopen. Handig wanneer je een smokey-eye wilt maken, of iets waarbij je het lijntje wat wilt vervagen, maar voor onder je oog kan je beter een oogpotlood gebruiken. gebruik geen vette creme, concealer of foundation onder je oog; als je dit wel doet, dan zal je lijntje dit als uitnodiging zien om naar beneden te glibberen .
beter dan een oogpotlood kan je (naar mijn bescheiden mening iig) een eyeliner gebruiken, een gelliner, of met een kort kwastje wat oogpotlood aanbrengen die je eerst op de rug van je hand hebt gesmeerd.
Heb je al eens vloeibare eyeliner geprobeerd?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef kwakveense het volgende:
das wel een probleem bij mij altijd: ik heb altijd hele vette creme (vaseline cetomacrogol) op mn ogen, omdat ik daar andrs eczeem krijg. dus make up loopt uit als een malle...
www.wnwbeauty.co.ukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:. Weet iemand misschien waar je Wet n Wild online kunt kopen? Er zit namelijk geen Trekpleister bij mij dicht in de buurt. Ik wil die blusher nu wel graag hebben
ja, dat lukt tegenwoordig wel goed, vroeger kon ik daar niet mee overweg!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je al eens vloeibare eyeliner geprobeerd?
Probeer anders eens het volgende:quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, dat lukt tegenwoordig wel goed, vroeger kon ik daar niet mee overweg!
dat loopt inderdaad minder uit, maar ik vind het effect vaak wat te hard. soms wil ik een wat zachter lijntje. maar goed, dan smeer ik wel wat concealer of base op mn oog, helpt ook al wat...
Koel, dan ga ik vandaag onder de brievenbus leggen. Ik hoop dat er een goede paars in zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Paletten of pallets.
Ze gaan morgen met de post mee, ik had vandaag ineens een kleine crisis op te lossen.
Heb je ze al???quote:Op donderdag 19 maart 2009 06:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Koel, dan ga ik vandaag onder de brievenbus leggen. Ik hoop dat er een goede paars in zit.
Ja, moest helaas om half 3 weg voor een functioneringsgesprek, dus ik kon ze niet opvangen (luie postbode).quote:
Ik had je nog gemaild of je mee wilde bestellen bij Zoeva, daar heb je alleen op gereageerd met "ik ken een andere site die goedkoper kan verzenden". Dat heb ik geďnterpreteerd als een nee. Sorry...quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:52 schreef Anne het volgende:.
Dus iedereen heeft zo'n palette besteld en gekregen?
Leuk dat er niet op mijn PM gereageerd wordt dan, aangezien ik er ook eentje wilde.
Owww, sorryquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er zijn twee kleurtjes enorm gesneveld (een groene en een hele mooie bruine, sigh) en uit 1 is een flink stuk weg.
Ik heb het aan beide kanten gedaan hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
En er is een stukje van een van de palettes af, althans, ik vond een zwart hoekje. Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken waar hij vandaan komt.
Het is dan ook niet echt handig om maar aan 1 kant bubbeltjes plastic te doen he :p
Ja ik vond m ook heel netjes ingepakt:)quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb het aan beide kanten gedaan hoor!
![]()
.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:17 schreef Burdie het volgende:
Whehe.
Posten jullie wel foto's van jullie looks?.
Dan heb je dat verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat ik een adres heb in Duitsland waar het naartoe kan, zodat de verzendkosten lager uit zouden vallen en de levering sneller zou zijn via die website.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had je nog gemaild of je mee wilde bestellen bij Zoeva, daar heb je alleen op gereageerd met "ik ken een andere site die goedkoper kan verzenden". Dat heb ik geďnterpreteerd als een nee. Sorry...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:29 schreef Loqi het volgende:
Ik ben lekker aan het tutten ermee. Een aantal van de kleurtjes lijken wel zo veel op elkaar dat ik het verschil niet zie op m'n arm, maar dat is niet erg want alle kleuren zijn prachtig![]()
Ik heb meteen Assiej's regenboogoog nagemaakterg mooi gelukt al zeg ik het zelf
Ja, nogmaals sorryquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat ik een adres heb in Duitsland waar het naartoe kan, zodat de verzendkosten lager uit zouden vallen en de levering sneller zou zijn via die website.
En ik zei nog dat ze niet op voorraad waren.
Ik had wel een reactie verwacht. Maarja. Ik bestel hem zelf wel.
Chips!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gebruik je alleen proefdiervrije producten dan? Nivea is niet proefdiervrij trouwens. En: www.cosmeticagids.nl voor proefdiervrije merken
Ik krijg met m'n crappe webcam de kleurtjes er niet mooi opquote:
Goedzo,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Chips!
Al mijn make-up dingen beginnen een beetje op te raken en dat vind ik wel een mooie gelegenheid om over te stappen op producten die niet op dieren zijn getest. Maar ik ben dus wel een beetje een n00b, dus ik heb geen idee welke van de merken uit die cosmetica gids een beetje fijn zijn?
Zou jij bijvoorbeeld een merk weten wat een fijne mascara heeft?
Oh dan ga ik wel even kijken naar dat John van G! Ik gebruik toch niet zo veel make-up, dus die paar dingetjes die ik heb mogen ook wel wat meer kosten. Thnx!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goedzo,. Zelf gebruik ik gewoon de Etos eigen merk Mascara. Voor mij werkt die perfect. Maar John van G schijnt ook goede producten te hebben, maar die zijn wel een tikkeltje duurder!
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
MAC is ook dierproefvrij. Dus als het wat mag kosten...
Oh, ik heb wel eens vaker gehoord dat dat fijn spul is! Maar dat word niet op erg veel plekken verkocht toch? Aangezien ik helemaal in het hoge noorden woon.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
MAC is ook dierproefvrij. Dus als het wat mag kosten...
Wil je echt helemaal overgaan op PDV of grotendeels?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel eens vaker gehoord dat dat fijn spul is! Maar dat word niet op erg veel plekken verkocht toch? Aangezien ik helemaal in het hoge noorden woon.
Kijk eens in de Bijenkorf, Sephora of Douglasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel eens vaker gehoord dat dat fijn spul is! Maar dat word niet op erg veel plekken verkocht toch? Aangezien ik helemaal in het hoge noorden woon.
Het enige tegenstrijdige wat ik kan vinden over MAC cosmetics, is dat ze niet op proefdiervrij.nl staan genoemd als merk dat niet op dieren test.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat topic van Kokoskip klopt sowieso niet.
En met dingen als een hyves zou ik ook oppassen.
Maar die van Animalfrontline vertrouw ik dan maar, al blijf ik het een beetje vreemd vinden dat er zulke tegenstrijdige berichten te vinden zijn over MAC cosmetics.
Ik kreeg ook site's waarop stond dat het wel getest werd toen ik intypte 'mac proefdiervrij' of 'mac dierproevrij'. Dus, vandaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het enige tegenstrijdige wat ik kan vinden over MAC cosmetics, is dat ze niet op proefdiervrij.nl staan genoemd als merk dat niet op dieren test. Ze staan er immers uberhaupt niet op genoemd..
Nee joh! Dat hoeft niet. Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nogmaals sorry![]()
.
Zal ik je iets leuks toesturen ter compensatie?
Ik wil proberen helemaal over te gaan op proefdiervrije make-up en verzorgingsproducten (van dat laatste is alles wat ik heb eigenlijk ook al van de lush/rituals/bodyshop dus dat zit al wel goed), maar ik wil wel goede vervanging hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil je echt helemaal overgaan op PDV of grotendeels?
Als je helemaal wilt --> ik heb nog nergens kunnen vinden dat MAC proefdiervrij is, dus ik wacht even de bron van Burdie af.
Wat voor concealer gebruik je? Ik werk zelf met het paletje van catrice (quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil proberen helemaal over te gaan op proefdiervrije make-up en verzorgingsproducten (van dat laatste is alles wat ik heb eigenlijk ook al van de lush/rituals/bodyshop dus dat zit al wel goed), maar ik wil wel goede vervanging hebben.
Dat zal voor de meeste dingen niet zo moeilijk zijn, maar ik heb nu bijvoorbeeld een concealer van yves saint laurent en dit is de eerste concealer die ik fijn vind, dus ik vraag me af of daar iets voor in de plaats zou kunnen vinden wat even fijn is?
Touche éclat, deze dus:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor concealer gebruik je? Ik werk zelf met het paletje van catrice () kost geen drol en werkt echt prima!
ik vind het fijner werken, maar dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:
Oh, een edit nog! Maar werkt dat dan fijn, zo'n paletje? ik vind dit kwastje juist zo handig. Of maakt dat niet zo veel uit?
Ik wil het wel ergens in een winkel even kunnen testen eigenlijk, verkopen ze dit ook ergens gewoon in een winkel? Ik ben een beetje sceptisch qua concealers omdat ik dat er vaak bij mij nog best nep uit vind zien, of dat het niet goed dekt. (Ik kan zo veel slapen als ik wil, het lijkt altijd alsof ik al de hele week doorhaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik vind het fijner werken, maar dat is persoonlijk.
Wat vind je van deze? http://www.visagieshop.nl(...)s/make-up-S0410.html
Laat je eens goed voorlichten bij een goede parfumerie. Bij Douglas ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik wil zo graag een goede vloeibare foundation, maar ik vind het kiezen van een kleur zo gigantisch moeilijk met mijn bleekscheten gezicht. En ik wil mijn sproetjes niet verbergen, want dat is het enige beetje kleur in mijn gezichtBeetje onmogelijk denk ik, of iemand moet nog enorm goede ideeën hebben?
Ach, zijn vegetariërs ook hypocriet dan? Beter iets dan niets? Ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vind t een beetje hypocriet (niet van iemand in t bijzonder, maar in t algemeen) om te stellen dat een merk dierproefvrij is als ze zelf ingredienten niet op dieren testen, maar die ingredienten wél allemaal erst op dieren getest zijn.of ligt dat aan mij? echt dierproefvrij bestaat dan toch nauwelijks?
Echt dierproefvrij bestaat idd nauwelijks. En ik ben het met je eens dat het hypocriet is, de grens is vaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vind t een beetje hypocriet (niet van iemand in t bijzonder, maar in t algemeen) om te stellen dat een merk dierproefvrij is als ze zelf ingredienten niet op dieren testen, maar die ingredienten wél allemaal erst op dieren getest zijn.of ligt dat aan mij? echt dierproefvrij bestaat dan toch nauwelijks?
lol dan was het geen goede parfumeriequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Burdie; Blusher genoeg, dat zit wel goed :p Maar ik wil toch mijn sproetjes niet kwijt.
Been there, done that en toen had ik knaloranje wangen toen ik buiten kwam. Lol.
Het was de nieuwe Douglas in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
lol dan was het geen goede parfumerie.
je hebt bepaalde semi-transparante foundations van MAC waar ik zelf graag mee werk.
Owquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Het was de nieuwe Douglas in Rotterdam![]()
Maar goed, ze had wel een damn goede kleur te pakken, alleen veel te dik op gedaan onder dat gigantisch felle licht van de Douglas. Dan valt alles weg. Tot je buiten komt
Dat paletje heb ik ook maar even gehaald, maar n00b als ik ben, weet ik niet hoe ik het juist moet opbrengenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor concealer gebruik je? Ik werk zelf met het paletje van catrice () kost geen drol en werkt echt prima!
Edit: kijk eens op http://www.visagieshop.nl(...)/make-up-menu-1.html
Make-up studio is een goed, dierproefvrij merk. En goed betaalbaar.
Zelf gebruik ik er een kwastje voor, maar je zou het ook heel goed met je vingers kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Dat paletje heb ik ook maar even gehaald, maar n00b als ik ben, weet ik niet hoe ik het juist moet opbrengen![]()
Gewoon met je vingers? Kwastje?
Ik heb ook het idee dat het nog best veel van kleur verandert als het eenmaal opgebracht is (wat het aanbrengen moeilijk maakt).
Ah kijk, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik er een kwastje voor, maar je zou het ook heel goed met je vingers kunnen doen.
[ afbeelding ]
Als ik de kleurtjes even nummer van 1-5 (van links naar rechts):
- kleurtjes 1 en 4 bevatten rood/oranje pigmenten en zijn daardoor erg geschikt voor het wegwerken van donkere kringen onder je ogen.
- kleur 1 kan je gebruiken als highlighter (mits hij licht genoeg is voor jou)
- kleur 3 kan je gebruiken om stukjes huid donkerder te maken; dit doe je op plekken die je wat meer naar binnen wil laten vallen (wallen bijvoorbeeld) of om schaduw te maken
- kleur 5 kan je gebruiken om rode plekjes of roodheid door bijv. couperose te camoufleren. Deze kleur kan je daarvoor het best eerst door je foundation mengen (doe een drupje foundation op de rug van je hand en meng het daarop met een heeeeeeel klein beetje groen)
Ik heb altijd gedacht dat dat hetzelfde was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Qua merk kan ik je niet helpen, maar dit zijn een aantal dingen om op te letten:een oogpotlood is wat anders dan een kohlpotlood, die laatste is namelijk uit zichzelf veel vetter en zal dus veel sneller uitlopen. Handig wanneer je een smokey-eye wilt maken, of iets waarbij je het lijntje wat wilt vervagen, maar voor onder je oog kan je beter een oogpotlood gebruiken.
Werkt dat? Ga ik morgen gelijk proberen. Direct nadat ik heb gekeken of ik nou kohlpotlood of oogpotlood heb.quote:beter dan een oogpotlood kan je (naar mijn bescheiden mening iig) een eyeliner gebruiken, een gelliner, of met een kort kwastje wat oogpotlood aanbrengen die je eerst op de rug van je hand hebt gesmeerd.
Nee, dat ben ik wel met je eens. Maar dit vind ik nog altijd beter dan wanneer ze er zelf nog wat testen achteraan zouden hebben gegooid.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef kwakveense het volgende:
En, gelukt?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Werkt dat? Ga ik morgen gelijk proberen. Direct nadat ik heb gekeken of ik nou kohlpotlood of oogpotlood heb.
Ook onder je ogen? Probeer anders eens in een winkel of je een niet-vette underbase kunt hebben. Volgens mij kan je daar wel een proefje van krijgen bij de meeste parfumeriesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar zonder vette crčme hangen de vellen erbij bij mij.
Ik heb er nog één voor je! Vanaf 15 maart (als het goed is nu dus al) ligt de nieuwe Pure Beauty collectie van Essence in de winkels, en die hebben een concealer stick die je misschien wel bevalt? Kost vrijwel nietsquote:
De Touche éclat schijnt dé wonderstick te zijn onder de visagisten/gebruikersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Touche éclat, deze dus:
[ afbeelding ]
Met een kwastje er aan dus, zodat zelfs ik het zonder prutsen op kan krijgen.
Maar is dat Catrice dan wel dierproefvrij? Anders ga ik er alsnog niet zo veel op vooruit.
Niet beauty, maar: haal een kip! Wij zaten bij Port Montreuil (ik kan je deze wijk afraden!) en daar verkochten ze de lekkerste kip ooitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog meer tips voor beauty-koopjes in Parijs? Ik ben er volgende week.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet beauty, maar: haal een kip! Wij zaten bij Port Montreuil (ik kan je deze wijk afraden!) en daar verkochten ze de lekkerste kip ooit. Oh, en haal een abo op de vélib'! Er is niets leukers dan fietsen door Parijs!
Gek mens ben ik toch ook, vraag je shoptips voor Parijs, kom ik met een kip en een fiets![]()
.
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:52 schreef Burdie het volgende:
Assiej, ik heb in Parijs de UDPP gekocht! Wat issie goed!!!
MACquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:05 schreef Burdie het volgende:
Maar qua shopping; zoek een Sephora. Die op de Champs Elysées is het grootst. Je kunt daar een aantal merken kopen die je in Nederland niet/nauwelijks hebt. Zo hebben ze een enorm grote M.A.C. afdeling en kan je er alles van Stlia kopen en van Make-up-school.
Toen wij er in november waren, hadden ze ook sale. Helaas was de sale er afgelopen weekend niet... dus ik denk dat je pech hebt. Bij sephora kan ik trouwens ook het eigen merk make-up aanbevelen en de badparels., die zijn fantastisch en fijn.
Overigens zit er ook overal door Parijs filialen van Monoprix, een soort franse Hema (maar dan niet alleen maar eigen merk). Volgens mij hebben ze daar ook goede prijzen voor make-up etc.
Oja, in Frankrijk kan je echt heel goedkoop Evian spray kopen. Vraag me niet waar (wij waren het straal vergeten toen we eenmaal in Parijs waren) maar het kan
.
Urban Decay Primer Potionquote:Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is UDPP?
ik vind eigenlijk dat dit voor de meeste parfumeriemedewerkers geldt. Die mensen gaan echt overboard tot in het belachelijke. Meuren een eind in de wind en maken zich zo idioot dik op dat het zelfs onder toneelverlichting teveel zou zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is UDPP?
En Lotje, de argumentatie voor het accent leggen op je ogen of op je mond maar niet allebei heeft die mevrouw dan wel geleverd. Wat erg dat er die medewerksters dan allemaal zo slecht met make-up waren, dat kun je toch echt niet maken in zo'n winkel. Arme meiden/dames die hun advies wel aannemen.!
Ik zou het niet weten want ik kom vrijwel nooit in zulke zaken (als pauperstudente houd ik het voorlopig bij de goedkopere zooiquote:Op zondag 22 maart 2009 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat dit voor de meeste parfumeriemedewerkers geldt. Die mensen gaan echt overboard tot in het belachelijke. Meuren een eind in de wind en maken zich zo idioot dik op dat het zelfs onder toneelverlichting teveel zou zijn.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat dit voor de meeste parfumeriemedewerkers geldt. Die mensen gaan echt overboard tot in het belachelijke. Meuren een eind in de wind en maken zich zo idioot dik op dat het zelfs onder toneelverlichting teveel zou zijn.
Het ligt eraan hoe je er mee om bent gegaan qua hychiëne enzo...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:15 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje...
Ik heb geloof ik 2 jaar geleden bij douglas een hele mooie poeder gekocht van estee lauder. All over shimmer powder oid, in een rozige kleur. Het is een soort glanspoeder met glitters, heel leuk voor de zomer. Op je wangen, decolleté etc.!!! Maar nou vroeg ik mij af of ze dit jaar weer zoiets hebben, want ik neem aan dat ik dat nu niet meer kan gebruiken na 2 jaarHet was een limited edition dus het zit niet vast in het assortiment
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Burdie? Blij zo?
Gaaf!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga ze hier ook even showen want in dat andere topic reageert niemand.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de groene kleur heel gaaf bij je haarkleur en het paars mooi bij je kleur ogen!! (goed gekozen)quote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gelukkig dat je even de tijd had om te kijken en te luisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |