Al die moderne dingen weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nah.. de eerste reclame loopt en ik heb nog niet gelachen
Ik heb 't Vrije Schaep niet gezien, maar wat ik ervan gelezen heb (op FOK!) waren de reacties veel positiever, en mijn indruk was dat die serie juist geen poging tot modernisering deed.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:29 schreef A_Soul1980 het volgende:
Dan is oubollig nog altijd beter.
Of toch niet?
Ik heb de laatste aflevering opgenomen, dus die moet ik nog eens kijken als er niks anders op tv is deze week.quote:7 maart 2008 2.034.000
14 maart 2008 1.657.000
quote:De serie werdt voornamelijk gedragen door Mien en Koos
quote:
Niet direkt. Wiep is een nichtje van Dokter Lansberg. De dochter van zijn zus Sansi die in Frankrijk woonde indertijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 07:04 schreef SlamD het volgende:
Heb niet geken... maar waren Gertjan en Wiep niet neef/nicht?
En dat vind ik nou juist decharme van Zeg n's aa.quote:Op zondag 5 april 2009 00:45 schreef Lundegaard het volgende:
Het was tenenkrommend slecht.![]()
Je zit soms met het schaamrood op de kaken te kijken...
Tnx!quote:Op zondag 5 april 2009 10:26 schreef SigmundFreud het volgende:
1.082.000 gisteren, weer een puntje in de scatterplot (en de trend zet netjes door). Ik denk dat de bodem ergens bij 900000 zal liggen. Ik kijk het zelf niet, maar de fragmenten die ik nog wel zie zijn zonder uitzondering afgrijselijk.
bij het begin liep het ook niet over, en was er geen concurentie van commerciele TVquote:Op zondag 12 april 2009 13:31 schreef Min-e het volgende:
Begin nu echt te twijfelen aan mijn beoordelingsvermogen, zou de oude serie ook zo slecht zijn geweest?!
Nee, toch...
Ja, zeker wel. Maar toen had je nog niet zoveel op dit gebied en was je sneller tevreden. Nu zijn we helemaal verzadigd met dit soort rommel.quote:Op zondag 12 april 2009 13:31 schreef Min-e het volgende:
Begin nu echt te twijfelen aan mijn beoordelingsvermogen, zou de oude serie ook zo slecht zijn geweest?!
Nee, toch...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |