quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Des te meer reden om het even door de tuchtcommissie te laten uitzoeken, nietwaar?
OH NOESSSSSSSSSSquote:Op zondag 15 maart 2009 10:50 schreef SCH het volgende:
Ik was zo'n grote fan van Arnoutofiets, wat doet ie nou
Hij zal er misschien niet wakker van liggen maar het is wel onprofessioneel en helemaal als er een schorsing op zal volgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
OH NOESSSSSSSSSSWat zal ie er van wakker liggen .
Absolutely correct.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal er misschien niet wakker van liggen maar het is wel onprofessioneel en helemaal als er een schorsing op zal volgen.
Dan dupeer je je eigen team.
Precies. Als Arnautovic echt racistisch was zou ie een moeilijke tijd hebben bij Twente. In het heetst van de strijd zeg je van alles tegen je tegenstander kan ik me voorstellen. Arnautovic noemt Kargbo een "Black Nigger". Dat is ie ook gewoon. Niet zo moeilijk over doen. We wonen niet in Amerika.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voetbal is emotie inderdaad. Nou was het een slechte actie van Arnautovic, maar laten we alsjeblieft een onderscheid maken tussen het eerste het beste scheldwoord dat je kan bedenken en écht gemeend racistisch bezig zijn.
Gast....quote:Op zondag 15 maart 2009 12:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
. Arnautovic noemt Kargbo een "Black Nigger". Dat is ie ook gewoon. Niet zo moeilijk over doen. We wonen niet in Amerika.
Nahja. Volgens mij is er een verschil tussen iets roepen in de wedstrijd en echt racisme.quote:
en nu afwachten wat Ajax en AZ doenquote:
whahahahahahaquote:Op zondag 15 maart 2009 12:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
http://www.nusport.nl/wp-content/cache/fck_38237.html
![]()
valt mee. gister van 11:00 tot 20:00quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Robinhoo het volgende:
belangrijke 3 punten.
wel zwaar, vanaf 17:00 in de kantine tot 22:00![]()
straks nog uit
Zeer irritant mens ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:46 schreef ElYefe het volgende:
Wat is die Barbara Barend een vervelend wijf zeg, die zit in een interview met McClaren op eredivisie live gewoon 4min lang te zeuren over Arnautovic, terwijl McClaren maar blijft zeggen dat hij niet reageert op speculaties totdat hij weet wat er is gebeurd.![]()
De hele tijd doorgaan over Arnautovic terwijl McClaren niet ingaat op speculaties..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zeer irritant mens ja.
Wat me opvalt dat ze altijd negatief interviewed, tenzij het over haar clubje gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |