Oh?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:24 schreef OldJeller het volgende:
Ik maak scheermesjes en ben derhalve verzekerd van een baan in tijden van welvaart en tijden van crisis!
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Luchtig verwentoetje extra light mango/aarbei met slagroom en cranberrysaus
Nou! In tijden van massawerkloosheid zou FOK! wel eens kunnen bezwijken onder de druk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Danny maakte zich geen zorgen; "Mensen zullen altijd FOK! nodig hebben.", zei hij.
Precies, en de F5-toetsen fabrikant; "Mensen zullen altijd F5-toetsen nodig hebben."quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
Nou! In tijden van massawerkloosheid zou FOK! wel eens kunnen bezwijken onder de druk.
Maar ben ik de enige die het opvalt de laatste tijd, dat het echt enorm vaak genoemnd wordt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies, en de F5-toetsen fabrikant; "Mensen zullen altijd F5-toetsen nodig hebben."
De serverfabrikant maakt zich ook geen zorgen, FOK! zal altijd nieuwe servers nodig blijven hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou! In tijden van massawerkloosheid zou FOK! wel eens kunnen bezwijken onder de druk.
Nee, valt mij ook op de laatste tijd. Als je het dan hebt over instortende autoverkopen ofzo komen mensen er meteen mee aan en dan zeggen ze dat dat vanzelf wel weer aantrekt omdat mensen gewoon even wachten met dingen kopen. Je krijgt mensen gewoon niet overtuigd dat de immer stijgende consumptielijn gewoon naar beneden gaat nu en dat mensen al die zooi gewoon niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar ben ik de enige die het opvalt de laatste tijd, dat het echt enorm vaak genoemnd wordt?
je vergeet de drugs en rock 'n rollquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
sex.
althans de helft van de mensheid.
je bedoelt dus The Hellacopters?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:27 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
je vergeet de drugs en rock 'n roll![]()
Ook onmisbaar tijdens uitzichtloze werkloosheid
Juist, hoe kan je anders je eten bestellen bij Albert!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen zullen altijd routers en printerservers nodig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |