Woensdag had ie ook nog een knalroze pak aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:01 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat ziet Giel er anders uit.. Ik vind het eigenlijk wel cool.
Ja, dat vind ik persoonlijk een stuk minder.. roze bij een man is imo echt not done. Qua kapsel vind ik het eigenlijk wel aardigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Woensdag had ie ook nog een knalroze pak aan.
Geinig jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff laten horen waar de Freakandel Speciaal de mosterd vandaan haalt.
Hij zei dat Jan Smeets hem vroeg dat te dragen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik persoonlijk een stuk minder.. roze bij een man is imo echt not done. Qua kapsel vind ik het eigenlijk wel aardig.
quote:Freak 11 van 6 Maart 2009
En daar istie weer! Een splinternieuwe Freak 11 met 4 nieuwe binnenkomers en een nieuwe Freakandel Speciaal!
1) Happy Up Here - Royksopp
2) Heads Up - Sound Of Stereo
3) Jungle Drum - Emiliana Torrini
4) Sometime Around Midnight - Airbone Toxic Event
5) Hostage Of Love - Razorlight
6) Aftershock (Can't Fight The Feeling) - Chuckie
7) Skeleton Boy - Friendly Fires
8) Swagger - Grandmaster Flash
9) One Month Off - Bloc Party
10) Shine - Laura Izibor
11) Well Well Well - Grace Jones
Pinkpop = roze en dan zo'n roze pak. Geinig! Maar vroeger... zou Giel dat niet snel doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zei dat Jan Smeets hem vroeg dat te dragen.
Euhm... als er iemand (behalve Steve Buscemi) de bijnaam Mr. Pink verdiend, dan is het Giel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pinkpop = roze en dan zo'n roze pak. Geinig! Maar vroeger... zou Giel dat niet snel doen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Euhm... als er iemand (behalve Steve Buscemi) de bijnaam Mr. Pink verdiend, dan is het Giel.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:49 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Zo, mijn Pinkpopkaarten zijn besteld
De zaterdag is inmiddels uitverkochtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Cee het volgende:
Morgen
Nog geen PP kaartjes gehaald.Stomme vrienden die niet reageren op m'n enthousiaste PP newsflash-spam mailtjes. Snappen ze dan niet dat die kaarten niet eeuwig onuitverkocht blijven of ben ik onterecht paniek aan het zaaien?
Anders koop je ze alvast, en kan je ze doorverkopen mochten je vrienden toch niet willen..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Cee het volgende:
Morgen
Nog geen PP kaartjes gehaald.Stomme vrienden die niet reageren op m'n enthousiaste PP newsflash-spam mailtjes. Snappen ze dan niet dat die kaarten niet eeuwig onuitverkocht blijven of ben ik onterecht paniek aan het zaaien?
Wuuu..... waaaaat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De zaterdag is inmiddels uitverkocht.
Maar 't is wel gelukt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De zaterdag is inmiddels uitverkocht.
En nee, ik werd ook gek toen ik ineens niet meer op mijn internetrekening kon komen.
Môgge trouwens
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Dacht, dat zal wel goedkomen, als ze niet voor 10 uur reageren dan kan ik ze vanmiddag nog even bellen en ze dan gaan halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar 't is wel gelukt?
Zie het trouwens: Tickets niet beschikbaar.
Het was eerst de bedoeling dat ik naar de stad zou gaan, om ze bij de Frs te kopen, maar aangezien ik verkouden ben, toch maar niet gedaan. Dus toen moest ik wel via internet kopen, wat ik altijd zwaar irri vindt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar 't is wel gelukt?
Zie het trouwens: Tickets niet beschikbaar.
maaiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef 3FMaster het volgende:
Middag Nog steeds Morgen Hans![]()
Hier is het nog een beetje bewolkt, maar ik voel dat er een waterig zonnetje doorheen gaat breken
In het PP-topic zag ik dat tickets blijkbaar nog steeds via de bekende (offline) vvk-adressen verkocht worden. Dacht dat er een tijd geleden was bekendgemaakt dat kaartverkoop vanaf 2009 alleen nog online zou zijn? Lekker duidelijk op deze manierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Dacht, dat zal wel goedkomen, als ze niet voor 10 uur reageren dan kan ik ze vanmiddag nog even bellen en ze dan gaan halen.
Zou ik misschien nog kans hebben als ik bij het GWK langs ga? Ik bedoel, is het online niet meer beschikbaar of helemaal nergens meer?
Bij dezen nog eenvoor mijn slome vrienden.
Nee, Den Boschquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maai. Woon je in het westen des lands? Geloof dat de bewolking vanuit het westen het land binnenkomt. Naja, met een beetje goede wil wordt het bij jou zometeen ook nog mooi
.
Stardust
Ik gaat zo een rondje hardlopen denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier ook lekker zonnetje. Wel nog fris met 4,5ºC.
Goed weer daarvoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik gaat zo een rondje hardlopen denk ik.
Mutziequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:09 schreef MutZ het volgende:
Wat een ongelooflijk lekker weer is het toch vandaag
Tis er lekker weer voorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik gaat zo een rondje hardlopen denk ik.
MutSCH
Hier is het 7 gradenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed weer daarvoor. Was gisteravond ongeveer dezelfde temperatuur als nu; met goede kleding goed te doen
.
Roelquote:
Voor de verandering vind ik deze wel geinig, meestal heb ik het niet op zulk soort nummers, maar dit is een positieve uitzonderingquote:
Succes!quote:
Zwaait terugquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
Zwaait naar binnenkomers.
Freaking Roosbeef net op radio 1..! wat een DRAMA is dat. Zeikstem van dat mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |