Oh?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:24 schreef OldJeller het volgende:
Ik maak scheermesjes en ben derhalve verzekerd van een baan in tijden van welvaart en tijden van crisis!
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Luchtig verwentoetje extra light mango/aarbei met slagroom en cranberrysaus
Nou! In tijden van massawerkloosheid zou FOK! wel eens kunnen bezwijken onder de druk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Danny maakte zich geen zorgen; "Mensen zullen altijd FOK! nodig hebben.", zei hij.
Precies, en de F5-toetsen fabrikant; "Mensen zullen altijd F5-toetsen nodig hebben."quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
Nou! In tijden van massawerkloosheid zou FOK! wel eens kunnen bezwijken onder de druk.
Maar ben ik de enige die het opvalt de laatste tijd, dat het echt enorm vaak genoemnd wordt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies, en de F5-toetsen fabrikant; "Mensen zullen altijd F5-toetsen nodig hebben."
De serverfabrikant maakt zich ook geen zorgen, FOK! zal altijd nieuwe servers nodig blijven hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou! In tijden van massawerkloosheid zou FOK! wel eens kunnen bezwijken onder de druk.
Nee, valt mij ook op de laatste tijd. Als je het dan hebt over instortende autoverkopen ofzo komen mensen er meteen mee aan en dan zeggen ze dat dat vanzelf wel weer aantrekt omdat mensen gewoon even wachten met dingen kopen. Je krijgt mensen gewoon niet overtuigd dat de immer stijgende consumptielijn gewoon naar beneden gaat nu en dat mensen al die zooi gewoon niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar ben ik de enige die het opvalt de laatste tijd, dat het echt enorm vaak genoemnd wordt?
je vergeet de drugs en rock 'n rollquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
sex.
althans de helft van de mensheid.
je bedoelt dus The Hellacopters?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:27 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
je vergeet de drugs en rock 'n roll![]()
Ook onmisbaar tijdens uitzichtloze werkloosheid
Juist, hoe kan je anders je eten bestellen bij Albert!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen zullen altijd routers en printerservers nodig hebben.
Zag laatst zo'n autoverkoper die dan inderdaad riep van over 1,5 jaar moeten ze wel een nieuwe auto kopen. Denk ik gelijk, wat voor auto's verkoop jij die mensen? Kartonnen? Als mensen geen geld hebben voor een nieuwe, dan kunnen ze héél lang met hun oude doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:41 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Nee, valt mij ook op de laatste tijd. Als je het dan hebt over instortende autoverkopen ofzo komen mensen er meteen mee aan en dan zeggen ze dat dat vanzelf wel weer aantrekt omdat mensen gewoon even wachten met dingen kopen. Je krijgt mensen gewoon niet overtuigd dat de immer stijgende consumptielijn gewoon naar beneden gaat nu en dat mensen al die zooi gewoon niet nodig hebben.
Gaat nog wel even duren bij veel mensen totdat ze het gaan begrijpen.
Acht maanden wachttijd op een honda civic.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee die meneer zij dat mensen NU de aanschaf van een nieuwe auto uitstellen. Maar ja, dat kan je niet eeuwig blijven uitstellen dus over een jaar tot anderhalf jaar zou het gewoon weer aantrekken allemaal.
Daar heeft de man gelijk in natuurlijk, mits het niet volledig naar de klote gaat.
De hybride zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Acht maanden wachttijd op een honda civic.
Niet normaal...ik kan hem dus niet als leaseauto bestellen omdat dat te lang is...
ja.quote:
Een tot anderhalf jaar?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee die meneer zij dat mensen NU de aanschaf van een nieuwe auto uitstellen. Maar ja, dat kan je niet eeuwig blijven uitstellen dus over een jaar tot anderhalf jaar zou het gewoon weer aantrekken allemaal.
Daar heeft de man gelijk in natuurlijk, mits het niet volledig naar de klote gaat.
Ik wil er dood nog niet in gevonden wordenquote:
Ja en? Zolang iemand nog geld te besteden heeft en over anderhalf jaar tot de ontdekking komt dat hij nog gewoon een baan heeft en weliswaar wel 2 jaar geen opslag gehad heeft kan hij nog steeds een nieuwe auto kopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Een tot anderhalf jaar?
De meeste mensen met verstand van zaken denken aan 5 á 6, waarbij gedurende de loop van die periode 30-40% van de huidige 'welvaart' ingeleverd is.
Eens...maar ja...geen bijtelling he...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil er dood nog niet in gevonden worden
[..]
Goed dat er in de crisistijd ook nog iemand aan de ijsberen denktquote:
Volgens mij zijn die ijsberen collateral 'damage'quote:Op zondag 8 maart 2009 00:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Goed dat er in de crisistijd ook nog iemand aan de ijsberen denkt
Die 2 jaar geen opslag is waarschijnlijk ook niet zo'n probleem. Teruglopende vraag betekent dat prijzen ook stabilizeren (als de ellende tenminste beperkt blijft tot economie en er geen wereldoorlog uitbreekt)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja en? Zolang iemand nog geld te besteden heeft en over anderhalf jaar tot de ontdekking komt dat hij nog gewoon een baan heeft en weliswaar wel 2 jaar geen opslag gehad heeft kan hij nog steeds een nieuwe auto kopen.
idd aardappelen,wat basis groente en brood.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Eten en drinken inderdaad, en ook daar kun je onderscheid in maken. De vraag is of de consument Luchtig verwentoetje extra light mango/aarbei met slagroom en cranberrysaus echt nodig heeft.
niet dus, bij mijn moeder wordt alles met een 0 uren contract op tijdelijk contract er uit geknikkerd de laatste tijd (jonge alzheimerpatienten)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik denk dat je in de zorg wel reden verzekerd bent van een baan.
En dan voornamelijk verpleegkundige en verzorgende (bv in bejaardentehuizen --> vergrijzing)
vuile neocon. ga je aandelen FEMA maar kopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:09 schreef Evertjan het volgende:
condooms. Overbevolking is killing this planet
Aangezien jij het zegt, ben je nog serieus ook volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
vuile neocon. ga je aandelen FEMA maar kopen.
een paar jaar een beetje auto kan makkelijk 12 tot 15 jaar mee, dus als je echt wil kun je het lang uitstellen want de gemiddelde auto in NL zal iets van 5 jaar zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef LXIV het volgende:
Het is wel zo dat veel zaken die nu niet gekocht worden, kapitaalgoederen, auto's, bepaalde luxegoederen, over drie jaar extra veel gekocht worden omdat ze dan helemaal afgeschreven zijn. Je kunt in verband met de credietcrisis de koop van een auto een paar jaar uitstellen, maar dan moet je er echt een hebben. Dus wat er nu niet gekocht wordt zal over een tijdje juist boomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |