quote:
Dat is goed, het is vast inspirerend voor al die mensen die zo onzeker over zichzelf zijn. Die denken vast: Die Ludoo'tje doet ook gewoon alsof hij perfect is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Story of my life! Wil jij mijn biografie schrijven?!
Dat is wel zo eerlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik zie het! Maarre... Ik bel jou eerst, want ik ken je al een "beetje"
Ja, Techno is mijn maatjequote:
Er was nog een kerel op Fok! die twee kaartjes over had geloof ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, zou ik uitnodiging maar al te graag aannemen
Heb jij er ook zo'n hekel aan als iedereen na het tentamen de vragen doorneemt en de theorie erbij pakt? Ik vlucht altijd zo snel mogelijk weg...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mini-me
Ik lees vanavond/vandaag mijn samenvatting/sheets/modellen wel door...
[oke, dat kan niet, want je bent ouder, maar toch...]
Knietjes kunnen me iets te veel schade aanrichten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch. Als ik een vrouw was zou ik dat ook doen. Een knietje is effectiever trouwens.
Fake it till you make it!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is goed, het is vast inspirerend voor al die mensen die zo onzeker over zichzelf zijn. Die denken vast: Die Ludoo'tje doet ook gewoon alsof hij perfect is.
Jaaaa!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo'n hekel aan als iedereen na het tentamen de vragen doorneemt en de theorie erbij pakt? Ik vlucht altijd zo snel mogelijk weg...
Klinkt goed, maar daar heb ik dus geen geld voor nuquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er was nog een kerel op Fok! die twee kaartjes over had geloof ik
[07-03-09] Trance Energy 2009 & Pre Party
Welkomquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:41 schreef Johnny-V het volgende:
Ik meld mij ook maar even als single zijnde, hoi!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar daar heb ik dus geen geld voor nu
Even knuffelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik even zeuren?
Ik heb het even helemaal gehad met het single zijn. Mooi weer, zin in allemaal leuke dingen, maar niet alleenWilde naar het strand, is alleen niet leuk. Wilde naar het bos, idem. Ben thuis, ben het alleen zijn zat, bah. Morgen gaat het wel weer hoor, nu even niet..
Voor het tentamen ook inderdaad!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa!
Ik ga niet vergelijken
En ook voor het tentamen moet je je bek houden tegen mijHaha. Daar heb ik ook zo'n hekel aan... Al heeft het mij vorige keer wel geholpen, maar toch..
Een vriend van mij leert bijv. een week lang, 5 uur per dag... En dan gaat hij zeggen; "Ooo ik ken het niet."
Tief op.![]()
Zei laatst een klasgenoot bij mijn laatste tentames tegen een andere klasgenoot: "Ja, niemand kent het hier dus we gaan allemaal voor de herkansing!".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:41 schreef automatic_ het volgende:
Een vriend van mij leert bijv. een week lang, 5 uur per dag... En dan gaat hij zeggen; "Ooo ik ken het niet."
Tief op.![]()
Dus als Techno bezet is maak ik een kans.quote:
Ja, bah bahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor het tentamen ook inderdaad!\
Hahaha, het wordt echt eng.
Als iemand tegen mij zoiets zegt stel ik ze altijd gerust door te zeggen hoeveel ik heb geleerd
quote:
Ik weet veel van je, maar dat wist ik dus nietquote:
Dat mocht ik wel verklappen hequote:
Dan kwam Sedanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als Techno bezet is maak ik een kans.
Als sommige mensen zich niet kunnen voortplanten is dat echt niet erg. Natuurlijke selectie heet dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knietjes kunnen me iets te veel schade aanrichten.Ik wil niet aangeklaagd worden voor mishandeling en ervoor gezorgd hebben dat hij geen kindjes meer kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |