Ik zal er even over nadenken of dat acceptabel is voor mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Misschien staat Sedan zijn plek af?
Veel zelfvertrouwen hebben is tof.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kost toch geen geld om meer zelfvertrouwen te krijgen?
Heb je dat nu nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
zooooooo de voorkant van mn huisje is weer mooi
d8 maar even gebruik maken van dit weer, de vloer en onderkant muur zag gewoon groen![]()
maar nu niet meer, kreeg al complimentjes van de buren gheghe
en nu de zolder nog pffffffffffffffffffff
De mijne eigenlijk ook altijd. Eén blik en de mensen snappen hetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, heel goed! Mijn gezicht spreekt ook boekdelen soms. Of nee, meestal eigenlijk. Niet altijd even leuk, soms erg grappig, volgens vriendinnen
Ja inderdaad, haha
Daar moet ik ook nog steeds voor wegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
brrr heb ooit een moedervlek weg moeten laten halen ben weten overstuur geweest
geen gesnij of gedoe dankje
Okeee'!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zal er even over nadenken of dat acceptabel is voor mij.
Onder de douche wel te verstaan! Tot over 10 minuutjes
Een ding te gelijk. Die zolder is er morgen ook nog wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
zooooooo de voorkant van mn huisje is weer mooi
d8 maar even gebruik maken van dit weer, de vloer en onderkant muur zag gewoon groen![]()
maar nu niet meer, kreeg al complimentjes van de buren gheghe
en nu de zolder nog pffffffffffffffffffff
Ik weet het niet. Er zitten aan beide risico's.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Ben ik dan de enige die mijn ogen laseren enger vind dan tieten vergroten/lipo?!
Ik ben een man dus ik hoef mijn tieten niet te laten vergroten. Maar ogen laseren vind ik heel erg eng. Het risico dat het fout gaat is mij echt veels te groot. Liever een bril dan blind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Ben ik dan de enige die mijn ogen laseren enger vind dan tieten vergroten/lipo?!
Ja, overal. Vooral in de kroeg komt er regelmatig iemand voor me staan met de opmerking dat ik moet lachen. Daar moet ik dan altijd erg om lachen, het gaat onbewust en ik ben zeker niet boos, sta gewoon rond te kijken..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
De mijne eigenlijk ook altijd. Eén blik en de mensen snappen het
Als ik in de stad loop - of geconcentreerd ben - dan kan ik altijd (super) boos, terwijl ik dat niet benHeb jij dat ook?
Mja, best apart! Maar wel leuk
Doe datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh!
Mag ik bij deze dan bij jou aansluiten?
Zoals ik al zei, gewoon zo latenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zitten aan beide risico's.
Maar als het van je laseren eenmaal goed gegaan is, dan kan er toch niets meer alsnog mis gaan? Met borstvergroting wel. Boob kan gaan lekken, allergische reacties, heeeeeel veeel pijn kort na de operatie.
Leuke opmerkingen zijn dat altijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, overal. Vooral in de kroeg komt er regelmatig iemand voor me staan met de opmerking dat ik moet lachen.
Goede beslissing Noukquote:
hoewel Nouk volgens mij best een redelijke wachtlijst heeftquote:
Geen idee eigenlijk over er na het laseren nog dingen kunnen misgaan. Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zitten aan beide risico's.
Maar als het van je laseren eenmaal goed gegaan is, dan kan er toch niets meer alsnog mis gaan? Met borstvergroting wel. Boob kan gaan lekken, allergische reacties, heeeeeel veeel pijn kort na de operatie.
quote:
Nee maar moet dit weekend want daarna heb ik er geen tijd meer voor.quote:
jah morgen wel maar wil ook nog naar t bos morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ding te gelijk. Die zolder is er morgen ook nog wel.
Hoi
Voor zover ik weet, kan je wel zien, alleen heel slecht tegen licht, dus 2/3 dagen tot een week zonnebril dagen ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk over er na het laseren nog dingen kunnen misgaan. Waarschijnlijk wel.
Laseren doet ook pijn. Je kan een paar dagen volgens mij niets zien.
Haha, je dat herken ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, overal. Vooral in de kroeg komt er regelmatig iemand voor me staan met de opmerking dat ik moet lachen. Daar moet ik dan altijd erg om lachen, het gaat onbewust en ik ben zeker niet boos, sta gewoon rond te kijken..
Ach, ik kan er wel om lachen. Vervolgens staat er vaak de hele avond iemand zo nu en dan naar me te kijken of ik nog lach. Nu kan ik het prima hebben,"vroeger" vond ik het nog wel eens vervelend..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuke opmerkingen zijn dat altijd.
Beslissing?quote:
Als mensen zoiets tegen mij zeggen. Dan zeg ik altijd dit is mijn gezicht in rust.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
De mijne eigenlijk ook altijd. Eén blik en de mensen snappen het
Als ik in de stad loop - of geconcentreerd ben - dan kan ik altijd (super) boos, terwijl ik dat niet benHeb jij dat ook?
Mja, best apart! Maar wel leuk
Hahaha, Misschien zusje van me?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, je dat herken ik
Collega vandaag ook; Hoi auto, doe eens lachen?
Ik; Huh?
Zij; Je kijkt zo boos
Ik; Oh, dat heb ik niet door joh
Zeg, moeten wij niet even familie namen uitwisselen ofzo?! Misschien klopt er iets niet qua vadersHahaha
Weet je btw al wat meer m.b.t mij?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
en ik sta een tikje onder tijdsdruk aangezien er volgende week een aantal mensen moeten slapen
In LIF lopen er een aantal topics over, hier is er eentje: ooglaserenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee eigenlijk over er na het laseren nog dingen kunnen misgaan. Waarschijnlijk wel.
Laseren doet ook pijn. Je kan een paar dagen volgens mij niets zien.
Ja inderdaadquote:
Je hebt nog een week. Dus er is vast wel een gaatje waarin je tijd hebt om de zolder te doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Nee maar moet dit weekend want daarna heb ik er geen tijd meer voor.
Heb wel al vloerbedekking voor op zolder gehaald net die ik zelf ga leggen hahahaha
[..]
jah morgen wel maar wil ook nog naar t bos morgen
en ik sta een tikje onder tijdsdruk aangezien er volgende week een aantal mensen moeten slapen
Dat kan inderdaad wel kloppen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, kan je wel zien, alleen heel slecht tegen licht, dus 2/3 dagen tot een week zonnebril dagen ofzo
Er zijn 2 manieren van laseren en het ligt aan de dikte van hoornvlies of het op de makkelijke of moeilijke manier kan. Als je lensen hebt, kunnen ze dat pas een paar dagen van tevoren zien. Bij de makkelijke heb je vrijwel nergens last van, alleen een paar dagen wazig zicht. Bij de moeilijke, ben je een paar dagen uit de roulatie en kun je zeker 1,5 week geen autorijden. Dat doet ook behoorlijk pijn achteraf. De behandeling zelf is maar een minuut of 3, stelt niet zoveel voor..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, kan je wel zien, alleen heel slecht tegen licht, dus 2/3 dagen tot een week zonnebril dagen ofzo
En ik een kleiner zusje! (Ik heb een grote zusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik heb altijd al een grote zus willen hebben![]()
Dat zal best. Maar ik ga mijn ogen toch nooit laseren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
In LIF lopen er een aantal topics over, hier is er eentje: ooglaseren
Heb je dan ook groepseks?quote:
Een vriendin van mij had -5, die heeft het gedaan bij een kliniek waar het iets duurder is met levenslange garantie en ze vindt het het beste wat ze ooit heeft gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik ga mijn ogen toch nooit laseren.
Herkenbaar, ik schijn ook vrij sjaggie te kijken als ik serieus kijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Haha, je dat herken ik
Collega vandaag ook; Hoi auto, doe eens lachen?
Ik; Huh?
Zij; Je kijkt zo boos
Ik; Oh, dat heb ik niet door joh
Was alleen ter informatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zal best. Maar ik ga mijn ogen toch nooit laseren.
Dat hangt van de dames in kwestie af.quote:
Och, ik kan nu 1 boek ophalen en het andere boek is niet meer leverbaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nu pas mijn boeken besteld voor dit semester, is al 5 weken bezig..
Hihi. Nou ehhh hier ben ik!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik een kleiner zusje! (Ik heb een grote zus)
Haha, maar jij mag mijn grote broer niet zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik schijn ook vrij sjaggie te kijken als ik serieus kijk.
Haha, dat is hier ook weleens. Ik kijk altijd ruim voor het semester naar de boeken en bestel ze dan snelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nu pas mijn boeken besteld voor dit semester, is al 5 weken bezig..
Dat was tot nu toe bij mij ook zo.. Pas vorige week te koop in de boekhandel op school..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik kan nu 1 boek ophalen en het andere boek is niet meer leverbaar.Bijna niemand heeft het.
Wat voor boek?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik kan nu 1 boek ophalen en het andere boek is niet meer leverbaar.Bijna niemand heeft het.
Iedereen zijn ding toch. Ik zie ooglaseren niet zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had -5, die heeft het gedaan bij een kliniek waar het iets duurder is met levenslange garantie en ze vindt het het beste wat ze ooit heeft gedaan.
Ze had overigens de moeilijke behandeling en behoorlijk wat pijn gehad, ze zou het zo weer doen.
nee dus want ik werk ook en de kids hebben ook nog allemaal afspraken waar ik heen moet enzo en volgende week mn verjaardag dus moet al een gaatje zoeken om de boodschappen te doen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt nog een week. Dus er is vast wel een gaatje waarin je tijd hebt om de zolder te doen.
![]()
quote:
Soms doe ik dat ook, dit semester dus niet, waren ook niet te bestellen geloof ik.quote:[..]
Haha, dat is hier ook weleens. Ik kijk altijd ruim voor het semester naar de boeken en bestel ze dan snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |