Woensdag had ie ook nog een knalroze pak aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:01 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat ziet Giel er anders uit.. Ik vind het eigenlijk wel cool.
Ja, dat vind ik persoonlijk een stuk minder.. roze bij een man is imo echt not done. Qua kapsel vind ik het eigenlijk wel aardigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Woensdag had ie ook nog een knalroze pak aan.
Geinig jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff laten horen waar de Freakandel Speciaal de mosterd vandaan haalt.
Hij zei dat Jan Smeets hem vroeg dat te dragen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik persoonlijk een stuk minder.. roze bij een man is imo echt not done. Qua kapsel vind ik het eigenlijk wel aardig.
quote:Freak 11 van 6 Maart 2009
En daar istie weer! Een splinternieuwe Freak 11 met 4 nieuwe binnenkomers en een nieuwe Freakandel Speciaal!
1) Happy Up Here - Royksopp
2) Heads Up - Sound Of Stereo
3) Jungle Drum - Emiliana Torrini
4) Sometime Around Midnight - Airbone Toxic Event
5) Hostage Of Love - Razorlight
6) Aftershock (Can't Fight The Feeling) - Chuckie
7) Skeleton Boy - Friendly Fires
8) Swagger - Grandmaster Flash
9) One Month Off - Bloc Party
10) Shine - Laura Izibor
11) Well Well Well - Grace Jones
Pinkpop = roze en dan zo'n roze pak. Geinig! Maar vroeger... zou Giel dat niet snel doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zei dat Jan Smeets hem vroeg dat te dragen.
Euhm... als er iemand (behalve Steve Buscemi) de bijnaam Mr. Pink verdiend, dan is het Giel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pinkpop = roze en dan zo'n roze pak. Geinig! Maar vroeger... zou Giel dat niet snel doen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Euhm... als er iemand (behalve Steve Buscemi) de bijnaam Mr. Pink verdiend, dan is het Giel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |