Ik denk dat dat meer met politici in het algemeen te maken heeft dan met wat voor geslacht iemand heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef JohnDope het volgende:
Waarom maken de topvrouwen in de politiek er allemaal zo'n puinhoop van en waarom doen de topvrouwen het in het bedrijfsleven wel goed![]()
Och, oorlog hoort er gewoon bij. Zonder oorlog wordt de wereld er op de lange termijn echt niet beter op. De moraal van vrouwen is ook niet beter dan van mannen. Vrouwen voeren alleen oorlog op andere manieren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
Ik ben voor vrouwen als minister van defensie en als legerleider!
...ik weet zeker dat we dan een stuk minder oolog voeren in arme landen als Afghanistan...
Je moet iemand hebben die verstand van zaken heeft, dus iemand die zelf in het leger heeft gezeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
...ik weet zeker dat we dan een stuk minder oolog voeren in arme landen als Afghanistan...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
Geen idee of het de overheid beter maakt. Dat valt niet te voorspellen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde alleen nu omgekeerd als je al kunt spreken over dat vrouwen en allochtonen jarenlang zijn tegengehouden.
[..]
Ik zie het nut er niet van in. Leuk die kunstmatige afspiegeling van de samenleving bij de overheid maar waarom?
Maakt het de overheid beter? Als er meer blanke mannen schoonmaker zijn wordt er beter schoongemaakt?
Sylvia Tóthquote:
Misschien niet zonder oorlog in het algemeen, maar niet elke specifieke oorlog is op lange termijn beter voor de mensheid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Och, oorlog hoort er gewoon bij. Zonder oorlog wordt de wereld er op de lange termijn echt niet beter op. De moraal van vrouwen is ook niet beter dan van mannen. Vrouwen voeren alleen oorlog op andere manieren.
Weet je wel hoeveel dat bespaart? Als we die Afghanistan-shit niet aangegaan waren en al die andere missies waar we nog steeds zitten...miljoenen...quote:
Mja, het is niet iets wat makkelijk gaat. Jammer maar onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, deze benoeming is tegengehouden. Dus de positie die al anderhalf jaar niet vervuld is, blijft onvervuld.
Daar is de politie idd mee gebaat
Kijk hoe naar vrouwen onderling zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
Dat was ook de enige die ik kon bedenken, dus die verwachtte ik al. Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...quote:
Neem maar van mij aan dat er in het zakenleven veel meer capabele vrouwen bevinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat was ook de enige die ik kon bedenken, dus die verwachtte ik al. Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...
Neelie-Thatcher-Maay-syndroom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat was ook de enige die ik kon bedenken, dus die verwachtte ik al. Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...
Sport vergelijken met aanname beleid?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is net sport................. de beste wint.
[..]
Welke vraag?
quote:Heb jij er een probleem mee dat er wordt gestreefd dat (overheids)functie een goede afspiegeling zijn van de samenleving?
Thatcher, Merkel, Kroes, H. Clinton, en Guusje zelf zijn dat ook niet. Misschien is dat zelfs wel een soort 'voorwaarde' om te kunnen slagen in deze harde wereld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...
Dat vrouwen ruzie maken over wie welk kapsel het eerst had, wil niet meteen zeggen dat ze met kernbommen gaan gooien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk hoe naar vrouwen onderling zijn.
Als er alleen maar vrouwen aan de macht waren geweest, was er allang een kernoorlog uitgebroken.
Dan weet je niet hoe vrouwen onderling zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Dat vrouwen ruzie maken over wie welk kapsel het eerst had, wil niet meteen zeggen dat ze met kernbommen gaan gooien.
Over het algemeen is er groter percentage van vrouwen die tegen kernwapens en agressieve buitenlandse politiek staan dan mannen.
Ze zijn ook zo oververtegenwoordigd in het leger...stelletje agressieve vrouwen..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk hoe naar vrouwen onderling zijn.
Als er alleen maar vrouwen aan de macht waren geweest, was er allang een kernoorlog uitgebroken.
jawel hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe vrouwen onderling zijn.
Ien Dales, verder terug Marga Klompé..zat weinig vrouwelijks aanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Thatcher, Merkel, Kroes, H. Clinton, en Guusje zelf zijn dat ook niet. Misschien is dat zelfs wel een soort 'voorwaarde' om te kunnen slagen in deze harde wereld.
Er zitten niet zo veel vrouwen in het leger, omdat ze niet zo hard zijn als mannen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo oververtegenwoordigd in het leger...stelletje agressieve vrouwen..
quote:Het CDA heeft opheldering gevraagd over de situatie. CDA-Kamerlid CDA-Kamerlid Coskun Çörüz vindt het onwenselijk wanneer er inderdaad gewacht wordt tot een geschikte vrouw of allochtoon beschikbaar is, 'die luxe hebben we nu niet'.
Kennelijk dus niet, want jij gelooft nogsteeds heilig in het sprookje dat wanneer er vrouwen aan de macht zouden zijn in deze wereld, dat er automatisch wereldvrede ontstaat.quote:
Rita Verdonk natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ien Dales, verder terug Marga Klompé..zat weinig vrouwelijks aan
Nina Brink.quote:
En een 'lieve, zachte' vrouw als Ella Vogelaar redt het weer niet.quote:
Misschien even goed lezen, want ik zeg alleen dat vrouwen niet meteen met kernbommen gaan gooien zoals jij eerder stelt en gaf daarbij mijn motivatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kennelijk dus niet, want jij gelooft nogsteeds heilig in het sprookje dat wanneer er vrouwen aan de macht zouden zijn in deze wereld, dat er automatisch wereldvrede ontstaat.
Motivatie:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Dat vrouwen ruzie maken over wie welk kapsel het eerst had, wil niet meteen zeggen dat ze met kernbommen gaan gooien.
Heel wat anders dus dan zeggen dat er automatisch wereldvrede ontstaat wanneer vrouwen aan de macht zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef keuvelaar het volgende:
Over het algemeen is er groter percentage van vrouwen die tegen kernwapens en agressieve buitenlandse politiek staan dan mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |