Er is hoop voor mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijk, nummer twee meldt zich al.
[..]
Jep, ik vind hem wat aan de grote kant niet inverhouding met mijn gezichtquote:
Dit jaar zijn er dus nieuwe vragenquote:Vinden jullie het ook raar dat je dit vak nauwelijks kunt halen door het boek en de sheets goed te leren? De eerste keer had ik redelijk goed geleerd, en haalde ik een 5......... nu heb ik alleen 5 tentamens van voorgaande jaren bekeken en heb ik een 9..........
De vragen zijn vaak erg ambigu, en onduidelijk. Veel vragen kon ik zelfs met het boek erbij niet zelf beantwoorden, je kon eigenlijk niets anders doen dan de oude tentamens gewoon van buiten leren.
Mocht hij het ooit in zijn hoofd halen om een complete set nieuwe vragen (van een zelfde vaag kaliber) te bedenken, dan wordt het een horror scenario voor de meeste studenten.......
Waarom zou je dat willen doen, iedereen heeft wel wat waar hij/zij niet blij mee is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ik mijn neus lelijk vind. Daarom.![]()
En mogelijk een moedervlek soort van laten weghalen, daar zit ik nu aan te denken maar ik zou eens moeten informeren wat dat kost etc etc.
Pas maar op straks krijg je een Micheal Jackson neus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ik mijn neus lelijk vind. Daarom.![]()
En mogelijk een moedervlek soort van laten weghalen, daar zit ik nu aan te denken maar ik zou eens moeten informeren wat dat kost etc etc.
De mijne vind ik lelijk van vorm. Maar tis wel een 'typische' neus die in mijn vaders familie voorkomt dus in dat opzicht lijkt ik wel lekker op mijn vaderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep, ik vind hem wat aan de grote kant niet inverhouding met mijn gezicht
Haha. Zijn misschien de nieuwe vragen goed nieuws? Of ben je ook oude tentamens aan het leren?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Okee... Zal ik gewoon stoppen met leren?
Een quote van een forum over/van mijn Uni en de afdeling Psychologie, over het vak wat ik maandag heb:
[..]
Dit jaar zijn er dus nieuwe vragen![]()
![]()
Nouk! Jouw mening graag, jij denkt vaak hetzelfde![]()
Ik geef mijn nummer wel dan mag jij mij bellen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is hoop voor mij![]()
Dan kan ik altijd twee mensen bellen...
Wel overwogen maar de meeste dingen kan je wel compenseren door middel van sporten/ juiste voeding maar ik ben nog jongquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu gaat het toch ergens over.![]()
Hoezo nooit overwogen om iets aan je lichaam te veranderen?
Ja en daarom doen mensen daar soms wat aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen, iedereen heeft wel wat waar hij/zij niet blij mee is.
Dat durf je nietquote:
Tja beetje dubbel gevoel over dat argument. Met dat argument zou je ook geen beugel nemenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne vind ik lelijk van vorm. Maar tis wel een 'typische' neus die in mijn vaders familie voorkomt dus in dat opzicht lijkt ik wel lekker op mijn vaderEn dat hoort dan ook weer gewoon bij mij.
Ik denk eerder dat nieuwe vragen slecht nieuws zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha. Zijn misschien de nieuwe vragen goed nieuws? Of ben je ook oude tentamens aan het leren?
Mja, dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja beetje dubbel gevoel over dat argument. Met dat argument zou je ook geen beugel nemen
Je zegt precies hetzelfde als mijn zusje die vindt haar neus ook niet mooi.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne vind ik lelijk van vorm. Maar tis wel een 'typische' neus die in mijn vaders familie voorkomt dus in dat opzicht lijkt ik wel lekker op mijn vaderEn dat hoort dan ook weer gewoon bij mij.
Een beugel is wat minder ingrijpend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja beetje dubbel gevoel over dat argument. Met dat argument zou je ook geen beugel nemen
Zo moeilijk is het niet hoorquote:
Ik ben opzich blij met mij lichaam alleen iets minder blij met mij hoofd. Het is helaas nog niet mogelijk om een hersentransplantatie te doen zodat je een heel nieuw lichaam kan krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wel overwogen maar de meeste dingen kan je wel compenseren door middel van sporten/ juiste voeding maar ik ben nog jong, misschien als ik wat ouder ben en rijker
Ik twijfel er niet aan dat je kunt! Maar als je deze 2 dagen nuttig besteed, dan hoef je tijd meer te verspillen aan de herkansingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat nieuwe vragen slecht nieuws zijn
En ja, bij de oude tentamens zie je overlap en die vragen kende ik wel - zonder te leren![]()
Hmm.. automatic_ ; positief denken, je kan het!![]()
[en anders ga ik maar op m'n bek; geen zin om nog twee volle dagen te leren
]
Driequote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Er is hoop voor mij![]()
Dan kan ik altijd twee mensen bellen...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik geef mijn nummer wel dan mag jij mij bellen.
Het ligt eraan wie het doet, maar grote kans dat Sedan een klap zou krijgen inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou echt zo'n klap in je gezicht krijgen als je dat ooit in het echt bij mij zou doen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou echt zo'n klap in je gezicht krijgen als je dat ooit in het echt bij mij zou doen.
Naja, twee volle dagen leren kan ik sowieso nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat je kunt! Maar als je deze 2 dagen nuttig besteed, dan hoef je tijd meer te verspillen aan de herkansing
Lekker handig is dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Okee... Zal ik gewoon stoppen met leren?
Een quote van een forum over/van mijn Uni en de afdeling Psychologie, over het vak wat ik maandag heb:
[..]
Dit jaar zijn er dus nieuwe vragen![]()
![]()
Nouk! Jouw mening graag, jij denkt vaak hetzelfde![]()
Uhuh, ik zie het! Maarre... Ik bel jou eerst, want ik ken je al een "beetje"quote:
Dat zeg ik, ongewenste intimiteiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie het doet, maar grote kans dat Sedan een klap zou krijgen inderdaad
Ga vanavond mee naar Trance Energy!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik even zeuren?
Ik heb het even helemaal gehad met het single zijn. Mooi weer, zin in allemaal leuke dingen, maar niet alleenWilde naar het strand, is alleen niet leuk. Wilde naar het bos, idem. Ben thuis, ben het alleen zijn zat, bah. Morgen gaat het wel weer hoor, nu even niet..
Best cash I have ever spentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef Ludootje het volgende:
Het enige wat ik aan mezelf zou veranderen is misschien mijn ogen laten laseren als ik geld over heb. Voor de rest ben ik al perfect.
* Knuffel geeft...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik even zeuren?
Ik heb het even helemaal gehad met het single zijn. Mooi weer, zin in allemaal leuke dingen, maar niet alleenWilde naar het strand, is alleen niet leuk. Wilde naar het bos, idem. Ben thuis, ben het alleen zijn zat, bah. Morgen gaat het wel weer hoor, nu even niet..
Ahhh...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik even zeuren?
Ik denk dat ik in de 2 dagen voor het tentamen hooguit het boek één keer zou lezen en dan inderdaad de dag van het tentamen stampen. Niet altijd handig, last-minute. Maar wel effectiefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, twee volle dagen leren kan ik sowieso niet. Ik ben een last-minute persoon. Tentamen is maandag om 18.00, dus ik ga braaf rond 11.00/12.00 naar de uni en dan ga ik stampen
Ik zal straks nog eens kijken![]()
En jij bent single omdat....je al die vrouwen die jou ook perfect vinden niet durven te benaderen omdat ze er al vanuit gaan dat een perfect iemand, zoals jij, allang bezet is?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef Ludootje het volgende:
Het enige wat ik aan mezelf zou veranderen is misschien mijn ogen laten laseren als ik geld over heb. Voor de rest ben ik al perfect.
Tja dat zijn (ondermeer) de momenten die het wel ff vervelend makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik even zeuren?
Kleine kans niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie het doet, maar grote kans dat Sedan een klap zou krijgen inderdaad
Oh, dat lijkt me ook wel wat. Maar dat is geen plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef Ludootje het volgende:
Mini-mequote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de 2 dagen voor het tentamen hooguit het boek één keer zou lezen en dan inderdaad de dag van het tentamen stampen. Niet altijd handig, last-minute. Maar wel effectief
Ahh zo'n bui had ik van de week ook. Gelukkig waren er een paar dames op msn die me er zo uit hadden gepraat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik even zeuren?
Story of my life! Wil jij mijn biografie schrijven?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
En jij bent single omdat....je al die vrouwen die jou ook perfect vinden niet durven te benaderen omdat ze er al vanuit gaan dat een perfect iemand, zoals jij, allang bezet is?
Logisch. Als ik een vrouw was zou ik dat ook doen. Een knietje is effectiever trouwens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij lenzen?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook wel wat. Maar dat is geen plastische chirurgie.
Dat vind ik enger dan mijn tieten laten vergroten / lipo...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:35 schreef Ludootje het volgende:
Als dat zou kunnen, zou ik uitnodiging maar al te graag aannemenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga vanavond mee naar Trance Energy!
quote:
Lief!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh... [ afbeelding ]
*komt langs met een bak ijs en wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |