abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67142829
. Weet iemand misschien waar je Wet n Wild online kunt kopen? Er zit namelijk geen Trekpleister bij mij dicht in de buurt. Ik wil die blusher nu wel graag hebben
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 17:46:37 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67143057
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Niara het volgende:
Ik heb ook make-up kriebels gekregen van dit topic
Om maar te beginnen heb ik wat ehm, basic spul aangeschaft, bij de Hema.
Ik had namelijk geen zin om verder uit te zoeken wat proefdiervrij was en zover ik niets van andere merken weet laat ik het hier maar even bij
Gebruik je alleen proefdiervrije producten dan? Nivea is niet proefdiervrij trouwens. En: www.cosmeticagids.nl voor proefdiervrije merken
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:09:31 #104
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67145418
@Assiej dankje voor de tip
@ChipsZak, ik wil het toch zo veel mogelijk proberen. Nivea twijfelde ik over, maar ik wilde graag een andere mascara dan het standaard Hema merk. Maar ach, ik weet niet in hoeverre ik er mee door kan/wil gaan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 19:10:52 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67145464
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Niara het volgende:
@Assiej dankje voor de tip
@ChipsZak, ik wil het toch zo veel mogelijk proberen. Nivea twijfelde ik over, maar ik wilde graag een andere mascara dan het standaard Hema merk. Maar ach, ik weet niet in hoeverre ik er mee door kan/wil gaan.
Oké, nouja. Ik heb je iig de cosmeticagids link gegeven.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:19:22 #106
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67145779
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oké, nouja. Ik heb je iig de cosmeticagids link gegeven.
Jij ook bedankt natuurlijk

Letten jullie er trouwens erg op? Of het proefdiervrij is of niet?
En is de kwaliteit daarom beter/slecter?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 19:21:52 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67145877
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Niara het volgende:

[..]

Jij ook bedankt natuurlijk

Letten jullie er trouwens erg op? Of het proefdiervrij is of niet?
En is de kwaliteit daarom beter/slecter?
Ik let er persoonlijk wel op. Ik ben zelf ook vrijwilliger van de regiogroep proefdiervrij Groningen.
Het maakt de kwaliteit niet beter of slechter: het ene merk is beter dan het andere, maar ik wil gewoon niet dat mijn cosmetica (zowel eindproduct als ingrediënten) getest zijn op dieren, terwijl dit totaal niet meer nodig is vandaag de dag. Ik heb iig nooit problemen ondervonden met kwaliteit oid (of hoeveelheid aan producten, er staan meer dan 150 proefdiervrije merken geregistreerd in de cosmeticagids en ook nog een boel niet) sinds ik mijn besluit genomen heb.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:08:47 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67152486
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
Qua merk kan ik je niet helpen, maar dit zijn een aantal dingen om op te letten:

• een oogpotlood is wat anders dan een kohlpotlood, die laatste is namelijk uit zichzelf veel vetter en zal dus veel sneller uitlopen. Handig wanneer je een smokey-eye wilt maken, of iets waarbij je het lijntje wat wilt vervagen, maar voor onder je oog kan je beter een oogpotlood gebruiken.

• gebruik geen vette creme, concealer of foundation onder je oog; als je dit wel doet, dan zal je lijntje dit als uitnodiging zien om naar beneden te glibberen .

• beter dan een oogpotlood kan je (naar mijn bescheiden mening iig) een eyeliner gebruiken, een gelliner, of met een kort kwastje wat oogpotlood aanbrengen die je eerst op de rug van je hand hebt gesmeerd.
  • KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:09:31 #109
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67152514
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Ik wacht met spannend op mijn coastal scents palettes (pallets? palets?)
    Paletten of pallets .
    Ze gaan morgen met de post mee, ik had vandaag ineens een kleine crisis op te lossen .
    KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:11:55 #110
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67152590
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
    even een meeleespost.

woensdag gala en zoek wat tips om simpel, niet overdreven maar toch classy te kunnen verschijnen
    Heb je een idee van wat je wilt ongeveer? Wat voor jurk heb je aan, bijvoorbeeld? Welke kleur?

Je zou ook kunnen overwegen om ipv veel make-up te kiezen voor grote oorbellen. Zo speel je 'op safe' (het gaat niet verkeerd zitten, uitlopen, etc.) en ben je gelijk helemaal trendy .
    KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:13:14 #111
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67152644
    Oh, ik ben trouwens helemaal blij.
    Mijn docent is super enthousiast over mijn weblog, en wil ook allerlei content gaan aanleveren .
    En ik ga naar Parijs om les te krijgen van Jean-Pierre Fleurimon zelf !
    KuikenGuppy
    pi_67153408
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Qua merk kan ik je niet helpen, maar dit zijn een aantal dingen om op te letten:

• een oogpotlood is wat anders dan een kohlpotlood, die laatste is namelijk uit zichzelf veel vetter en zal dus veel sneller uitlopen. Handig wanneer je een smokey-eye wilt maken, of iets waarbij je het lijntje wat wilt vervagen, maar voor onder je oog kan je beter een oogpotlood gebruiken.

• gebruik geen vette creme, concealer of foundation onder je oog; als je dit wel doet, dan zal je lijntje dit als uitnodiging zien om naar beneden te glibberen .

• beter dan een oogpotlood kan je (naar mijn bescheiden mening iig) een eyeliner gebruiken, een gelliner, of met een kort kwastje wat oogpotlood aanbrengen die je eerst op de rug van je hand hebt gesmeerd.

• Ja eyeliner blijft idd veel beter zitten, maar is meteen zo heftig. En uitgevaagde eyeliner klinkt niet echt als een succes

Ik zoek t vooral voor gewoon overdag, want een klein vaag zwart lijntje onder mn ogen doet heel veel. Alleen als het uitloopt lijkt het net of ik donkere kringen onder mn ogen heb.
    Ik gebruik sowieso geen foundation dus dat scheelt al!

We moeten echt een keer een meet houden want volgens mij kan ik heel wat van jou leren!!
    En t lijkt me gaaf om een keertje goed opgemaakt te worden! (camera's mee!!)
    What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:55:18 #113
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_67154253
    das wel een probleem bij mij altijd: ik heb altijd hele vette creme (vaseline cetomacrogol) op mn ogen, omdat ik daar andrs eczeem krijg. dus make up loopt uit als een malle...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:20:25 #114
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67155142
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef kwakveense het volgende:
    das wel een probleem bij mij altijd: ik heb altijd hele vette creme (vaseline cetomacrogol) op mn ogen, omdat ik daar andrs eczeem krijg. dus make up loopt uit als een malle...
    Heb je al eens vloeibare eyeliner geprobeerd?
    KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:23:02 #115
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67155244
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
    . Weet iemand misschien waar je Wet n Wild online kunt kopen? Er zit namelijk geen Trekpleister bij mij dicht in de buurt. Ik wil die blusher nu wel graag hebben
    www.wnwbeauty.co.uk

Op het beautygloss forum kan je je nog inschrijven voor de grouporder , misschien scheelt het in de kosten? .
    klik hier voor het betreffende topic.
    KuikenGuppy
      woensdag 18 maart 2009 @ 13:35:42 #116
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_67168630
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 23:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je al eens vloeibare eyeliner geprobeerd?
    ja, dat lukt tegenwoordig wel goed, vroeger kon ik daar niet mee overweg!

dat loopt inderdaad minder uit, maar ik vind het effect vaak wat te hard. soms wil ik een wat zachter lijntje. maar goed, dan smeer ik wel wat concealer of base op mn oog, helpt ook al wat...
      woensdag 18 maart 2009 @ 16:07:13 #117
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67173639
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja, dat lukt tegenwoordig wel goed, vroeger kon ik daar niet mee overweg!

dat loopt inderdaad minder uit, maar ik vind het effect vaak wat te hard. soms wil ik een wat zachter lijntje. maar goed, dan smeer ik wel wat concealer of base op mn oog, helpt ook al wat...
    Probeer anders eens het volgende:
    1. kleur met oogpotlood een hele dikke lijn op de rug van je hand
    2. wrijf de kleur vanaf de rug van je hand op een (kort!) kwastje
    3. breng de kleur met het kwastje aan
    KuikenGuppy
    pi_67180261
    Heb vandaag de Jason Naturals Vitamin E Oil binnengekregen, las namelijk heel wat positieve reviews op het EM forum. Nu zelf eens kijken of 't wat is!
    pi_67195279
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Paletten of pallets .
    Ze gaan morgen met de post mee, ik had vandaag ineens een kleine crisis op te lossen .
    Koel, dan ga ik vandaag onder de brievenbus leggen. Ik hoop dat er een goede paars in zit.

Oh en ik vind dat wet 'n wild echt een k-u-tmerk. Snap niet dat mensen daar zo enthousiast over kunnen doen...
      donderdag 19 maart 2009 @ 15:27:57 #120
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_67208631
    Yay!! Vandaag het 96 kleuren palet binnen gekregen lekker tutten, super mooie kleurtjes!
    Dank je wel Burdie

En ook 3 nieuwe konad sjablonen besteld 1tje voor een french manicure, 1 met bamboe patroontjes en 1 met patronen en bloemetje die heel je nagel vullen.
    Knoei
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:44:21 #121
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67210936
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 06:22 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Koel, dan ga ik vandaag onder de brievenbus leggen. Ik hoop dat er een goede paars in zit.
    Heb je ze al???
    KuikenGuppy
    pi_67211124
    Jeeej mijn palette is ook binnen!!
    Er stond zo lief "voor lotje" op
    Dank je wel burdie!!
    What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:51:59 #123
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67211179
    ! Issie helemaal heel over?
    KuikenGuppy
    pi_67211925
    Er was 1 kleurtje blauw stuk gegaan, maar ik heb t kleurtje voor een groot gedeelte kunnen repareren
    De kleurtjes zijn heel mooi!!
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:29:05 #125
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_67212137
    Ik ben lekker aan het tutten ermee. Een aantal van de kleurtjes lijken wel zo veel op elkaar dat ik het verschil niet zie op m'n arm, maar dat is niet erg want alle kleuren zijn prachtig
    Ik heb meteen Assiej's regenboogoog nagemaakt erg mooi gelukt al zeg ik het zelf
    Knoei
    pi_67212662
    .

Dus iedereen heeft zo'n palette besteld en gekregen?
    Leuk dat er niet op mijn PM gereageerd wordt dan, aangezien ik er ook eentje wilde.
    pi_67213748
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je ze al???
    Ja, moest helaas om half 3 weg voor een functioneringsgesprek, dus ik kon ze niet opvangen (luie postbode).

Er zijn twee kleurtjes enorm gesneveld (een groene en een hele mooie bruine, sigh) en uit 1 is een flink stuk weg. Tip; draai je palette niet ondersteboven boven de prullenbak, sommige zitten los Ben nu met een kwast al het groen uit de overige kleurtjes aan het poetsen.

En damn die 96 palette is mooi! Daar zit een roze in, dat doet gewoon pijn aan je ogen zo fel. Zo mooi allemaal!
      donderdag 19 maart 2009 @ 18:58:22 #128
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214255
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:52 schreef Anne het volgende:
    .

Dus iedereen heeft zo'n palette besteld en gekregen?
    Leuk dat er niet op mijn PM gereageerd wordt dan, aangezien ik er ook eentje wilde.
    Ik had je nog gemaild of je mee wilde bestellen bij Zoeva, daar heb je alleen op gereageerd met "ik ken een andere site die goedkoper kan verzenden". Dat heb ik geďnterpreteerd als een nee. Sorry...
    KuikenGuppy
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:00:54 #129
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214336
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Er zijn twee kleurtjes enorm gesneveld (een groene en een hele mooie bruine, sigh) en uit 1 is een flink stuk weg.
    Owww, sorry .
    KuikenGuppy
    pi_67214507
    En er is een stukje van een van de palettes af, althans, ik vond een zwart hoekje. Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken waar hij vandaan komt.

Het is dan ook niet echt handig om maar aan 1 kant bubbeltjes plastic te doen he :p
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:07:42 #131
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214534
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
    En er is een stukje van een van de palettes af, althans, ik vond een zwart hoekje. Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken waar hij vandaan komt.

Het is dan ook niet echt handig om maar aan 1 kant bubbeltjes plastic te doen he :p
    Ik heb het aan beide kanten gedaan hoor ! .
    KuikenGuppy
    pi_67214664
    Nee hoor, maar 1 kant..

*gaat nu twijfelen* *rent naar beneden* *rent weer terug*

Sorry, u heeft gelijk... Lol
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:17:18 #133
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214834
    Whehe .
    Posten jullie wel foto's van jullie looks? .
    KuikenGuppy
    pi_67215374
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb het aan beide kanten gedaan hoor ! .
    Ja ik vond m ook heel netjes ingepakt:)
    Ik heb m heel voorzichtig opengeknipt omdat ik bang was anders het palet te beschadigen, toen zag ik dat er nog een extra vel papier omheen geplakt was. Dus ik had het niet eens kunnen beschadigen met mijn schaar, echt super!

Ik zal van het weekend wat foto's maken, mits het goed lukt
    pi_67215793
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:17 schreef Burdie het volgende:
    Whehe .
    Posten jullie wel foto's van jullie looks? .

Ik ben niet zo'n make-up talent hoor....
    pi_67216958
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik had je nog gemaild of je mee wilde bestellen bij Zoeva, daar heb je alleen op gereageerd met "ik ken een andere site die goedkoper kan verzenden". Dat heb ik geďnterpreteerd als een nee. Sorry...
    Dan heb je dat verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat ik een adres heb in Duitsland waar het naartoe kan, zodat de verzendkosten lager uit zouden vallen en de levering sneller zou zijn via die website.

En ik zei nog dat ze niet op voorraad waren.

Ik had wel een reactie verwacht. Maarja. Ik bestel hem zelf wel.
    pi_67217146
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:29 schreef Loqi het volgende:
    Ik ben lekker aan het tutten ermee. Een aantal van de kleurtjes lijken wel zo veel op elkaar dat ik het verschil niet zie op m'n arm, maar dat is niet erg want alle kleuren zijn prachtig
    Ik heb meteen Assiej's regenboogoog nagemaakt erg mooi gelukt al zeg ik het zelf
    Toevallig een foto ?
      donderdag 19 maart 2009 @ 23:47:41 #138
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67225362
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan heb je dat verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat ik een adres heb in Duitsland waar het naartoe kan, zodat de verzendkosten lager uit zouden vallen en de levering sneller zou zijn via die website.

En ik zei nog dat ze niet op voorraad waren.

Ik had wel een reactie verwacht. Maarja. Ik bestel hem zelf wel.
    Ja, nogmaals sorry .
    Zal ik je iets leuks toesturen ter compensatie?
    KuikenGuppy
    pi_67226524
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gebruik je alleen proefdiervrije producten dan? Nivea is niet proefdiervrij trouwens. En: www.cosmeticagids.nl voor proefdiervrije merken
    Chips!
    Al mijn make-up dingen beginnen een beetje op te raken en dat vind ik wel een mooie gelegenheid om over te stappen op producten die niet op dieren zijn getest. Maar ik ben dus wel een beetje een n00b, dus ik heb geen idee welke van de merken uit die cosmetica gids een beetje fijn zijn?
    Zou jij bijvoorbeeld een merk weten wat een fijne mascara heeft?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 09:42:44 #140
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_67230726
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:26 schreef Assiej het volgende:

Toevallig een foto ?
    Ik krijg met m'n crappe webcam de kleurtjes er niet mooi op
    Maar bedankt voor je goede voorbeelden
    Knoei
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 14:16:20 #141
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67238755
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef Bob. het volgende:

[..]

Chips!
    Al mijn make-up dingen beginnen een beetje op te raken en dat vind ik wel een mooie gelegenheid om over te stappen op producten die niet op dieren zijn getest. Maar ik ben dus wel een beetje een n00b, dus ik heb geen idee welke van de merken uit die cosmetica gids een beetje fijn zijn?
    Zou jij bijvoorbeeld een merk weten wat een fijne mascara heeft?
    Goedzo, . Zelf gebruik ik gewoon de Etos eigen merk Mascara. Voor mij werkt die perfect. Maar John van G schijnt ook goede producten te hebben, maar die zijn wel een tikkeltje duurder!
    pi_67241375
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Goedzo, . Zelf gebruik ik gewoon de Etos eigen merk Mascara. Voor mij werkt die perfect. Maar John van G schijnt ook goede producten te hebben, maar die zijn wel een tikkeltje duurder!
    Oh dan ga ik wel even kijken naar dat John van G! Ik gebruik toch niet zo veel make-up, dus die paar dingetjes die ik heb mogen ook wel wat meer kosten. Thnx!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:02:09 #143
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67245764
    MAC is ook dierproefvrij. Dus als het wat mag kosten.. .
    KuikenGuppy
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:06:33 #144
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67245870
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
    Bron?
    pi_67246000
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
    Oh, ik heb wel eens vaker gehoord dat dat fijn spul is! Maar dat word niet op erg veel plekken verkocht toch? Aangezien ik helemaal in het hoge noorden woon.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:12:50 #146
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67246058
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh, ik heb wel eens vaker gehoord dat dat fijn spul is! Maar dat word niet op erg veel plekken verkocht toch? Aangezien ik helemaal in het hoge noorden woon.
    Wil je echt helemaal overgaan op PDV of grotendeels?
    Als je helemaal wilt --> ik heb nog nergens kunnen vinden dat MAC proefdiervrij is, dus ik wacht even de bron van Burdie af.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:15:13 #147
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:17:02 #148
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67246188
    Dat topic van Kokoskip klopt sowieso niet.
    En met dingen als een hyves zou ik ook oppassen.
    Maar die van Animalfrontline vertrouw ik dan maar, al blijf ik het een beetje vreemd vinden dat er zulke tegenstrijdige berichten te vinden zijn over MAC cosmetics.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:18:25 #149
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246231
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef Bob. het volgende:

[..]

Kijk eens in de Bijenkorf, Sephora of Douglas .
    KuikenGuppy
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:19:49 #150
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246266
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
    Dat topic van Kokoskip klopt sowieso niet.
    En met dingen als een hyves zou ik ook oppassen.
    Maar die van Animalfrontline vertrouw ik dan maar, al blijf ik het een beetje vreemd vinden dat er zulke tegenstrijdige berichten te vinden zijn over MAC cosmetics.
    Het enige tegenstrijdige wat ik kan vinden over MAC cosmetics, is dat ze niet op proefdiervrij.nl staan genoemd als merk dat niet op dieren test.
    KuikenGuppy
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:21:23 #151
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67246318
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het enige tegenstrijdige wat ik kan vinden over MAC cosmetics, is dat ze niet op proefdiervrij.nl staan genoemd als merk dat niet op dieren test. Ze staan er immers uberhaupt niet op genoemd. .
    Ik kreeg ook site's waarop stond dat het wel getest werd toen ik intypte 'mac proefdiervrij' of 'mac dierproevrij'. Dus, vandaar.
    En ook zag ik het op hun eigen site niet zo snel staan, wat je wel zou verwachten.
    pi_67246325
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, nogmaals sorry .
    Zal ik je iets leuks toesturen ter compensatie?
    Nee joh! Dat hoeft niet. Zo erg is het nou ook weer niet .
    pi_67246383
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wil je echt helemaal overgaan op PDV of grotendeels?
    Als je helemaal wilt --> ik heb nog nergens kunnen vinden dat MAC proefdiervrij is, dus ik wacht even de bron van Burdie af.
    Ik wil proberen helemaal over te gaan op proefdiervrije make-up en verzorgingsproducten (van dat laatste is alles wat ik heb eigenlijk ook al van de lush/rituals/bodyshop dus dat zit al wel goed), maar ik wil wel goede vervanging hebben.
    Dat zal voor de meeste dingen niet zo moeilijk zijn, maar ik heb nu bijvoorbeeld een concealer van yves saint laurent en dit is de eerste concealer die ik fijn vind, dus ik vraag me af of daar iets voor in de plaats zou kunnen vinden wat even fijn is?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:23:25 #154
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:25:41 #155
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246447
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik wil proberen helemaal over te gaan op proefdiervrije make-up en verzorgingsproducten (van dat laatste is alles wat ik heb eigenlijk ook al van de lush/rituals/bodyshop dus dat zit al wel goed), maar ik wil wel goede vervanging hebben.
    Dat zal voor de meeste dingen niet zo moeilijk zijn, maar ik heb nu bijvoorbeeld een concealer van yves saint laurent en dit is de eerste concealer die ik fijn vind, dus ik vraag me af of daar iets voor in de plaats zou kunnen vinden wat even fijn is?
    Wat voor concealer gebruik je? Ik werk zelf met het paletje van catrice ( ) kost geen drol en werkt echt prima!

Edit: kijk eens op http://www.visagieshop.nl(...)/make-up-menu-1.html
    Make-up studio is een goed, dierproefvrij merk. En goed betaalbaar .
    KuikenGuppy
    pi_67246635
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat voor concealer gebruik je? Ik werk zelf met het paletje van catrice ( ) kost geen drol en werkt echt prima!
    Touche éclat, deze dus:

Met een kwastje er aan dus, zodat zelfs ik het zonder prutsen op kan krijgen.
    Maar is dat Catrice dan wel dierproefvrij? Anders ga ik er alsnog niet zo veel op vooruit.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:34:54 #157
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246724
    Catrice is proefdiervrij ja.
    De meeste huismerken en b-merken zijn proefdiervrij, omdat ze wachten tot de 'grote merken' het onderzoek hebben gedaan, en dan dezelfde ingrediënten gebruiken .
    De concealer die je op het plaatje laat zien, lijkt enorm op de concealer die ik heb van Golden Rose (ook proefdiervrij), als je die wilt bestellen, geef dan even een gil (pm mag ook ) dan zoek ik het adres voor je op.
    KuikenGuppy
    pi_67246736
    Oh, een edit nog! Maar werkt dat dan fijn, zo'n paletje? ik vind dit kwastje juist zo handig. Of maakt dat niet zo veel uit?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:37:18 #159
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246786
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:
    Oh, een edit nog! Maar werkt dat dan fijn, zo'n paletje? ik vind dit kwastje juist zo handig. Of maakt dat niet zo veel uit?
    ik vind het fijner werken, maar dat is persoonlijk .
    Wat vind je van deze? http://www.visagieshop.nl(...)s/make-up-S0410.html
    KuikenGuppy
    pi_67246944
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik vind het fijner werken, maar dat is persoonlijk .
    Wat vind je van deze? http://www.visagieshop.nl(...)s/make-up-S0410.html
    Ik wil het wel ergens in een winkel even kunnen testen eigenlijk, verkopen ze dit ook ergens gewoon in een winkel? Ik ben een beetje sceptisch qua concealers omdat ik dat er vaak bij mij nog best nep uit vind zien, of dat het niet goed dekt. (Ik kan zo veel slapen als ik wil, het lijkt altijd alsof ik al de hele week doorhaal. )
    Maar voor zo'n prijs wil ik het nog wel eens proberen.

Thnx voor de tips!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:45:47 #161
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67247039
    Euh, ik weet alleen een winkel in Amsterdam die het verkoopt .
    Maar veel schoonheidsspecialisten/visagisten werken met het merk Make-up studio, dus een rondje googlen zou je maar zo eens iets op kunnen leveren bij je in de buurt .
    KuikenGuppy
    pi_67247580
    Ik wil zo graag een goede vloeibare foundation, maar ik vind het kiezen van een kleur zo gigantisch moeilijk met mijn bleekscheten gezicht. En ik wil mijn sproetjes niet verbergen, want dat is het enige beetje kleur in mijn gezicht Beetje onmogelijk denk ik, of iemand moet nog enorm goede ideeën hebben?

De shimmers van Coastal Scents zijn echt enorm glitterig. Zo gaaf!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 19:24:19 #163
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67248187
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Ik wil zo graag een goede vloeibare foundation, maar ik vind het kiezen van een kleur zo gigantisch moeilijk met mijn bleekscheten gezicht. En ik wil mijn sproetjes niet verbergen, want dat is het enige beetje kleur in mijn gezicht Beetje onmogelijk denk ik, of iemand moet nog enorm goede ideeën hebben?
    Laat je eens goed voorlichten bij een goede parfumerie. Bij Douglas ofzo . Er zijn genoeg semi-transparante foundations.
    Voor meer kleur kan je ook een blusher gebruiken.
    KuikenGuppy
      vrijdag 20 maart 2009 @ 19:26:00 #164
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_67248238
    ik vind t een beetje hypocriet (niet van iemand in t bijzonder, maar in t algemeen) om te stellen dat een merk dierproefvrij is als ze zelf ingredienten niet op dieren testen, maar die ingredienten wél allemaal erst op dieren getest zijn. of ligt dat aan mij? echt dierproefvrij bestaat dan toch nauwelijks?
    pi_67248246
    @Burdie; Blusher genoeg, dat zit wel goed :p Maar ik wil toch mijn sproetjes niet kwijt.

Been there, done that en toen had ik knaloranje wangen toen ik buiten kwam. Lol.
    pi_67248293
    Sweetheart rose blusher van Maybelline Da's toch wel mijn favoriet.
    pi_67248317
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef kwakveense het volgende:
    ik vind t een beetje hypocriet (niet van iemand in t bijzonder, maar in t algemeen) om te stellen dat een merk dierproefvrij is als ze zelf ingredienten niet op dieren testen, maar die ingredienten wél allemaal erst op dieren getest zijn. of ligt dat aan mij? echt dierproefvrij bestaat dan toch nauwelijks?
    Ach, zijn vegetariërs ook hypocriet dan? Beter iets dan niets? Ofzo?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 19:30:26 #168
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67248390
    quote:
    Echt dierproefvrij bestaat idd nauwelijks. En ik ben het met je eens dat het hypocriet is, de grens is vaag.
    Overigens is het tegenwoordig verboden om op dieren geteste producten te verkopen of te importeren in Europa.
    KuikenGuppy
      vrijdag 20 maart 2009 @ 19:31:17 #169
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67248420
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
    @Burdie; Blusher genoeg, dat zit wel goed :p Maar ik wil toch mijn sproetjes niet kwijt.

Been there, done that en toen had ik knaloranje wangen toen ik buiten kwam. Lol.
    lol dan was het geen goede parfumerie .
    je hebt bepaalde semi-transparante foundations van MAC waar ik zelf graag mee werk.
    KuikenGuppy
    pi_67248474
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

lol dan was het geen goede parfumerie .
    je hebt bepaalde semi-transparante foundations van MAC waar ik zelf graag mee werk.
    Het was de nieuwe Douglas in Rotterdam

Maar goed, ze had wel een damn goede kleur te pakken, alleen veel te dik op gedaan onder dat gigantisch felle licht van de Douglas. Dan valt alles weg. Tot je buiten komt
      vrijdag 20 maart 2009 @ 19:34:49 #171
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67248518
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:33 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Het was de nieuwe Douglas in Rotterdam

Maar goed, ze had wel een damn goede kleur te pakken, alleen veel te dik op gedaan onder dat gigantisch felle licht van de Douglas. Dan valt alles weg. Tot je buiten komt
    Ow . Heb ik btw zelf ook wel eens gedaan, het is heel lastig iemand licht op te maken onder fel licht .
    KuikenGuppy
    pi_67248554
    Lol Ik kan het me ook wel voorstellen, daar niet van, maar ung...

En ik ben ook zo'n watje wat dan weer niet halverwege naar buiten durft met een spiegeltje onder haar arm.. Erg he..
    pi_67250295
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Edit: kijk eens op http://www.visagieshop.nl(...)/make-up-menu-1.html
    Make-up studio is een goed, dierproefvrij merk. En goed betaalbaar .
    Dat paletje heb ik ook maar even gehaald, maar n00b als ik ben, weet ik niet hoe ik het juist moet opbrengen
    Gewoon met je vingers? Kwastje?
    Ik heb ook het idee dat het nog best veel van kleur verandert als het eenmaal opgebracht is (wat het aanbrengen moeilijk maakt).
      vrijdag 20 maart 2009 @ 20:39:37 #174
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67250700
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Dat paletje heb ik ook maar even gehaald, maar n00b als ik ben, weet ik niet hoe ik het juist moet opbrengen
    Gewoon met je vingers? Kwastje?
    Ik heb ook het idee dat het nog best veel van kleur verandert als het eenmaal opgebracht is (wat het aanbrengen moeilijk maakt).
    Zelf gebruik ik er een kwastje voor, maar je zou het ook heel goed met je vingers kunnen doen.

Als ik de kleurtjes even nummer van 1-5 (van links naar rechts):
    - kleurtjes 1 en 4 bevatten rood/oranje pigmenten en zijn daardoor erg geschikt voor het wegwerken van donkere kringen onder je ogen.
    - kleur 1 kan je gebruiken als highlighter (mits hij licht genoeg is voor jou)
    - kleur 3 kan je gebruiken om stukjes huid donkerder te maken; dit doe je op plekken die je wat meer naar binnen wil laten vallen (wallen bijvoorbeeld) of om schaduw te maken
    - kleur 5 kan je gebruiken om rode plekjes of roodheid door bijv. couperose te camoufleren. Deze kleur kan je daarvoor het best eerst door je foundation mengen (doe een drupje foundation op de rug van je hand en meng het daarop met een heeeeeeel klein beetje groen)
    KuikenGuppy
    pi_67250839
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zelf gebruik ik er een kwastje voor, maar je zou het ook heel goed met je vingers kunnen doen.

[ afbeelding ]
    Als ik de kleurtjes even nummer van 1-5 (van links naar rechts):
    - kleurtjes 1 en 4 bevatten rood/oranje pigmenten en zijn daardoor erg geschikt voor het wegwerken van donkere kringen onder je ogen.
    - kleur 1 kan je gebruiken als highlighter (mits hij licht genoeg is voor jou)
    - kleur 3 kan je gebruiken om stukjes huid donkerder te maken; dit doe je op plekken die je wat meer naar binnen wil laten vallen (wallen bijvoorbeeld) of om schaduw te maken
    - kleur 5 kan je gebruiken om rode plekjes of roodheid door bijv. couperose te camoufleren. Deze kleur kan je daarvoor het best eerst door je foundation mengen (doe een drupje foundation op de rug van je hand en meng het daarop met een heeeeeeel klein beetje groen)
    Ah kijk, daar heb ik wat aan Anders had ik de donkere gewoon genegeerd en de groene had ik al afgeschreven. Er stond wel een uitlegje achterop, maar dat klopte in de praktijk niet helemaal. Op jouw manier gaat het vast lukken.
    pi_67259330
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

• Ik heb altijd gedacht dat dat hetzelfde was.

[/quote]
    Maar zonder vette crčme hangen de vellen erbij bij mij.
    quote:
  • Werkt dat? Ga ik morgen gelijk proberen. Direct nadat ik heb gekeken of ik nou kohlpotlood of oogpotlood heb.
  • There is no love sincerer than the love of food.
    pi_67263645
    quote:
    Nee, dat ben ik wel met je eens. Maar dit vind ik nog altijd beter dan wanneer ze er zelf nog wat testen achteraan zouden hebben gegooid.
    Maar ideaal is het nog lang niet nee.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 18:22:19 #178
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67273363
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:
    Werkt dat? Ga ik morgen gelijk proberen. Direct nadat ik heb gekeken of ik nou kohlpotlood of oogpotlood heb.
    En, gelukt?

Ik heb morgen trouwens mijn eerste echte opdracht met mensen die ik niet ken, en ik ben doodzenuwachtig . Maar leuk is het wel .
    KuikenGuppy
      zaterdag 21 maart 2009 @ 18:23:51 #179
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67273394
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:
    Maar zonder vette crčme hangen de vellen erbij bij mij.
    Ook onder je ogen? Probeer anders eens in een winkel of je een niet-vette underbase kunt hebben. Volgens mij kan je daar wel een proefje van krijgen bij de meeste parfumeries .
    KuikenGuppy
      zaterdag 21 maart 2009 @ 20:40:16 #180
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67277103
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:42 schreef Bob. het volgende:
    Thnx voor de tips!
    Ik heb er nog één voor je! Vanaf 15 maart (als het goed is nu dus al) ligt de nieuwe Pure Beauty collectie van Essence in de winkels, en die hebben een concealer stick die je misschien wel bevalt? Kost vrijwel niets .
    Zie hier: http://www.essence.eu/nl/producten/pure-beauty.html
    KuikenGuppy
    pi_67278556
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Bob. het volgende:

[..]

Touche éclat, deze dus:
    [ afbeelding ]
    Met een kwastje er aan dus, zodat zelfs ik het zonder prutsen op kan krijgen.
    Maar is dat Catrice dan wel dierproefvrij? Anders ga ik er alsnog niet zo veel op vooruit.
    De Touche éclat schijnt dé wonderstick te zijn onder de visagisten/gebruikers !
      zaterdag 21 maart 2009 @ 21:52:30 #182
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67278963
    Assiej, ik heb in Parijs de UDPP gekocht! Wat issie goed !!!
    KuikenGuppy
    pi_67278997
    Nog meer tips voor beauty-koopjes in Parijs? Ik ben er volgende week .
      zaterdag 21 maart 2009 @ 21:57:05 #184
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67279078
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Nog meer tips voor beauty-koopjes in Parijs? Ik ben er volgende week .
    Niet beauty, maar: haal een kip! Wij zaten bij Port Montreuil (ik kan je deze wijk afraden!) en daar verkochten ze de lekkerste kip ooit . Oh, en haal een abo op de vélib'! Er is niets leukers dan fietsen door Parijs!

Gek mens ben ik toch ook, vraag je shoptips voor Parijs, kom ik met een kip en een fiets .
    KuikenGuppy
      zaterdag 21 maart 2009 @ 21:58:32 #185
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_67279110
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 21:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet beauty, maar: haal een kip! Wij zaten bij Port Montreuil (ik kan je deze wijk afraden!) en daar verkochten ze de lekkerste kip ooit . Oh, en haal een abo op de vélib'! Er is niets leukers dan fietsen door Parijs!

Gek mens ben ik toch ook, vraag je shoptips voor Parijs, kom ik met een kip en een fiets .
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zaterdag 21 maart 2009 @ 22:05:02 #186
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67279259
    Maar qua shopping; zoek een Sephora. Die op de Champs Elysées is het grootst . Je kunt daar een aantal merken kopen die je in Nederland niet/nauwelijks hebt. Zo hebben ze een enorm grote M.A.C. afdeling en kan je er alles van Stlia kopen en van Make-up-school.
    Toen wij er in november waren, hadden ze ook sale. Helaas was de sale er afgelopen weekend niet... dus ik denk dat je pech hebt. Bij sephora kan ik trouwens ook het eigen merk make-up aanbevelen en de badparels., die zijn fantastisch en fijn.
    Overigens zit er ook overal door Parijs filialen van Monoprix, een soort franse Hema (maar dan niet alleen maar eigen merk). Volgens mij hebben ze daar ook goede prijzen voor make-up etc.
    Oja, in Frankrijk kan je echt heel goedkoop Evian spray kopen. Vraag me niet waar (wij waren het straal vergeten toen we eenmaal in Parijs waren ) maar het kan .
    KuikenGuppy
    pi_67279313
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 21:52 schreef Burdie het volgende:
    Assiej, ik heb in Parijs de UDPP gekocht! Wat issie goed !!!
    Fijn om te horen
    Enjoy!
    pi_67279340
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 22:05 schreef Burdie het volgende:
    Maar qua shopping; zoek een Sephora. Die op de Champs Elysées is het grootst . Je kunt daar een aantal merken kopen die je in Nederland niet/nauwelijks hebt. Zo hebben ze een enorm grote M.A.C. afdeling en kan je er alles van Stlia kopen en van Make-up-school.
    Toen wij er in november waren, hadden ze ook sale. Helaas was de sale er afgelopen weekend niet... dus ik denk dat je pech hebt. Bij sephora kan ik trouwens ook het eigen merk make-up aanbevelen en de badparels., die zijn fantastisch en fijn.
    Overigens zit er ook overal door Parijs filialen van Monoprix, een soort franse Hema (maar dan niet alleen maar eigen merk). Volgens mij hebben ze daar ook goede prijzen voor make-up etc.
    Oja, in Frankrijk kan je echt heel goedkoop Evian spray kopen. Vraag me niet waar (wij waren het straal vergeten toen we eenmaal in Parijs waren ) maar het kan .
    MAC Stila volgens mij ga ik het daar wel naar m'n zin hebben .

En ik houd de kip (en de fiets) in m'n achterhoofd, thanx !
    pi_67287118
    Ik ben gisteren de ici paris xl binnen gestapt om make-up advies in te winnen.
    Eerst een beetje rond gekeken bij de make up ( )
    Omdat ik niet meteen aan de beurt was, kon ik uitgebreid die dames die er aan het werk waren bekijken.
    En wat ik zag beviel me absoluut niet!
    Een dame van een jaar of 50 droeg de make up die meer bedoelt is voor jonge hippe mensen ( zoals wij )
    Een andere meid sloeg alle make-up regels aan de kant. Zij had haar ogen en haar mond en haar wangen heel dik opgemaakt. Ze leek wel een clown!!
    Ik dacht in dit topic een paar keer gelezen te hebben dat je beter het accent op je ogen OF je mond kunt leggen, omdat het anders al snel too much wordt.
    En de laatste dame had zich met kleuren opgemaakt die abosoluut niets voor haar deden en zelfs ik (de make-up noob pur sang) zag dat haar foudation niet de juiste kleur was.
    Dus ik ben heel snel weg gegaan, ik zoek mijn advies wel ergens anders.
      zondag 22 maart 2009 @ 10:38:09 #190
    176394 TwistedDarling
    Grumpy... but gorgeous.
    pi_67287229
    Wat is UDPP?

En Lotje, de argumentatie voor het accent leggen op je ogen of op je mond maar niet allebei heeft die mevrouw dan wel geleverd. Wat erg dat er die medewerksters dan allemaal zo slecht met make-up waren, dat kun je toch echt niet maken in zo'n winkel. Arme meiden/dames die hun advies wel aannemen. !
    People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
    pi_67287381
    Gelukkig dat je even de tijd had om te kijken en te luisteren

Ik ben enorm creatief bezig dit weekend. Let niet op mijn haar, is op allebei de foto's nog nat en hard van de gel
    Gister;

Oog dicht
    Blauwpaars uit het 96-palette
    Roze en paars uit het 88-palette
    Donkerbruin uit het 88-palette
    Eyeliner van GOSH in Truly Brown met roze erover uit het palette
    Maybelline Volum'Express in bruin
    EDM op mijn gezicht
    Roze blush van Rimmel (ja, die zat er echt op, maar viel weg door het licht, helaas )
    Lippen niet gedaan

En voor vandaag;

Gezicht
    Blauwgroen en groen uit het 88-palette
    MAC Club (bruin met groen)
    GOSH eyeliner Truly Brown met groen erover
    Maybelline Dream Satin liquid (foundation gevonden ja, weet nog niet of in enthousiast ben. Zóóó moeilijk aan te brengen...)
    MAC powderblush Prism (mag wel iets meer zie ik)
    Vaseline rosy lips

Mwoeah, misschien geen hoogstandjes, maar ik ben lekker (creatief) bezig

Burdie? Blij zo?
    pi_67287421
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
    Wat is UDPP?
    Urban Decay Primer Potion
    pi_67288597
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
    Wat is UDPP?

En Lotje, de argumentatie voor het accent leggen op je ogen of op je mond maar niet allebei heeft die mevrouw dan wel geleverd. Wat erg dat er die medewerksters dan allemaal zo slecht met make-up waren, dat kun je toch echt niet maken in zo'n winkel. Arme meiden/dames die hun advies wel aannemen. !
    ik vind eigenlijk dat dit voor de meeste parfumeriemedewerkers geldt. Die mensen gaan echt overboard tot in het belachelijke. Meuren een eind in de wind en maken zich zo idioot dik op dat het zelfs onder toneelverlichting teveel zou zijn.
    There is no love sincerer than the love of food.
      zondag 22 maart 2009 @ 11:58:03 #194
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_67288824
    Ik gebruik eigenlijk zelden oogschaduw. Niet omdat ik 't niet mooi vindt, maar omdat ik niet weet waar precies en welke kleur

Mams maakt me wel eens op, maar dan heb ik het idee dat ik er als een clown bij loop
    (Un)masking for the greater good.
      zondag 22 maart 2009 @ 12:35:19 #195
    176394 TwistedDarling
    Grumpy... but gorgeous.
    pi_67289787
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

ik vind eigenlijk dat dit voor de meeste parfumeriemedewerkers geldt. Die mensen gaan echt overboard tot in het belachelijke. Meuren een eind in de wind en maken zich zo idioot dik op dat het zelfs onder toneelverlichting teveel zou zijn.
    Ik zou het niet weten want ik kom vrijwel nooit in zulke zaken (als pauperstudente houd ik het voorlopig bij de goedkopere zooi ), maar ik geloof je zo.
    Ik houd het wel bij mijn persoonlijke visagiste-in-opleiding Burdie.
    People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
    pi_67290697
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja inderdaad!
    Ik kreeg een beetje het idee alsof ze ALLE producten die ze verkochten op hun gezicht hadden gesmeerd.
      zondag 22 maart 2009 @ 16:15:55 #197
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_67296778
    Even een vraagje...
    Ik heb geloof ik 2 jaar geleden bij douglas een hele mooie poeder gekocht van estee lauder. All over shimmer powder oid, in een rozige kleur. Het is een soort glanspoeder met glitters, heel leuk voor de zomer. Op je wangen, decolleté etc.!!! Maar nou vroeg ik mij af of ze dit jaar weer zoiets hebben, want ik neem aan dat ik dat nu niet meer kan gebruiken na 2 jaar Het was een limited edition dus het zit niet vast in het assortiment
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_67301485
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 16:15 schreef Marloes het volgende:
    Even een vraagje...
    Ik heb geloof ik 2 jaar geleden bij douglas een hele mooie poeder gekocht van estee lauder. All over shimmer powder oid, in een rozige kleur. Het is een soort glanspoeder met glitters, heel leuk voor de zomer. Op je wangen, decolleté etc.!!! Maar nou vroeg ik mij af of ze dit jaar weer zoiets hebben, want ik neem aan dat ik dat nu niet meer kan gebruiken na 2 jaar Het was een limited edition dus het zit niet vast in het assortiment
    Het ligt eraan hoe je er mee om bent gegaan qua hychiëne enzo...
    Als de poeder er niet meer lekker fris uit ziet zou ik het niet doen als ik jou was
    sommige producten gaan ook stinken ....
      zondag 22 maart 2009 @ 20:37:44 #199
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67304614
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Burdie? Blij zo?
    !
    Ik vind het leuk om te zien !
    KuikenGuppy
    pi_67305145
    Ik ga ze hier ook even showen want in dat andere topic reageert niemand.

There is no love sincerer than the love of food.
    pi_67305742
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik ga ze hier ook even showen want in dat andere topic reageert niemand.

[ afbeelding ]
    Gaaf!!!
    Oh dat wil lotje ook!!!!
    pi_67305841
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Gelukkig dat je even de tijd had om te kijken en te luisteren
    Ik vind de groene kleur heel gaaf bij je haarkleur en het paars mooi bij je kleur ogen!! (goed gekozen)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')