quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt: geen blond iig, zoals hier een paar keer geopperd is.
Mee eens doe ik ook nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt: geen blond iig, zoals hier een paar keer geopperd is.
Is denk ik ook wel leuk,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:45 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor paars gaan.
Stond mij ook zo goed.
Ja joh, daar ben ik gewoon echt het type niet voor, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds op een photosoep zit te wachten van iemand! Want ben wel nieuwsgierig!quote:
Dan moeten ze eigenlijk geel gebruiken, want over het algemeen word het toch geel als donkerharige mensen hun haar blonderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja joh, daar ben ik gewoon echt het type niet voor, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds op een photosoep zit te wachten van iemand! Want ben wel nieuwsgierig!![]()
En dood. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moeten ze eigenlijk geel gebruiken, want over het algemeen word het toch geel als donkerharige mensen hun haar blonderen.
Stay of the drugs manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
Ik kan niet photoshoppen, maar als het een schilderij zou zijn met roze haar zou het zoiets worden, denk ik:
[ afbeelding ]
Plak gewoon mijn haar of haar hoofd, alleen dan iets korter.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
Ik kan niet photoshoppen, maar als het een schilderij zou zijn met roze haar zou het zoiets worden, denk ik:
[ afbeelding ]
lol!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Plak gewoon mijn haar of haar hoofd, alleen dan iets korter.
waar is je kleurtje nou weer gebleeft?quote:
Weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
waar is je kleurtje nou weer gebleeft?
DAt zal t in t begin ook wel zijn geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
lol!!!
Nee ik wil het dan donkerder dan jij! Echt van dat knalroze zuurstock roze haar
Ja toevallig wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Je speelt nog steeds met dit absurde idee.
Leg uit?quote:
Jou iig niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja toevallig wel!Ik vind het leuk om gek te doen en ik trek mij er niks van aan wat anderen daar van vinden. Ik vroeg mij alleen af wat anderen zouden kiezen!
Lekker boeiendquote:
Oeh, ik móet iets lekker geks doen, want hihiihih, ik ben zoooo niet als everyone else. Ik verf mijn haar lekker groen! hhihiihhiquote:
Nee dat is nou niet bepaald mijn gedachtengang.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeh, ik móet iets lekker geks doen, want hihiihih, ik ben zoooo niet als everyone else. Ik verf mijn haar lekker groen! hhihiihhi
Oeh, moet je mee uitkijken, ik heb er ooit in pure meligheid een keer een tondeuze overheen gehaald, daarna mn kop in geel met blauwe olieverf gegooid, neem dan gewoon roze haar zoals Red_Cat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oeh, ik móet iets lekker geks doen, want hihiihih, ik ben zoooo niet als everyone else. Ik verf mijn haar lekker groen! hhihiihhi
Hahaha ja maar dat van jou is er tenminste nog redelijk af te krijgen! Dat van mij blijft zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, moet je mee uitkijken, ik heb er ooit in pure meligheid een keer een tondeuze overheen gehaald, daarna mn kop in geel met blauwe olieverf gegooid, neem dan gewoon roze haar zoals Red_Cat.
Da's n stuk minder extreem.
Maar, roze vervaagt wel snel bij mijn wetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, moet je mee uitkijken, ik heb er ooit in pure meligheid een keer een tondeuze overheen gehaald, daarna mn kop in geel met blauwe olieverf gegooid, neem dan gewoon roze haar zoals Red_Cat. Chips
Da's n stuk minder extreem.
Leiden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:07 schreef cerror het volgende:
Pfrt das nog niks. Ik lijk nu een bal uit leiden.
Dan moet het juist niet donkerder, maar feller.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
lol!!!
Nee ik wil het dan donkerder dan jij! Echt van dat knalroze zuurstock roze haar
Dankje voor de aanpassing,quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar, roze vervaagt wel snel bij mijn weten
Pink_Panther.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Dan moet ze wel een nieuwe nickname nemen
He RC is geen pot.quote:
Ik neem aan dat ze aantrekkelijk wil blijven en niet toe wil treden tot het genootschap van verzuurde feministenquote:
Niet iedere vrouw is bi of pot hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze aantrekkelijk wil blijven en niet toe wil treden tot het genootschap van verzuurde feministen
Bij mij werd blond wel mooi vind ik. En ik had ook roze! En wat blauw, en uhh. Tsja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en overigens. Mensen die van zichzelf bruin haar hebben moeten het niet blond kleuren want over het algemeen komt er een vieze gele kleur uit.
Emoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Bij mij werd blond wel mooi vind ik. En ik had ook roze! En wat blauw, en uhh. Tsja.
[ afbeelding ]
oh alleen werd dit 'roze' door de kapper gedaan, maar ik had het later zelf weer roze geverfd enzo, en het zag er wat anders uit.
Wat voor kapsel heb je deze week dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof ik die kapsels vorige week had
quote:
Daar heb je de kapper toch niet voor nodig, dat doe je gewoon zelf. Ik ben al 2 jaar niet meer naar de kapper geweest.quote:
Dat is waar. Maar je kan het toch ook zelf doen je haar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |