SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
het gaat om de tieten. + het was het eerste redelijke wat ik vond als ik bij google tieten in typtequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
Vies wijf in de OP, daar zou ik m'n vader nog vanaf trappen
[..]
kiekeboe terugquote:
Homo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ik denk btw dat ik The Notebook maar ga kijkenDie is zooo mooi
Ehm neequote:
't Is een goede film om met een meisje te kijken, maar cinematisch gezien is het gewoon een kutgedrocht, niets meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee
Wedden als je die film samen met een chick kijkt dat t niet eindigt als "Nou, was dat even een mooie film![]()
".
Het is een goede film om met een meisje te kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is een goede film om met een meisje te kijken, maar cinematisch gezien is het gewoon een kutgedrocht, niets meer.
Als je een écht goede romantische drama wil zien, kijk je Eternal Sunshine of The Spotless Mind. Period.
Met dat laatste ben ik het niet eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is een goede film om met een meisje te kijken.
Het is ook een goede film om zonder een meisje te kijken.
Lul niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet eens.
Clichématig, overhypede kutfilm.
Zes woorden: Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lul niet.
Je weet gewoon niet wat romantiek is .
Nooit gezien, wel ooit aan proberen te beginnen. Misschien ooit, misschien binnenkort.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Zes woorden: Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |