Vertel, wat zit je dwars?quote:
Er zit me niks dwars hoor. Vind het vermakelijk om te zien hoe er hier voor andermans beesten opgekomen wordt.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel, wat zit je dwars?
Ben heel benieuwd!
Laat me raden: dat ga je niet vertellen
Je vindt het een beetje overdone?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Er zit me niks dwars hoor. Vind het vermakelijk om te zien hoe er hier voor andermans beesten opgekomen wordt.
Wat nou andermans dieren, eigenlijk zijn ze een beetje van ons allemaal als er eenmaal een topic over isquote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Er zit me niks dwars hoor. Vind het vermakelijk om te zien hoe er hier voor andermans beesten opgekomen wordt.
Ja maar... ja maar.... ElisaB is tha opperwomannnnn als het om katten gaat!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja ik begrijp het wel hoor, maar de hysterie die meteen de overhand krijgt is zo grappig. Dat er meteen mensen zijn die de kat wel op komen halen en dan desnoods bij een andere FOK!ker willen afleveren
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Dát... en ik hoopte op gratis koffie en bonbons
Heb je enig idee hoeveel katten via Fok al een lief nieuw baasje hebben gekregen?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja ik begrijp het wel hoor, maar de hysterie die meteen de overhand krijgt is zo grappig. Dat er meteen mensen zijn die de kat wel op komen halen en dan desnoods bij een andere FOK!ker willen afleveren
Hier ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:07 schreef WRH het volgende:
ik weet niet hoor, er zullen vast onverwachte dingen in een mensenleven kunnen gebeuren maar binnen 3 weken, had je niet iets beter kunnen vooruitplannen of nadenken voor je ergens aan begon?
een huisdier is geen speelgoed maar vraagt commitment, als je niet verder dan 3 weken in je leven kunt vooruitplannen ben je dus m.i. niet echt geschikt om maar aan huisdieren te beginnen, m.i. is dat een onverantwoorde manier van met beesten omgaan.
Ik trek mijn woorden in.quote:
Sinds wanneer zit dat beestje eigenlijk bij die nieuwe eigenaar? En hoezo 'probeer je die te pakken te krijgen'. Je hebt toch neem ik aan wel een telefoonnummer? Of nemen ze ineens niet meer op?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef Segafreak het volgende:
<knip> .... en die probeer ik te pakken te krijgen, om te vragen hoe het gaat met het beestje.
Ik zou er niet aan denken! Mijn katten gaan gewoon met mij mee. Tot nu toe zonder problemen. Mijn oude kater Remie (de poezenheere hebbe zijn ziel) is 4 keer verhuisd; hij vond het best (als ik er maar bij was, vond hij alles prima).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:40 schreef Meike26 het volgende:
Niet dat dat in deze wereld zo snel zou gebeuren, maar stel dat iemand jou dat vraagt? Als je je huis/appartement daardoor kan verkopen? Of omdat je, in Smirnoff's geval bijvoorbeeld, weet dat hij een groter trauma overhoud aan verhuizen ipv als er een wisseling van de wacht/baasje plaatsvind ?
Moet je wel ff aanbellen, want wij gebruiken de voordeur nooitquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Als mijn kat echt weg moet leg ik hem in een mandje bij Elisa voor de deur
Verhongert ie alsnogquote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je wel ff aanbellen, want wij gebruiken de voordeur nooit
Maar dat zou mooi gebeurenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Verhongert ie alsnog
Sta je daar met je goeie bedoelingen Hara!
Nou! Greys! Dat is niet om te lachen!
Dat is een mooi compliment.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Als mijn kat echt weg moet leg ik hem in een mandje bij Elisa voor de deur
Zullen we het ooit te weten komen?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef Katinkat het volgende:
Wat een vreemde wending krijgt dit verhaal. Ik hoop wel echt dat Smirnoff een goed thuis heeft gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |